Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    jaja meiden, weet het, maar kan mijn camera echt niet vinden.. moet ook zeggen dat ik wel wat lui ben hoor.. half 10 lig ik echt in mijn bed ;)

morgen ben ik jarig en ga een pretecho doen om het geslacht te bepalen. denk niet dat ze het al kunnen zien, maar even gluren is al leuk.. bijna weekend, mag over 30 min naar huis.. wel even poetsen vanmiddag.. bah.

he en meiden, ik wil nieuwe meiden zien die overstappen, dus wendy, patje, es, en de rest.. kom op. wil voor mijn verjaardag minstens 2 in juli bij het nieuwe topic hebben.

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @mj ik zit pas op cyclus dag 5 dus nog even geduld... misschien dat het met de 100 wel lukt om zwanger te worden

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ok, aug mag ook. dan wil ik in juli Es en Wendy hebben.. die twee moeten samen. zijn immers levende lijven dinnetjes geworden.

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ja daar ben ik het helemaal mee eens, es door de iui en wen door een wonder!

5. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    @ kit: Ik heb ook vandaag bloed geprikt om te kijken of ik een eisprong heb gehad! Enb ik ben ook met de eerste keer clomid begonnen deze maand. 50 mg.
    Wanneer is jou NOD? Mijne is denk ik op 28 juli..

Maar fertillety Friend zegt dat ik op dag 18 mijn ei heb gehad en ikzelf denk dat het op dag 15 was. Heb wel op tijd geklust dus ik ben benieuwd.

Liefs Houda

6. bengel

bengel Niet meer actief

hellooootjes

nou goed nieuws x2:

4 daagse blaarloos gelopen, (met 2x effe niet mee ivm FM)

Fm: 1tje van 16 mm, morgen terug en waarschijnlijk pregnyl zetten, red ik het mooi voor turkije YES....

ben kapot effe slapen, de INTOCHT was gaaf, maar ZEIKnat...dat was wel jammer..ennuh dit was ECHT de laatste keer, volgend jaar sta ik aan de zijkant met baby te kijken..denk ik...zucht..

morgen kom ik weer effe kijken, tot maandag avond, dan 2 weken weg (ooooooooh ik ga jullie echt wel missen)

Gr Bengel

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Nou MJ, wie weet!

Kreeg namelijk een sms van Wendy

ZE HEEFT EEN EIGEN EISPRONG GEHAD ! :)
    haar progesteron was 46.6, echt super voor ze he!
    Zaad van Kris was ook geschikt voor IUI dus dat komt ook mooi uit!
    Maar ik hoop natuurlijk dat ze die hele IUI niet nodig hebben. En dat ze lekker zwanger is. En ikzelf ook! Want wat jullie zeggen klopt, we zijn nu vriendinnetjes, en willen graag samen zwanger zijn!

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @bengel das goed nieuws! ga je wel lekkerder op vakantie iig
    @es hoe ist nu met jou? nog steeds last van je buikpijn? wanneer mocht je testen?

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja buikpijn... maar soms ook een beetje misselijk.. wil dat eigenlijk niet toegeven... maarja doe het toch maar

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    k*t is dat he, al je hoop is gevestigd op de iui nu, hoop echt dat je hardstikke zwanger bent na deze ene keer

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja en ik had mezelf echt toegesproken om me niet gek te gaan zitten maken, omdat ik nu toevallig 1 keertje IUI heb gehad... maarja... het gebeurd toch, of je nou wil of niet!

IK WIL NAAR DAT ANDERE TOPIC!

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik begrijp je heel goed es, heb helaas het zelfde meegemaakt met die eerste keer. blijf iig hoop houden en blijf het van de positieve kant zien. heb je ook pregnyl moeten spuiten?

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Nee, had het wel gehaald, want het zou wel moeten, maar het ging ineens zo hard, dat het niet meer hoefte.

Hoeveelste IUI zit jij nu?

Gaaf voor Wendy he! Ben zo blij voor haar.

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    deze maand is de poli dicht dus gaan we zelf aan de gang, volgende ronde is de 3e, t lijkt ons niet gegunt, we hadden de eerste gehad, toen sloegen we een maand over, toen de 2e, daarna die maand deed clomid niets, en deze maand is de poli dicht, dus we spreiden het uit.

echt zo gaaf voor wen, t schijnt dat clomid nog een x aantal maanden doorwerkt he?

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hmm inderdaad het lijkt alsof het jullie niet gegunt is, maar dat is het heus wel.
    Misschien moet het zo zijn, en lukt het nu zonder IUI.

Ja, heb ik ook wel eens gehoord dat het doorwerkt, nu maar hopen dat ie bevrucht is !

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ja wie weet, nu ook de eerste keer met 100. pff dat valt toch ff zwaar na al die maanden 50 met weinig bijwerkingen.

ik hoop echt voor dr dat ie bevrucht is, dan trouwen ze met zn 3en.. k ga heel hard duimen, voor jullie beiden

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Thanks!

Dan duim ik ook voor jou ( en wendy natuurlijk)

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    thnks.. 10x is scheepsrecht? ;)

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    TJa... als ik dat zeg... dan is het bij mij niet zo...

;)

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ah joh vast wel t komt wel goed met ons, met wat geduld misschien

Deel Deze Pagina