Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Weet je es... IK VIND DAT EEN STRAK PLAN! hihi

Ik heb ook lekker nix tegen kris gezegd... Die ziet het vanzelf wel, mocht ik een eisprong hebben gehad. a.s. vrijdag moeten we zaad inleveren, om te kijken of het geschikt is voor iui, meteen ff vragen of ik bloed mag laten prikken...

Zie je zomestrakkies he! We moeten best wel een leuke jongen wegbrengen hihi ;)

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jahjah positief is altijd goed es!

enne die pendels van juli moeten dan wel uitkomen hihi (er is voor mij ook gependeld op juli, maar dat paste niet meer in mn onderschrift hihi)

3. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Rensie: 1e ronde 50 mg
    Ally: 1e ronde 50 mog

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE!!!! Nu op het wachtbankje.
    Lot23:pco, 50mg wel ei maar geen goede eisprong na provera ongi(15/07). clomid 100mg starten 17/07
    Stientje 2de ronde Clomid 50mg ongi geworden na lange cyclus 32d, clomid starten 14/7, follikelmeting 23/07

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Linneke 150mg en 100 mg Clomid werkten niet. Geen eitjes gehad. 150 mg proberen. En ben zelf ongi geworden.. Dus wie weet komt de rest ook weer zelf op gang! Anders hormoonspuiten!
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden :cry:
    Terug 100 mg clomid; een eitje van 16mm en eentje van 14mm met enkele kleintjes erbij..
    4E RONDE CLOMID

5E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 2e cyclus met 200mg clomid, tempen en hopen op een eisprong!

6E RONDE CLOMID
    Angelbaby 6e ronde IUI met Clomid, 3e keer met 150 mg. Dit is de laatste ronde Clomid. SLaat de IUI nu nog niet aan gaan we eerst even pauze houden en dan door met IVF

8E RONDE CLOMID

9E RONDE CLOMID
    Patje20 : 9e ronde weer niet laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, geen ei waarschijnlijk, 25-6 weer echo+uitslag bloed wel ei geen ei? geen ei=opwekken ongi en verder met 100 :(
    Esthertje80: 9e ronde clomid 6e keer 100 mg, 1e ronde IUI

1E RONDE HORMOONSPUITEN

2e RONDE HORMOONSPUITEN

3e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 5 juli ongi, vrijdag de 13e 1e fm

NOD
    Linda:3 juli!!!
    Daniella/bengel 6 juli
    Sam: 8 juli???
    Denise: +/- 5 augustus
    Alies: NOD ?!?!?!? afwachten
    Patje : NOD afwachten???
    Linneke+/- 1 aug??
    Mariska:+/- 2 aug??????
    Stientje +/- 13 aug
    Ally+/- 1 aug?????

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Smurfin
    Chrizzzzy
    Katrien Duck/Daniëlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima!
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer
    WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) vrijdag 6 juli evaluatie met de gyn. vrijdag 20 juli zaad inleveren, proefopwerking iui. Daarna wrs starten na trouwen met iui.
    Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor :)

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: 24 december 2007
    Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo
    French: 28 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: 29 januari 2008
    Shaartje: 24 februari 2008
    Cindy31: 17 maart 2008
    Zuurtje:25 maart 2008[/quote]

4. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Thanxxxxxxx,Sam

Beterschap.

5. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Wendy,wanneer is jouw NOD

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@ally... uhhh ben gestopt met de clomid... tijdelijke pauze....

Maarre...............ALS ik een eisprong heb gehad, dan zou denk ik mn NOD (sorry edje) 30 juli zijn? De dag daarvoor 29 juli hebben Kris en ik 4 jaar verkering :oops: en ja essie je hebt gelijk, elke nod valt weer op een speciale datum ;)

7. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Maar Wen, hebbie geklust?
    Ga gewoon even bloed prikken maandag ofzo, dan weet je het zeker! (progesteron)

x

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Rensie: 1e ronde 50 mg
    Ally: 1e ronde 50 mog

2E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE! Nu op het wachtbankje.
    Lot23:pco, 50mg wel ei maar geen goede eisprong na provera ongi(15/07). clomid 100mg starten 17/07
    Stientje 2de ronde Clomid 50mg ongi geworden na lange cyclus 32d, clomid starten 14/7, follikelmeting 23/07

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Linneke 150mg en 100 mg Clomid werkten niet. Geen eitjes gehad. 150 mg proberen. En ben zelf ongi geworden.. Dus wie weet komt de rest ook weer zelf op gang! Anders hormoonspuiten!
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden
    Terug 100 mg clomid; een eitje van 16mm en eentje van 14mm met enkele kleintjes erbij..
    4E RONDE CLOMID

5E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 2e cyclus met 200mg clomid, tempen en hopen op een eisprong!

6E RONDE CLOMID
    Angelbaby 6e ronde IUI met Clomid, 3e keer met 150 mg. Dit is de laatste ronde Clomid. SLaat de IUI nu nog niet aan gaan we eerst even pauze houden en dan door met IVF

8E RONDE CLOMID

9E RONDE CLOMID
    Patje20 : 9e ronde weer niet laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, geen ei waarschijnlijk, 25-6 weer echo+uitslag bloed wel ei geen ei? geen ei=opwekken ongi en verder met 100

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Sas7 6 juli ongi, vrijdag de 13e 1e fm

2e RONDE HORMOONSPUITEN

3e RONDE HORMOONSPUITEN

NOD
    Linda:3 juli!
    Daniella/bengel 6 juli
    Sam: 8 juli?
    Patje : NOD afwachten?
    Linneke+/- 1 aug?
    Mariska:+/- 2 aug?
    Stientje +/- 13 aug
    Ally+/- 1 aug?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!)
    Smurfin
    Chrizzzzy
    Katrien Duck/Daniëlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima!
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer
    WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) vrijdag 6 juli evaluatie met de gyn. vrijdag 20 juli zaad inleveren, proefopwerking iui. Daarna wrs starten na trouwen met iui.
    Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem
    Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo
    Zuurtje:25 maart 2008[/quote]

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@sas...je moet het niet kopieren...maar quoten (rechtsbovenin)

@shaar...jah geklust... weer ouderwets lekker :oops: voor hem ook, want hij weet niet dat ik miss een eisprong heb gehad hihi

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    1E RONDE CLOMID
    Rensie: 50 mg clomid
    2E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE!!!! Nu op het wachtbankje.

3E RONDE CLOMID
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden :cry:
    4E RONDE CLOMID

5E RONDE CLOMID

6E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID

9E RONDE CLOMID

10E RONDE CLOMID
    Patje20 : 10e ronde clomid, 1e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI in september. nu zelf aan de slag

1E RONDE HORMOONSPUITEN

2e RONDE HORMOONSPUITEN

3e RONDE HORMOONSPUITEN

NOD
    Daniella/bengel 6 juli
    Patje : 14 augustus
    Linneke+/- 1 aug??
    Stientje +/- 13 aug

Smurfin
    Chrizzzzy
    WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) vrijdag 6 juli evaluatie met de gyn.
    Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor :)

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem
    Zuurtje:25 maart 2008

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @wen ik duim voor je,denk zomaar dat je een ei hebt gehad!
    @es voor jou duim ik heel hard deze maand.
    @sam, jeetje meid, dat is echt kut. die hsg zit er voor mij ook aan te komen. ook ik vind het eng.

ik gaat weer verder, mn moeder is hier om me gezelschap te houden, en die is dus nu bezig met alles op te ruimen.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow patje, kun je je ma ook niet ff hierlangs sturen... geen zin in nix hihi

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden hoe gaat het verder met jullie.. heb echt geen zin in te werken vandaag.. slecht ben ik toch.

wendy spannend van je ei.. zou toch leuk zijn als je net als moon ook zo'n wonder hebt.

zaterdag ben ik jarig, heb mijzelf getrakteerd op een pret echo, wel 2-d.. gaan we geslacht bepalen als het al kan.
    ben benieuwd. mijn god wat verlang ik naar mijn bed

14. bengel

bengel Niet meer actief

halloo

vandaag niet gelopen :cry:
    ik had FM, en kwam er toch wat ontdaan weer van terug. Terwijl het niet eens echt negatief is...maar het eitje was niet goed te meten, en het lijkt dat ie nog steeds 13,x is... :cry: maar misschien is ie groter, zat een aantal eitjes in de weg voor een goede meting. Nu maar hopen dat ie vrijdag groter is,..hopen dat uiteindelijk maandag de pregnyl gezet mag worden of al gezet is..dinsdag ochtend 5 uur vlieg i knaar turkije en wil echt een 'fokking' kans gehad hebben.

morgen ga ik de 40 weer meelopen ter ondersteuning vriendin. Ik ben echt trots op d'r ze heeft vandaag alleen gered (ikheb al 7 x gelopen, maar dit is haar 1e x)...

duimen jullie voor vrijdag voor me?(als het net zo gek loopt als vorig maand mag ik maandag pregnyl zetten...zucht)

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @bengel ik ben hard aan het duimen voor je. Zullen we afspreken dat we allebei vrijdag een goede positieve fm hebben, dan gaan we daarna lekker feesten op via gladiola. Grijns.

16. bengel

bengel Niet meer actief

is goed sas, deal..ga jij lopen of kijken?
    af en toe he..grrrr zakt moed zo in schoenen.
    was alleen naar de FM, kwam teleurgesteld thuis, maar effe naar mijn goede buuf (had mijn ma kunnen zijn) die me flink getroost heeft. Ze zei ook, goh jij zou zo'n leuke moeder worden, dat moet gewoon goedkomen...weet ik ook wel, maar hoeveel éllende' moet je hebben voordat he...

waar ga je staan op intocht? ter hoogte van? (als je niet loopt)

17. hoi meiden,
    net terug van de gyn voor de follikelmeting
    zaad van mannetje bleek 100% goed te zijn, dus dat is erg fijn.
    ik kreeg de echo en hij kan wel 3 eitjes zien (aan de ene kant 2 aan de andere 1) maar die waren nog niet voldoende gegroeid, ze moesten 20 mm zijn en de grootste was 8 of 12 (weet niet of ik nou 8 mm had, of er nog 8 moest )
    hij kon niet met zekerheid zeggen of ze nog gingen springen, maar als dat zo zou zijn dan waarschijnlijk over eendag of 5...
    clomid had dus wel een beginnetje gemaakt, maar niet voldoende nog... hij wilde dat ik op dag 21 bloed liet prikken, maar ben dan op vakantie...
    dus indien er een volgende ronde komt (hoop het niet natuurlijk) dan wel dag 21 bloedprikken en als het dan nog niet goed is naar de 100mg clomid slikken...
    mannetje was wel positief, hij zei: we weten nu in iedergeval dat er voor de komende 5 dagen een mogelijkheid is...
    da's natuurlijk al een onzekerheid minder dan de volgende rondes.
    maar toch wel een beetje teleurgesteld hoopte echt dat hij zou zeggen dat hij een prachtig groot ei zag, maar ja kan niet alles hebben...
    wel gelijk 30 nieuwe tabletten gehaald, dus kan er voorlopig tegenaan (slik ze allemaal tegelijk, krijg ik een dozijn eieren ineen haha grapje hoor)
    sorry voor het lange verhaal, maar ik ben het in ieder geval even kwijt...
    liefs rensie

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    1E RONDE CLOMID
    Rensie: 50 mg clomid
    2E RONDE CLOMID

3E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg voor de tweede ronde. 19-7 FM

4E RONDE CLOMID

5E RONDE CLOMID

6E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID

9E RONDE CLOMID

10E RONDE CLOMID
    Patje20 : 10e ronde clomid, 1e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI in september. nu zelf aan de slag

1E RONDE HORMOONSPUITEN

2e RONDE HORMOONSPUITEN

3e RONDE HORMOONSPUITEN

NOD
    Daniella/bengel 6 juli
    Patje : 14 augustus
    Linneke+/- 1 aug??
    Stientje +/- 13 aug

Smurfin
    Chrizzzzy
    WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) vrijdag 6 juli evaluatie met de gyn.

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem
    Zuurtje:25 maart 2008

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    hoi Bengel,
    Ik loop zelf niet, maar mn mannetje wel. Ik moet morgen ook alleen naar de fm, maar dat maakt niet uit. Ik reken op niks, dan kan het alleen maar meevallen. Ik sta terhoogte van charlemagne, waar al die militairen binnenkomen, omdat die van mij ook in zo'n vlekkenpak rondloopt. grijns. Meestal zie ik hem pas als ie recht voor me staat. Ik zie dan zoveel groene vlekkenpakken. Veel succes morgen bij de fm en de wandeling. gr sas

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej meiden... snel ff een berichtje van mij...

Mn temp was vanochtend weer 36.6! Dus misschien toch? hihi...

Deel Deze Pagina