Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Eunice en houda (helaas) welkom hier en hopelijk slaat de clomid goed aan!

Wendy ik hoop dat je een eisprong heb gehad en dat er wat bevrucht is succes!

zo hier alles goed vandaag derde dag clomid en nu afwachten. Ga vanavond lekker voor 2 weken op vakantie en dan hopen dat daar een wonder gebeurt allemaal veel succes en tot na de vakantie!

Voor degene die ook vakantie hebben geniet ervan even wat anders aan je hoofd heerlijk!

2. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    @ lot23: Bedankt! De clomid slaat wel doe aan tenminste deze maand. Op dag 13 had ik al een follikel van 22 mm en 2 dagen daarna heb ik mijn eisprong gevoeld!

Lekker op vakantie zeg! misschien gebeurd het daar wel, hihihih... Dat hoor je wel vaker.. Waar ga je heen?

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    houda mooi dat het aanslaat. ik ga lekker naar italie ben er wel aan toe en wie weet gebeurt het daar wel, een tortellini word het dan hihi

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyyy meiden,

wendy ik duim zoo hard voor je he.

Eunice en houda , ook van mij welkom (helaas)

hier gaat eht redelijk,
    laatste dag dat ik een dreumes in huis heb, morgen word ie alweer 2 en officieel ene peuter :D:D
    ben dara nu heerlijk met volle teugen van aan het genieten.
    straks kadootjes inpakken en huis versieren :D
    maar blijf het wel klote vinden, maar goed tis niet anders.

ik heb wle sinds mijn ongi last van steken in mijn onderbuik en af en toe ongi gevoel, terwijl ik niet meer ongi ben. en verlies soms nog oud bloed, en heeeeeeeeeel veel witte afscheiding, voel het soms lopen :oops:
    herkenbaar voor iemand? heb dat nog nooit gehad

5. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    @ lot23: Lekker naar italie! goede omgeving om eens lekker te klussen, hihihihihi.. hopen op een goede afloop!

@Sam mv Kylian: Leuke naam zeg Kylian! Ik heb dat ook wel eens van die afscheiding! vooral voor mijn ongi, dan denk ik: onee he ik ben ongi. Dan ga ik kijken is er niets aan de hand!

allemaal veel succes!

Liefs houda

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

houda, thanx voor het kompliment :D:D
    ik heb het ook wel voor mijn ongi, maar ben dat vorige week geweest :( dus ken dit niet

7. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Alsjeblieft! :D

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee houda, ik begin morgen met mijn eerste ronde clomid 50. Slik jij deze ook of heb je een hogere dosis? Dus je had je eisprong op dag 14? Hoop ik ook te hebben, dan zijn we op vakantie, ik krijg daarom geen controle rond deze dagen.....

9. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi Makkie,

Ik ben begonnen met 50 mg inderdaad! En ik had op dag 13 een echo (eitje was 22mm!) en op dag 15 een eisprong!

Hopen dat je zwanger wordt op je vakantie! Let wel op dat als je erg sterk op de Clomid reageerd dat je meerdere follikels kunt krijgen en dus kans hebt op een meerling. Daarom kijken ze altijd de eerste keer mee via een inwendige echo.

Maar ja ik denk altijd maar: liever 2 dan geen, hihihihh...

Ik heb dus voor het eerst een eisprong gehad en ook gevoeld. ik voelde hem echt heel duidelijk door die clomid. misschien jij ook wel. Temperatuur je ook? Ik wel dat is echt handig als je geen echo's krijgt dan kan je misschien zelf ook wel zien wanneer en of je een eisprong hebt!

Succes

Liefs Houda

10. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Oh en Makkie op je banner staat dat je vandaag al op dag 4 zit! moet je pas op de 5de dag clomid slikken? Ik ken het alleen maar van dag 3 tot en met 7!?

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi!

Ik moet slikken van dag 5 t/m dag 9. Misschien dat ik daarom ook wel mijn eisprong later krijg. Ik neem in iedergeval ovulatietesten mee. Als ik dan wat 'voel' dan gooi ik er een test tegen aan. Tempen doe ik ook. Top dat je je eisprong zo 'vroeg' hebt en hem ook voelt! Ik hoop voor je dat het snel raak is meid!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

nog een kleine 3 kwartier en dan heb ik vakantie! Helaas hebben we thuis nog geen internet, dus ik kan niet meer zoveel meekijken. Ik wens jullie allemaal heeeeel veel sterkte met alles en hoop dat als ik weer eens lees heeeel veel positieve verhalen te lezen van jullie! Veel succes allemaal en ik ga lekker van mijn vakantie genieten!

13. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    jij ook veel plezier op je vakantie! geniet ervan en hopelijk wordt het ook een vruchtbare vakantie!

Is er ook nog een speciale reden waarom jij vanaf dag 5 tot en met 9 clomid slikt? ik heb daar namelijk nog nooit iets van gehoord? Maar ja als de gyn het zegt zal het zeker goed zijn!

Succes!

doei doei
    liefs Houda

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nee, ik weet niet beter. Heb idd wel vaker gehoord over dag 3 t/m 7 hoor! Zal wel aan de gyn liggen. Het staat trouwens wel bij mij in de bijsluiter dat het voor dag 5 t/m 9 is. Maar maakt vast niets uit hoor! Denk dat als je het eerder slik, je eisprong ook eerder komt (denk ik...) Dus das wel fijn als je eerder slikt toch?

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nee, ik weet niet beter. Heb idd wel vaker gehoord over dag 3 t/m 7 hoor! Zal wel aan de gyn liggen. Het staat trouwens wel bij mij in de bijsluiter dat het voor dag 5 t/m 9 is. Maar maakt vast niets uit hoor! Denk dat als je het eerder slik, je eisprong ook eerder komt (denk ik...) Dus das wel fijn als je eerder slikt toch?

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@houda... jah in de bijsluiter staat idd van dag 5 t/m 9. ik heb zelf ook van dag 3 t/m dag 7 geslikt. Verschilt per gyn denk ik. Net zoals de eerste 5 maanden heb ik zelf geen controle gehad. Met 50 mg heb je niet zo heel veel kans op overstimulatie. Er zijn meer mensen die met 50 juist geen eisprong hebben, dan overstimulatie. (ik heb overigens de eerste 5 maanden 50 mg geslikt, en de laatste maand 100 mg)

Essiiee... hoestie?

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow enne net lekker geshopt! 2 linnen broeken gekocht.. heerlijk voor in de zomer... enne 5 wegwerp camera's voor ons trouwen...nu wil ik alleen die hoesjes een foto maken van ons zeg maar... maarre wil niet lukken nog :(

18. toevallig heb ik het gister aan mijn gyn gevraagd en die zei dat het dokterafhankelijk is , maar dat het allebei goed is.
    mijne zei nl ook dag3 t/m7 en in de bijsluiter staat 5 t/m 9
    dus kan allebei

19. toevallig heb ik het gister aan mijn gyn gevraagd en die zei dat het dokterafhankelijk is , maar dat het allebei goed is.
    mijne zei nl ook dag3 t/m7 en in de bijsluiter staat 5 t/m 9
    dus kan allebei

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wen, gaat goed hoor.
    Had net beetje ongi pijn, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik morgen ongesteld word.

Hoop nieuwe hier, welkom allemaal, hoop dat jullie gauw zwanger zijn allemaal!

Deel Deze Pagina