Nee die ken ik niet... maarre... ben laatst nog naar sixflags geweest en toen ook in alle achtbanen (die open waren) geweest, dus laten we het maar hopen dat het nut heeft gehad hihi
@wen en es, jullie houden het spannend hoor! @ally voor jou ook spannend, @bengel, beetje laat maar fijne vakantie, neem het ervan @all ik zat me zo af te vragen wie de volgende zal zijn? mijn gevoel zegt wendy. waarom weet ik niet. hoe lang is het nou geleden dat er een zwangere bij is gekomen? vandaag dag 1 van atkins, t gaat wel goed geloof ik. alleen je eet wel rare combi's komkommer met filet americain enzo
Patje, lekker man komkommer met filet americain. Geniet nog maar van die filet Ik hoop dat je gelijk hebt, en dat Wendy en Kris met z'n 3tjes trouwen
het is een voorgevoel, weet echt niet waar het vandaan komt. @es, weet jij de slagingskans van iui? overal waar ik lees is het verschillend.
@patje...ik kom je opzoeken hé als het niet zo is...hihi... Ken de weg in emmeloord! (heb er les gegeven)
Ik wil hier nog even vertellen dat ik vrijdag meemag met Wendy, ze gaat haar jurk passen! Voel me zooooo ver-eerd! Wendy is lief!
o super meiden! wat leuk dat jullie elkaar zo gevonden hebben he.. nou ik ben benieuwd naar mn temp morgenvroeg maar verwacht er niet teveel van... trusssssssstee
Denise.... weet je wat jij morgen gaat doen! Jij gaat het zh bellen! voor een echo of anders voor een bloedtest je laat jezelf toch niet zo in de zenuwen zitten...isse niete goede he? @essie....jaaaaaaah mn jurk passen! Hehe...gaan ze hem pas maken... *zucht* zal wat foto's maken!
@ kit: Fijn dat je een goed eisprong hebt gehad! En heb je ook goed geklust? ikzelf heb ook een goede gehad mijn progesteronggehalte was 74 en die van jou? En alle andere meiden: Heel veel succes met wachten en testen enzo..... Liefs Houda
Back at yah! 74 is hoooog, goed zeg \/ Die van mij is 52. Dus ik zit ook veilig, jeej! Om de dag geklust, dus dat zit wel goed. Zaadjes van mijn man zijn niet optimaal, maar goed genoeg om op de natuurlijke weg zwanger te kunnen raken. Zit dus best een kansje in! Ik zit er stiekem al over te dromen dat het raak is dit x hihi, maar probeer mezelf er niet gek mee te maken! @ allemaal Bedankt voor alle lieve comments! Echt super om hier je verhaal kwijt te kunnen en dat iedereen zo meeleeft. Dat er maar veel zwangeren uit de test mogen komen
temp vanmorgen nog steeds laag... ik kijk idd nog een paar dagen en dan bel ik voor prog... vorige keer had ik op dag 21 eisprong en op dag 26 bloed laten prikken dus ik wacht tot donderdag als mn temp dan nog niet is verandert dan bel ik op dan kan ik nog voor het weekend bloed laten prikken...
Hey Meiden, Shaartje hier, knap man dat jullie mij zo hoorde roepen, heb echt heel erg hard geschreeuwd! Zo hard, dat ik nu in mijn bed lig met keel rot en neusloop! 4 dagen Wales, moet je niet doen met de verkeerde kleren....10 graden en zeikerige kutregen! Ben gewoon verkleumd terug gekomen en nu dus ziek! Ben dus lekker een dagje thuis, lig vooral in mijn bed maar moest natuurlijk toch even bijlezen! Goede eisprongen zo hier en daar en een volle wachtbank, hoop dat deze week snel voorbij gaat! Kom maar naar het andere topic. Dikke kus Shaartje
@shaartje... had je je zomerkleding bij je dan Enne dat schreeuwen hebben we idd gehoord vanaf wales... Voor de rest alles goed met 'onze' beeb? Jezus, alweer bijna 10 weken zeg...gaat echt snel! @denise... zou echt balen zijn, als je alsnog moet spuiten! @Kit...top joh... een progestoronwaarde van 50+! @all... jah hier gaat nog alles lekker zn gangetje in huize piels Geen (en dat is voor het eerst!) verschijnselen... buikpijn is ook alweer foetsie... Pffff die groene voeten zie ik ook nog niet verschijnen hihi
Hallo @Shaartje,dat was jij dus ,die ik hoorde ,lief hoor ,dat je aan de andere kant nog aan ons denkt. @Wendy,zenuwachtig voor vrijdag ,leuk dat je een vriendin hebt (Esther) waar je zo goed mee omgaat. Ik vindt de wacht week echt#$###$#@@&$## ](*,) ,ik probeer me wel af te leiden ,maar toch! Ik had alleen voor deze cyclus pilletjes meegekregen,als ik weer ongi wordt dan moet ik weer de gyn bellen voor clomid en dan weer 2 echo deze maand,pas na de 2 cyclussen ,dan krijg ik pilletjes voor 4 mnd mee. Heel diep in mijn hart ,ik zou het liefst gewoon zwanger worden en dat ik na de zomervakantie alle zwangere moeders op school kan vertellen ,ik ben ook zwanger. Van de 6 vrouwen in de moedergroep op school,waren er 3 zwanger ,bij eentje was het een ongelukje ,ik baalde zo toen ze dat vertelde. IK probeer me ook groot te houden en vraag ook altijd hoe het met hun beebie is,het is ze van harte gegund. Ally
ik wil ook graag een eisprong... duimen jullie voor me? na mijn eerste ronde Clomid had ik een cyste en moest ik er meteen weer mee stoppen van de gyn. ze is nu van mening dat het met alleen Duphaston ook moet lukken. ik vind dat wel vaag eigenlijk, maar zij zal het wel weten he? succes aan allen! welkom nog Houda! hoe is het Simba? en Makkie, lekker aan de Clomid? wendy ik blijf voor je duimen!
@denise...Ik hoop het aan de ene kant ook niet voor je. Maar ik denk dat het wel beter bij je past! Als je begrijpt wat ik bedoel? @afrika...duim ook voor jou voor een eisprong. @all...voel me echt klote zeg! Net was er een ongeluk gebeurd. 4 auto's op elkaar. Ambulance, politie erbij en ambulance moesten wij voor aan de kant. 3e auto was een vw polo, en die zat helemaal gesandwiched tussen die 2 andere auto's. Was gewoon he-le-maal niets meer van over. Meisje mijn leeftijd, helemaal overstuur. Politie probeerde haar gerust te stellen, stoel was afgebroken en ze lag half (nog met gordel om) op de achterbank. Moest er dus uitgeknipt worden. Jezus... ben echt heel erg van slag zeg! Zit zowat te janken!