Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

meiden, tot 4 aug/5 aug..ga zo mijn spullen pakken, iedereen gedag zeggen hond wegbrengen en op vakantie...voor vertrek nog effe aan de klus en 1e avond turkije MOETen we nog 1x...ben benieuwd of we met zijn 3 en terug komen ;)
    ennnuh...wil wel wat mooie banners zien als ik terug ben

XXXkuzzzzzzzzzzz
    Daan/bengel

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Kit en Bengel ,blijf positief [-o< ,want je weet nooit wanneer het raak is.
    Jullie eitjes hebben de start sein gekregen en nu hopen en duimen dat ze de finish halen. :thumup:

Ally

3. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Bengel ,nog een mooie vakantie toegewenst.

Ik zou wel met je mee willen ,de weer hier is niet echt om te :whistle:

Have fun!

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    bengel fijne vakantie!

5. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo meiden,

De gyn heeft vandaag gebeld en ik had een progesteron gehalte van 74! Ze zei dat ik dus een mooie eisprong heb gehad! Ik ben echt blij!

Ze zei dat ze dacht dat ik op 13 juli of 14 juli mijn eisprong heb gehad! en dat was ook wat ik zelf dacht. Ze zei ik zou als je nog niet ongi wordt van het weekend maar eens een testje doen....

Nou nu maar afwachten he?

Succes iedereen!

Liefs Houda

6. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    dat is goed nieuws zeg !

ik ben deze maand begonnen met clomid, moet nu vrijdag een echo laten maken. ben enorm benieuwd ;)

groetjes sandra

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@houda en kit...gefeliciteerd met jullie eisprongen! ;)

@bengel.....denk dat je al weg bent, maar alsnog een vructhbare vakantie! enne succes met al die pagina's teruglezen bij terugkomst ;) hihi

@Ally.... hoestie in huize ally?

@denise... wat is normaal je temp? Mijn temp was normaal 36.2, en na mn eisprong 36.6 en ik had dus wel een eisprong gehad! Ik zou toch echt even langs het zh gaan om progestoron te laten prikken, want zo lang in onzekerheid is ook niet goed hoor meis...

@esthertje... zoals ik al zei over de sms. Je nod is nog zo ver weg en nu al hoofdpijn, denk dat het er nu niet mee te maken heeft, aangezien je morgen echt nog niet ongesteld KAN worden!

Hiero lekker buikpijn, als ik sta(na een tijdje te hebben gezeten) heb ik het gevoel dat mijn buik uit elkaar scheurt... Heb buikpijn!

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nee mn temp is normaal ook 36.6 dus geen verandering... kan dat nog komen? denk zelf van niet want vorige keer voelde ik met klussen echt mn ei en nu helemaal niet... ik wacht gewoon af tot dag 40 dan doe ik een test die dan toch negatief is en dan bel ik de gyn voor een afspraak en dan wordt t prikken...

denise (die momenteel niet erg optimistisch is...)

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello ladies

Denise... gewoon flink klussen, en hopen! Dat is het enige wat je kan doen. En dan gaan wij ook voor je duimen.

Wen, balen van die buikpijn, voel ook gerommel hoor... ik wou dat we gewoon niets voelde, totdat je menstr. doorkomt ( of niet natuurlijk) dit is echt niets.
    Misselijk / Koppijn / Buikpijn, wat moet ik daar nou van bakken?

10. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hoi,

@Wendy,ik voel op bepaalde momenten buikpijn.
    IK probeer mezelf niet gek te maken.

Wij gaan met ons familie (15 man )dit met kids ,zaterdag naar de Efteling,ik heb er echt zin in
    alleen,stel nou voor dat ik zwanger ben,ik zit dan op cyclusdag 28 ,ik kan dan niet meer in de python enzo.
    Ik weet niet of ik al zondag ga testen ,want als het negatief is dan ga ik echt balen ,ik weet niet wat ik moet doen.

@all,veel eisprongen deze maand ,ik hoop dat we allemaal een postief testje hebben ,
    wanneer gaan jullie allemaal testen?

Ally

11. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Esther,ik zie dat jouw NOD over 5 dgn is.
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< :thumup:

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Whahahahahaha ally... wat grappig! Wij gaan zaterdag OOK NAAR DE EFTELING! hihi! Wij gaan met zn 11en! misschien kunnen we nog naar elkaar zwaaien.... ;)

Ik ga testen...uhhh... over een week of 1.5? volgende week vrijdag denk ik....

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

btw.. ik loop gelijk aan essie

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

ow..enne ally.... ik heb wel eens gelezen hierzo op het forum, dat je best wel daarin kan... ze vergeleken het met een broodje pindakaas en daar zit 1 korrel hagelslag tussen... zit dus ook goed beschermd! Dus zou jezelf niet te druk over maken, zit goed beschermd achter je schaambot.

Ikke ga er ook gewoon in!

15. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Is goed :thumup: .

En nu maar hopen dar weer opklaart,ben 3 jaar geleden ook geweest en toen regende het ook ,was niet leuk met de kids.

Ally

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Weet je wat ik trouwens vaag vind.... Ik heb met clomid een cyclus van 32-34 dagen ongeveer....

En nu ineens 1 zonder clomid van 28 dagen :(

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wen... volgende week vrijdag pas testen? JEZUS... dat ga ik niet redden hoor.

Lachen dat jullie allebei naar de Efteling gaan zeg!

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat trek jij aan ;)
    Als je kijkt op mn site www.piels.bruiloftsite.nl misschien kun je me dan herkennen zaterdag ;)

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jah iedere keer die teleurstelling... kan er niet meer tegen....ik zie het wel...word toch wel ongesteld :evil:

20. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Wendy,ken je die verhaal van die vrouw ,die ook al jaren bezig was met zwanger worden en zij had dus ook in de achtbaan gezeten en was daarna gelijk zwanger,het was iets met dat ze onderste boven hing of zo.
    Ik ga ook gelijk in de achtbaan ;)

Moet eerlijk zeggen dat wij alleen rond de eisprong hebben geklust en daarna niet meer ,i.v.m drukte en werk van man.
    Gisteren wilde hij wel,maar ik niet ,heb buikpijn en ben niet in de MOOD!
    Wie ook last van of ben ik de enige.

Ally

Deel Deze Pagina