WIIIIIIEEEEEHHHOOOOOEEEEEE...... Wendy heeft een eisprong gehad...wendy heeft een eisprong gehad.... das toch helemaal super.... Krijg dat ouwe eigenwijse kreng van een moeder misschien toch nog gelijk...die zei: stop maar met je medicijnen, dan ben je zo zwanger.... laten we het duimen... wil ook saampies met essie naar dat andere topic... Echt niet normaal...het had gewoon zo moeten zijn.. Es en ik zijn dinnetjes.... en we lopen iedere keer gelijk! Nu ineens ook.... bijna zelfde dag eisprong gehad... Nu zit ik alleen te twijfelen, wanner ik precies die eisprong heb gehad... Hmmm...
hihihi dat ouwe eigenwijze kreng ! Moeders... weten alles ( zegt de mijne altijd) Wat ben je trouwens vroeg thuis... was het een korte bruiloft? X
Nee... we waren om 4 uur daar... Maar helaas moet kris ook morgenochtend weer om 4 uur op. En vanochtend niet kunnen uitslapen, en daarbij kwam ook, dat we daar niemand kende... Dus stonden een beetje uit ons neus te vreten... Maar ow ow ow wat waren ze mooi! Echt niet normaal zeg...pfffff...
Jah is goed... maarre... is ongeveer alles wat we hier neerzetten niet offtopic...hihi.... Bedoel... mag eigenlijk niet eens meepraten hierzo deze maand, aangezien ik een EISPRONG VAN MEZELF heb gehad...hihi
hahhaa joh open lekker een eigen topic ofzo! JE MOET ONS NIET MEER HE Ik krijg msn niet aan, duurt altijd ff, weet niet waarom. ssssssst hoor eens... ze roepen ons bij dat andere topic, hoor je dat Wen?
Nee.... het is niet zo dat ik jullie niet meer moet... Ik heb dit topic wel weer eens gezien Ik vind jullie allemaal heel lief en aardig... maar dan wel in 'dat andere' topic Jah volgens mij hoor ik het ook.... Shaartje komt er wel bovenuit hoor, die hoor ik het hardste roepen
hahaha ja wat een schreeuwerd zeg. Maar volgens mij hoor ik MJ ook roepen. JAHAAAAAAA we komen ERAHAAAAAN
Heej wat vaag dat msn niet opstart... Ik zou als ik jou was ff de computer uit en weer aan zetten... Vaak helpt dat nog wel eens....
Nee nog 27 daagjes... nee helemaal niet zenuwachtig! Gister die bruiloft....ze was echt mooi! Nu wil ik ook! @houda..... jah geeft me een heel goed gevoel! Maar heb zoiets van, waarom zou het nu wel ineens raak zijn? Voel nix...behalve kramp in mn buik, aan de linkerkant...
@Wendy: Dat zou even ironisch zijn mocht je nu zwanger zijn! Ken je het liedje "ironic"?, dit is dan precies zo een situatie! hihihih liefs Houda
Nou liever niet... ben bang dat mn vliegtuig neerstort straks.... enne dan stort ie neer...das pas ironisch! hihi Nee maar laten we het maar hopen he!
vanmorgen een FM gehad Ik zo stijf als maar kan van 4 daagse naar het zhuis...volgens gyn liep ik nog als een kiviet (bikkel ahum)..ennnnn....ze meette de eitjes, kwam ze niet hoger dan 13 uit, wij zo hoe kan dat nou, gisteren was ie nog 15,5,. ging ze nog een keer kijken, en moest ik een keer op mijn buik drukken (?) en toen was ie 17 mm! Morgen vroeg mag ik de prengyl zetten...en dan ben ik zondag avond, maandag avond , maar volgens haar ook nog dinsdag vruchtbaar (YES en dinsdag zitten we in TUrkije)...en ik zeg de hele tijd: rondom turkije zit het goed....wordt hard duimen ladies, ik wil met Wen en Es en alle andere mee naar dat andere topic waar ze zo hard om ons allen roepen.
@bengel, meid ik hoop het zo voor je, misschien werkt het bij jou wel wat ze zeggen! ik zal voor je duimen, ennuh geniet van je vakantie he
he meiden. vanmorgen echo gehad.. alles was helemaal leuk.. lagen elkaar lekker te trappen. we krijgen 2 meiden.. heerlijk.. wat een huis vol lawaai gaat dat worden.
Wat leuk ,ga je ook zo een pretecho doen. @Wendy,jou dag was ook goed,een eisprong ,zou echt helemaal schitterend zijn als je ook zwanger wordt deze maand. Ik wordt de laatste drie nachten wakker om te plassen ,vindt het wel heel vervelend,want mijn afscheiding is gewoon hoe het is als ik bijna ongi ga worden ,dik plakkerig wit gelig(sorry) Nog een week ,deze wordt wel heel lang. vraagje,ik heb nog zo een ovu test liggen,als ik daarmee test en hij geeft 2 strepen aan ,dan is dat toch positief Ally
MJ, wat leuk 2 meiden! Bengel, goed van je eitjes, veel klusplezier in Turkije dan maar he Ally, dat wachten duurt lang he! Ik word echt gek van mezelf, word steeds misselijk als we in de auto zitten... en blijf het dan ook gelijk nog ff. Gisteren heel de middag van hot naar her gereden, was de hele tijd misselijk, en s'avonds ook nog. Vanmorgen idem dito, en net klein stukje bij vrienden vandaan... en nu weer misselijk. Morgen gaan we naar mijn broer, ben benieuwd, is een uur rijden. Zou bijna willen dat ik weer misselijk word dan! Slaap lekker allemaal