soo wat een verhaal zeg! ik begrijp da je er helemaal vol van zit. is nie niks ook. eigenlijk kun je zulke dingen het beste maar niet zien. ik ben altijd al bang als ik de ambulance hoor :S sterkte ermee meid
@wen wat heftig, ik ben ook altijd helemaal van slag als ik zie dat er een ernstig ongeval is gebeurd... en wat betreft spuiten ik denk ook idd dat het beter bij mij en mijn lichaam past (alleen bij mn portemonnee past het minder goed hihi), het was gewoon geluk hebben vorige keer met de clomid en pech hebben dat we het geluk niet hebben kunnen benutten...
@ Wen, leuk dat jullie net onverwachts voor de deur stonden. @ Afrika, ik duim voor je! Stuur jij dan een beetje zon hierheen? @ Denise, krijg jij helemaal niets vergoed dan? Gonal schijnt echt superduur te zijn, of moet je wat anders gaan spuiten? Verder heb ik besloten dat het game over is. Heb zoooo'n mega koppijn gehad gisteren. Vanmorgen werd ik wakker, was het over. En ik zit nog geen 10 minuten op mijn werk, of het komt weer lichtjes opzetten. Heb echt 20 minuten m'n best zitten doen om niet te gaan janken, en toen ben ik naar de wc gerend. En het even lekker laten gaan. Dat luchtte op. Heb het nu nog steeds hoor... bah! En af en toe een menstr. kramp... Dus ja.. denk echt dat het game over was. Het was zooo hoopvol met dat misselijke gevoel die paar dagen. Maar nu helemaal niet meer!
Hallo dames, Ik heb vandaag het hartje gezien van onze frummel! Alles zag er goed uit. Ben helemaal happy!
Hallo lieve meiden, Nog even een berichtje om jullie een hart onder de riem te steken! Jullie doen het super meiden! We wachten op jullie! Succes en kop op voor als je het even niet meer ziet zitten! Liefs, Marit
hughughughughug! @es: nee krijg niks vergoed, ik ga het natuurlijk wel proberen maar t zit niet in mn pakket... weet niet wat ik dan moet spuiten, zag bij de gyn wel posters hangen van gonal maar ook van puregon ik zal iig zeggen tegen dr dat t niet vergoed wordt kijken wat het goedkoopst is. Heb vandaag ook met mannetje besproken dat als mn temp donderdag nog steeds laag is dat ik dan de gyn bel zodat ik vrijdag bloed kan prikken en dan hoor ik maandag dat het idd niets heeft gedaan en dan kan ik diezelfde week hopelijk nog bij de gyn komen voor gesprek anders moet ik wachten tot dag 40 en gooi ik dus alweer 2 weken weg...
nu wordt ik nog onzekerder... heb nog nooit 36.8 getempt, nu is het echt afwachten tot hoe mn temp morgen is... duim duim duim dat het omhoog gaat... Shot at 2007-07-25
Hoi meiden, even ene snel berichtje van mij maandag ben ik naar de chirurg geweest, de wachtlijst was 6-8 weken zei de chirurg, erg lang dus. maar smiddags ging de telefoon en hebben ze maandag al een plekkie. dus ik ga maandag al onder het mes en halen ze mijn galblaas eruit. moet 1 nachtje blijven en als dan mijn bloedwaardes goed zijn mag ik alweer naar huis. vrienden van ons zijn hie rnu op vakantie, we zouden de eerste week hier en de laatste week bij hun vakantie houden, alleen is nu de planning verandert, ze blijven tot dinsdag of maandagavond en doen hun kylian opvangen, dus hoef me daar geen zorgen over te maken. we gaan nu de komende dagen nog een aantal leuke dingen doen, weet niet of dat volgende weke gelijk al kan en ik me goed genoeg voel. xxx sam
@sam: wat fijn dat ze je zo snel kunnen opereren! Heel veel succes sterkte! Het is wel heerlijk dat je vrienden op kylian kunnen passen hoor, een zorg minder op dat moment. p.s. ik wil je niet ongerust maken of ontmoedigen hoor, maar ik denk niet dat je volgende week echt leuke dingen kan gaan doen. Je hebt a) een narcose gehad vaarvan je een paar dagen niet fit bent en b) een buikoperatie, waarvan je echt wel een week (of 2) heel rustig aan zal moeten doen....... Denk aan jezelf he?
Hallo, Sam,het is wel beter dat je maandag al kan geopereerd worden,anders moest je gaan zitten afwachten ,was ook niks. Beterschap.
@sam, toch wel fijn dat je al zo snel geopereerd kan worden, ik wens je heel veel succes en sterkte a.s. maandag. ook is het fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over de opvang van kylian
@ sam: ik duim voor een goede afloop van je operatie. Sterkte en een goed herstel. Doe het rustig aan en laat je verzorgen. Knuf van zuurtje
hee sam wat fijn dat je al snel geholpen kan worden. succes met alles hoop dat alles goed verloopt en dat je snel weer helemaal de oude bent.