rode voeten, pijnlijke voeten, verbrande rug...morgen de laatste dag en dan is het weer over...de 4 daagse..marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr eerst een FM om 9:10 please duim dat ie nu goed te meten is en gegroeid, als dat niet zo is moet ik bloed prikken word ik later gebeld of ik dosering mag ophogen of niet, demeesten kennen mijn verhaal van vorige maand wel...ik ga maandag nacht naar Turkije hoop echt dat pregnyl dan gezet is, anders ...PROVERA...afbreken zucht.
@bengel.... ik ga me de hele avond rotduimen! Net zoals de vorige keer! Maar kun je de pregnyl niet gewoon meenemen op vakantie? @esther.... dat noemen ze innestelingspijn *grijns*
wendy volgens mij mag dat niet....tenzij hij misschien 17is dat ze zeggen doe maar morgen, maar ik MOET controles, met spuiten is dat anders dan met clomid.we zien wel, heb een goed gevoel toch nog
@bengel.. enne je eitjes springen niet zonder pregnyl? @esther... ben ík een keer optimistisch....krijg ik nog commentaar
@Bengel, duim ook voor je ! Dat het maar eens mee mag zitten ! @Wendy, lekker geshopt dus. Met de pas van je vriend toch En dan maar 2 broeken ? @Esthertje, ongie-pijnen ? Gezien je cyclusdag misschen toch iets van innesteling? Hoop het zo voor je! Doei !
Ik hoop mee... maar ik geloof er niet in hoor! We wachten gewoon lekker af. Heb weekend... dus ik ga lekker ontspannen en genieten! Bengel... ik heb net ff met je eitje gebeld.. en die zei dat ie zijn best had gedaan.... ( nu maar hopen dat ie weet hoe erg ie zijn best moest doen) Wen, lekker bezig jij met die pas van kris he....
@Houda, Als ik het goed begrijp ben je na 2 jaar in de mmm gekomen ? Waarom zo lang gewacht ? Zucht, mijn schoonzus staat op punt van bevallen. Mijn broer zweet nu al peentjes. Ik ben super blij voor hun, maar vind het toch moeilijk aangezien ze "het niet in de planning hadden" ](*,) Doei !
@all... joh ik koop eigenlijk echt nooooit wat voor mezelf...als ik ga shoppen, dan neem ik eerder wat voor kris mee Kris moet me echt met me mee, wil ik wat kopen... Maar omdat ie de vorige keer zo zat te zeiken, dat ik niets had gekocht, wilde ik deze broeken wel kopen... wilde toch nog een linnen broek. Voelde me wel schuldig daarna hihi...eigenlijk best wel erg...
HEy Ladies, Kom effe gedag zeggen, ga morgen voor een lang weekend weg. Es, ik had ruim een week voor mijn test, 3w5d ongi pijn, echt een dikke week van te voren....dusse....klinkt hoopvol! Wen, goed broeden he op dat ei! De rest van de meiden, de nieuwe veel succes, komt allemaal goed! X Shaartje
Heel veel plezier Shaartje... Enneh, ik heb elke maand een week voor mijn ongesteldheid buikpijn... dus tja... kan alle kanten op dan!
Poeh poeh wat wordt hier veel geschreven zeg! Dat kan je toch niet bijhouden hahaha.... @eunice: Ik weet niet waarom ik zo lang heb gewacht. Steeds kwam het er niet van om een afspraak met de huisarts te maken. En nu heb ik daar echt spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan. En ik begrijp dat je dat moeilijk vindt en dat is ook heel normaal, jij wil het ook zo graag en als iemand die dicht bij je staat dan bijna gaat bevallen is dat leuk maar moeilijk tegelijk! @Esthertje80: Het kan inderdaad alle kanten nog op, wel spannend hoor! @Shaartje: Ik ken je (nog) niet maar wil je toch een fijn weekendje weg wensen! @Wendyp: Niet schuldig voelen als je een keer wat koopt! hihih, ik heb dat ook altijd maar dat is nergens voor nodig.... Even over de Clomid: Raar dat het in ieder ziekenhuis anders is. nou ja misschien komt het uiteindelijk gewoon ophetzelfde neer? Maar is het dan ook zo dat als je het slikt van dag 5 tot en met 9 ook later een eisprong krijgt of is dat niet zo? Hier nog steeds pijn aan mijn tepels maar verder nergens last van. oja ik moet ook vaak naar de wc voor een grote boodschap! Maar ja je haalt je altijd vanalles in je hoofd he? Liefs Houda
Hallo meiden, Vandaag naar het ziekenhuis om bloed te prikken! Ben zo benieuwd of ik deze maand een eisprong heb gehad. Ik hoop het zo! Ik kan er zelf niets over zeggen. niets gevoeld, geen buikpijn of steekjes.. Ik had eigenlijk gedacht dat ik wel iets aan mijn lijf zou merken, maar het is net alsof ik placebo slik. Hebben jullie dat ook? Liefs!
IK vond zelf de smaak van de clomid pilletje heel sterk en vies. Eunice en Houda welkom WEndy,vindt het altijd heerlijk om mannetjes geld uit te geven. Mij hoef je maar los te laten in een winkel en ik koop van alles. nu niet meer ,hoor,nu alleen leuke dingen voor mijn dochtertje. Ally
ally, je kan ze best met wat limonade innemen. ik ging er op een gegeven moment van over mijn nek.. esther spannend meid
@houda...ik heb geen idee of je dan een latere eisprong krijgt... Ik heb sowieso (handig dat ene topic ) een late eisprong, met 50 of met 100 maakt niet uit... @kit... uhh welkom hierzo... heb je geloof ik niet eerder gezien? maarre tis zeker geen placebo! Pfff... rotpillen... de ene merkt zn eisprong wel, de ander niet. Heb je wel controles? succes met bloed prikken. @Ally...jah ik denk, zou ik oooooit kinderen mogen krijgen, dat ik me daar ook helemaal lens aan koop hihi.. @mj... heej meis...alles kids? met je kids...hihi... waar blijf die veelgevraagde foto nou ns @all... vanochtend zaad ingeleverd bij het ziekenhuis voor een proefopwerking van iui. Was vanochtend om 4 uur met kris meegegaan op de vrachtwagen en daarna meteen naar het zh gegaan... hihi...toen nog het potje vullen...wij met zn 2e het toilet op... heb echt nog nooit zo gelachen! Daarna gevraagd of ik bloed mocht prikken en dat mocht. Uitslag van de opwerking is na de middagpauze en einde van de middag/maandagochtend de uitslag van het bloed. Had trouwens weer die muts van de vorige keer met bloed prikken. Eerst roept ze me op, heel overdreven mn achternaam zeggen...kreeg ik al de kriebels... toen vroeg ze me geboortedatum, dus ik: je kan toch lezen... kris vond me nogal bot... haha... Toen nog ff rel lopen schoppen bij de gamma... jah mijn dag is weer helemaal goed hihi
owjah en essie... lekker vrij vandaag.... hoe gaat het met je zoektocht naar een nieuwe bike? Hoestie met de buikpijn, lievie van me (slijm slijm, kus kus, knuffel lebber..ow nee...dat laat ik aan edje over)
@Wendy Klopt.. Is mijn eerste ronde clomid. Ben ook nog niet zo actief geweest op het forum.. Deze maand geen controles. Ik heb afgesproken met de gyn dat wanneer ik de eerste ronde (aan de hand van de bloeduitslagen) geen eisprong heb gehad, de dosis verhoogt wordt en dan krijg ik wel controle. Maar ik hoop natuurlijk dat ik een dikke, vette eisprong heb gehad Dank je wel! Succes met de voorbereidingen van je huwelijk! (ik zag je banner!) ..en natuurlijk succes met het zwanger worden X
@alle nieuwe, welkom hier meiden, succes met alles @es t kan een innesteling zijn hoor, had na de eerste iui ook vreselijke buikpijn een week voor mn nod. @wen lekker geshopt? heeft je a.s. man die bloemen al eens geregeld? ik heb het trouwens zelf geregeld. @mj ik ben wel benieuwd naar je buik.. pfff hoe heftig kan je reageren op 100? dacht dat het met 50 al erg was, maar met 100 das niet normaal meer, en dan heb je ook nog eens een kerel die er niet mee om kan gaan, en maar blijft zeggen doe gewoon. ja hoe doe je dat? Meiden hoe doen jullie dat?