Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @mj wat leuk 2 meiden!
    @es en ally het word nog spannend hier! t word wel weer tijd hoor. allemaal lekker naar het andere topic ;)

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Jullie zijn allemaal welkom daar! Het wordt tijd dat er weer een paar over komen... Ik duim voor jullie allemaal! :thumup: [-o<

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja... mijn tas is al ingepakt hoor om daarheen te gaan....

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hoi meiden ben ik weer! vakantie was super leuk! Vind het k*t dat ik weer terug ben hihi!

@mj: super zeg 2 meiden!
    @wen: TOPei komt helemaal goed ben jaloers supersuper
    @alle nieuwe meiden: welkom
    @zuurtje: GEFELICITEERD!
    @all: heb net 15 paginas gelezen maar kon het niet meer opbrengen de laatste paar pagina's heb ik niet meer gelezen komt nog wel dus ik reageer niet op iedereen sorry...

ik heb de vakantie niet getempt.. wilde het wel maar ging gewoon neit veelste onrustig met slapen en uitgaan etc. Morgen wel weer gewoon tempen misschien dat ik nog net mn eisprong kan opmerken als ie er is... ik heb et gevoel dat ie al is geweest omdat ik een paar dagen buikpijn heb gehad maar het kan ook gewoon het ongezonde eten zijn geweest we zullen het pas weten als mn temp is gestegen of niet... ben er el een beetje bang voor dat het niet zo mag zijn maar ja...

liefs denise

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj...leuk joh! 2 meiden! Echt super!

@essie....owwww wat spannend!

@ally...over die ovutesten...je hebt je ei toch al gehad? Voor de rest wel spannend voor je!

@denise.... heej meis...welkom terug! Je vakantie was top? We gaan gewoon duimen op een superei? Misschien ff langs het zh morgen om te kijken of je progesteron mag laten prikken?

@bengel... was het eitje verstopt? :) zie je nou wel dat alles goed komt? Dat duimen van ons helpt gewoon hartstikke! Als ik je niet méer spreek, een fijne,lekkere en vruchtbare vakantie! KuZzzz

@all... Hmmm dit is geloof ik de eerste maand dat ik helemaal niets voel....alleen een beetje menstr.buikpijn. Maar dat kan ook door het uuhhh klussen komen van gister....

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Hoi Houda,

Beetje late reactie.. hihi
    Ik heb geen idee wanneer mijn nod is.
    Normaal gesproken heb ik een hele lange en onregelmatige cyclus, dus het is even afwachten.

Ik zit nu op de 21e dag van mijn cyclus , dus we gaan ongeveer gelijk op :D

Ik ga maandag bellen voor de uitslag. Jij?

Liefs!

7. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    @kit:
    Ja ik denk dat we ook gelijk oplopen, ik zit op dag 23. Ik wordt maandag gebeld voor de uitslag...
    Weet jij of je ook te horen krijgt wanneer je je eisprong precies had?

En ik had ook lange cyclussen tot wel 99 dagen!
    Ik denk nu dat ik een mooie cyclus krijg omdat ik voor het eerst mijn eisprong heb gevoeld en ook gekregen zeer waarschijnlijk op dag 14 of 15. Maar ja dat hoor ik maandag he?
    Ik vind het echt spannend deze maand!

Liefs Houda

ps: hou jij ook je temp bij?

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik denk niet dat ze dat precies kunnen traceren.. maar misschien ook wel hoor! Was het ook al van plan om te vragen morgen.

Frustrerend die lange cyclussen heh! Ik zou alleen al blij zijn als mijn cyclussen wat korter worden door de clomid..
    Ik hoop voor je dat het klopt met wat je hebt gevoeld. Dat zou geweldig zijn :thumup:
    Ik heb helaas niets gevoeld, maar het zou natuurlijk wel kunnen dat ik een eisprong heb gehad en niets van heb gemerkt. Ik hoop het zo! [-o<
    Ik temp niet. Heb het een lange periode gedaan en ik ben er nu ook wel klaar mee. Ik heb ook geen ovutesten gekocht.
    Wilde het dit keer overlaten aan de bloeduitslagen. Ben er al zoveel mee bezig ;)

Laat je het morgen even weten? Ben erg benieuwd!

9. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Ja dat is echt frustrerend zulke lange cyclussen en ook ik zou inderdaad al blij worden van een kortere cyclus!

Heb je wel een echo gehad rond dag 12/13 voor een follikelmeting of de clomid zijn werk doet? Want dan kan je ook al een beetje zeggen of je een eisprong hebt gehad...

ik had hem op dag 13 en toen was het eitje al 22mm dus 1 die dagen moest hij wel springen...

Ik begrijp wel dat je even niet tempt en ovulatietesten gebruikt, je bent er dan wel heel erg mee bezig en dan duurt het alleen maar langer, hihihi....

Laat jij het morgen ook even weten? Ben echt heel benieuwd, wanneer ga jij eventueel testen? Ik wil 30 juli gaan testen, omdat ik denk dat mijn NOD op 28 juli is...

Liefs houda

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    mijne ook! :D
    @denise, welkom terug! duim voor je dat je een ei hebt gehad
    @wen spannend :) :) :)

@all ik vraag me af wat de 100 gaat doen. ga trouwens beginnen met atkins dieet, t schijnt goed te werken voor vrouwen met pco.

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kit en houda.... Ze kunnen alleen maar zien of je een eisprong heb gehad.. En ze kunnen misschien eventueel een schatting maken, maar meer ook niet...

Had vorige maand een progesteron van 76.nogwat geloof ik... en deze maand 46.6. Vorige keer waren het ook 2 eitjes....

12. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    @Wendy, Oke bedankt voor je antwoord! Dan weet ik dat ook weer....

Voor jou wordt het ook spannend aankomende week... pfff wat een gedoe ook he?

Liefs houda

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@houda... tjah..ik geloof er niet zo meer in, als ik het eerlijk mag zeggen... 6 rondes clomid hebben niet geholpen en nu zou het ineens wel raak moeten zijn... Ik weet het....de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maarre mijn vertrouwen in mijn lichaam is wel een beetje weg....

Ik ga gewoon voor de iui!

14. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Nee, geen controles gehad, dus ik heb werkelijk geen idee! :)
    Vind het wel super spannend.. Ik laat het zeker even weten ;)

Als ik mijn eisprong heb gehad, ga ik ook het einde van de maand testen. Liever een dag te laat dan te vroeg idd.
    Maar eerst maar even afwachten wat de bloeduitslagen zijn..

@ Wendy
    .. wat je zegt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Maar begrijp ook wel waarom je er bijna niet op durft te hopen. Het zou bijna te mooi zijn om waard te zijn heh. Succes in ieder geval!

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wanneer krijgen jullie die uitslagen dan? Ik kan dezelfde dag altijd nog bellen. Ze zeggen wel dat je de volgende dag pas kan bellen, maar het bloed moet binnen zoveel tijd gecheckt worden, dus het staat al in het systeem ;)

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik was vrijdag laat met prikken, dus daarom kan ik maandag pas bellen. Was ik in de ochtend gaan prikken, dan had ik 's middags al de uitslag gehad. Ik kon 's ochtends helaas niet ivm werk.

17. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    .
    Hallooooooooooooooooo

@Wendy,ik had ergens gelezen dat als je zwanger bent en dan test met een ovu test dat die dan ook positief aangeeft,ik heb er nog 1 liggen ,vandaar die vraag.

@Patje, vriendin van mij heeft ook Atkins dieet gedaan ,en is daarmee 20 kilo afgevallen en is daarna ook zwanger geraakt :)
    Succes!

Ik heb een puistje op mijn gezicht,voorteken van mijn ongi,maar nog steeds rare buikpijn. :rolleyes:

Ally

18. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    @Wendy
    Ja ik begrijp jou helemaal, je wilt niet weer die teleurstelling, maar ja een lichaam kan gekke sprongen maken hihih...

@kit:
    Oh dan is het helemaal spannend joh als je geen controle hebt gehad! Ik heb ook vrijdag heel laat mijn bloed laten prikken, dus ze zeiden dat ze mij maandag bellen met de uitlslag...

Ben benieuwd voor iedereen!

Liefs Houda

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hoi meiden,

vanmorgen mn temp nog steeds 36.6 dus als ik net zoals vorige keer vandaag mn eisprong zou hebben wanneer moet ie dan omhoog schieten? of had dat dan al moeten gebeuren? ik heb er niet meer zo'n vertrouwen in...

20. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Nou, vanmorgen naar de gyn gebeld: "een prachtige eisprong".
    Kan mijn geluk niet op! Jeej! \:D/

Wilde er niet te pessimistisch tegenover staan, maar met die endometriose en pco zag ik het toch even heel zwart in.
    Nu gaat het echt spannend worden! [-o<

Houda, heb je de uitslag al?

Deel Deze Pagina