Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ik moet het ff kwijt..... IK BEN ONGIE GEWORDEN! ikke ben zo blij... :D:D:D:D:D:D:D:D

normaal zou ik niet zo blij zijn, maar nu wel, we kunnen weer verder..

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    patje fijn dat je ongie bent geworden ik ken dat gevoel had vandaag eindelijk na 9 dagen na laatste provera wat rood bloed, normaal wil je dat het weg blijft maar nu wil je graag door, succes!

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Zuurtje, gefeliciteerd! Geweldig!

Shaartje, gaat wel goed met me hoor.. voel niets anders haha, het is dan ook pas 4 dagen geleden he.

Patje, fijn dat je zo positief bent en weer verder kan gaan! Laten we hopen dat juli/aug vruchtbare maanden zijn.

Bengel... erg he hoeveel mensen er zwanger zijn... moet je gewoon eens rondkijken als je aan het boodschappen doen.. de een na de andere toeter komt voorbij pfffff

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

beetje stomme vraag misschien, maar slikken jullie Clomid in een keer door of kauwen jullie ze stuk?

Ik ben afgelopen vrijdag gestopt met Primolut en ben nog niet ongesteld (voelt ook niet zo dat het gaat komen) Moet ik me zorgen maken?

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @zuurtje: GEFELICITEERD! moet geweldig zijn voor je! Genieten he?

@makkie: Ik slikte de clomid gewoon heel door. Ik heb 2x primolut gehad en ik werd 5-7 dagen na het laatste pilletje ongesteld, dus geen zorgen maken hoor....

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    @ dieseltje: dank je wel, ik ga zeker helemaal genieten.
    Groetjes van zuurtje :D

7. bengel

bengel Niet meer actief

hier ook iemand blij!

vrijdag op dag 9 eiblaasje van dik 10 mm,
    nu op dag 12 1 van bijna 14, en die gaat uiteindelijk wel springen (eerst 13 halen, dan groeien ze door zeggen ze hier0
    Moet ik woensdag weer terug..tja dan loopt vriendinnetje 4 daagse start woensdag maar alleen, ik val later wel werr bij dit gaat voor.

Ik heb hier een heel fijn gevoel over....ondanks dat ik net weer iemand tegen kwam die zwanger is....

nu nog werken tot 2 uur en dan VAKANTIE! na, eerst een weekje lopen he.
    duim voor me en mijn dinnetje dat we t halen.

groet
    bengel

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Bengel! GOED zeg!

Lekker is dat dan he!

Ik ga duimen voor je eitje.. en voor je 4-daagse!

9. bengel

bengel Niet meer actief

hihi ik zou bijna vergeten Duimen voor mijn eitje ja (en niet alleen 4 daagse hihi) ik zet van de week wel een actiefoto in mijn album

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Ik duim voor jullie dat jullie snel mogen volgen. Er is plaats genoeg aan de andere kant.

11. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    dag meiden

Hier weer eens een berichtje uit Alkmaar.
    Die rustpauze bevalt me wel even goed. ook al blijft het dubbel; de wens is groot, maar de weg ernaar toe zwaar.
    Na de spontane menstruatie (zonder eisprong) van twee weken geleden voel ik nu niets in mijn lijf; temp blijft laag etc etc.

cindy (beetje laat) en zuurtje: van harte gefeliciteerd! Heerlijk dat het bij jullie gelukt is.
    Bengel: fijn dat je je over deze ronde positief voelt. Herken je gevoel goed hoor. Deze week woensdag uiteten geweest met mijn (zwangere) vriendin. De volgende dag bezoek van Gilli's vriend met zijn (zwangere) vriendin. Op straat 2 oude (zwangere) klasgenoten tegengekomen. Moet er niet teveel tegelijk tegenkomen, dan gaat het goed. Maar het lijkt momenteel wel babyboom om me heen (het zijn ook allemaal mensen van mijn leeftijd, oud klasgenoten etc etc)
    Lineke:bij mij heeft Clomid ook helemaal niet gedaan. Frusterend gevoel he, dat je geen enkele kans krijgt. Niet eens een kleintje
    Esther: duim duim dat je IUI aanslaat! elke kleine kans is een kans!
    All: succes!

fijne dag
    groetjes Alies

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Voelde ik vanmorgen nog niets, ben zonet toch echt ongesteld geworden! en het doet ook meteen kei veel pijn! maar ja, ben wel heel blij, nu kan ik as vrijdag met mijn eerste ronde Clomid beginnen! Ben benieuwd! Alleen ga ik volgende week met vakantie en in die week moet ik eigelijk een FM hebben. Morgen belt de gyn terug: of voordat ik ga een FM, maar dat is waarschijnlijk te vroeg, anders erna, maar dat is dan waarschijnlijk te laat (zou dan dag 16 zijn) Misschien dat ze dan door middel van een bloedonderzoek niet kunnen zien of ik een eisprong heb gehad? Ik wacht het wel af wat de gyn zegt.

Voor alle meiden waarbij het weer afwachten geblazen is: heel veel sterkte. En voor de zwangere: gefeliciteerd!

xx makkie

13. bengel

bengel Niet meer actief

makkie, een fm is niet alleen voor een eisprong, maar ook controle dat er niet teveel eitjes kunnen gaan springen, vandaar, dit wordt iig in nijmegen zwaar gecontroleerd weet ik uit ervaring zucht

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

nou dan hoop ik maar dat de gyn niet zegt dat ik er nog niet mee mag beginnen! Dan rij ik desnoods vanuit Duitsland wel naar het ziekenhuis in Arnhem! heb al een maand extra moeten wachten met beginnen, omdat de Duphaston kuur niet aansloeg..... natuurlijk wel goed dat ze dit goed willen controleren, teveel eitjes is natuurlijk ook niet goed!

15. bengel

bengel Niet meer actief

pcies....contorleren doen ze echt niet voor niks...en aangezien het je eerste ronde is kans dat ze dat op veel plekken doen....want juist de 1e ronde is belangrijk, want dan gaan de andere ronde waarschijnlijk wel hetzelfde...succes.

ps ik denk niet dat je zo snel in arnhem terecht kan hoor, dat werkt niet zo gemakkelijk, effe snel..(denk ik)
    maar ik snap je helemaal...ik kom 'handig' uit in vakantie: als het alleamaal vlot gaat, kan ik 2 aug testen en ben4 aug weer in nl, dus als ik ongi wordt, hup mteen door voor echo enz. enz

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik ben al onder behandeling in het ziekenhuis in Arnhem. Als ik voor de keus sta dat ik mag beginnen met clomid maar wel in mijn vakantie op en neer moet voor controle of nog niet beginnen.... dan het eerste! Ik wil niet nog langer wachten. Maar toen ik vroeg aan de assistente van de Gyn of ik wel mag beginnen terwijl ik in Duitsland zit, dat was geen probleem zei ze.... ik weet het ook niet meer hoor......

Bij jou komt het idd net precies goed uit allemaal! Nu maar hopen dat je niet ongi wordt en voor een 'andere' echo mag komen!

17. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Hallo allemaal ,
    Ik heb een goede klusweekend gehad :oops: en nu maar duimen [-o<

Ik heb alleen een rot begin van de dag gehad :cry: ,ruzie met mijn beste vriendin,ze was blijkbaar beetje chag ,ik reageerde er eerst niet op.
    En omdat ik niet reageerde ,slingert ze naar mijn hoofd,lekker voor je dat zwanger worden niet lukt :thumbdown: .
    eerst drong het niet tot mijn door,maar later ik heb denk ik een uur lopen huilen,gewoon thuis,hoe kan ze dat nou zeggen .
    Ik ben nu 2 jaar bezig ,2 mk verder,het zou me niet eens zo erg raken als iemand anders dat zei,maar dat zei dat uit woede zei ,ze wilde me gewoon heel kwetsen oop dat moment.
    Haar hoef ik dus niet een tijdje te zien,wordt een probleem ,want haar zoontje zit op mijn dochtertjes school en ze woont ook vlakbij.
    Ik pik veel van haar ,maar dit was de druppel.

Ik voel me echt gebroken :cry: :( :x

Ally

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    @ ally: waar haalt die vriendin het lef om zoiets te zeggen :(: :) :(: Ze heeft het recht niet om zoiets te zeggen waar ze niets van af weet :) Je hebt groot gelijk, laat ze maar eventjes wat sudderen.

19. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    IK hoop dat ik het volhou om paar dgn boos te blijven,want meestal maak ik het weer te snel goed

@Zuurtje,ik las net dat je een positieve test hebt,van harte.

:whistle:

Ally

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Dank je wel ally en de andere lieve meiden.
    Ik begin nu redelijk zenuwachtig te worden. Ik mag over een kwartiertje bellen voor mijn resultaten van mijn bloedonderzoek. Dan weet ik eindelijk voor wanneer ik uitgeteld ga zijn.
    Ik hoop en duim dat er snel nog enkele nee liever alle meiden volgen.

Share This Page