Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@sam...succes meis! Veel sterkte! En gelukkig kan het zo lekker snel, ben je er hopelijk ook snel vanaf!

@shaar... het is al 13.00 uur...ben je al naar de gyn geweest?

@all.. Hierzo nog niets... temp was ook 36.8 lekker hoog nog... Ben benieuwd of dat blijft.Vrijdag om half 4 mn jurk passen (als ie binnen is)

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Enne nog iets.... Hebben jullie dat ook dat hotmail veranderd is sinds vandaag?

Vind het echt klote die nieuwe msn!

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou wen wat denk je van mn tempkaartje?

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow sorry lieverd... Helemaal niet op jou gereageerd...

Het ziet er veel belovend uit! Vooral omdat je gemidd temp zo rond de 36.6 zit en nu zo rond de 36.8. Afwachten....kijken of hij aankomende dagen ook hoger blijft... Dan weet je wel dat je een eisprong hebt gehad!

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    en misschien heb ik mn dip precies gehad toen ik niet tempte... ik hoop het zo dat ie de komende dagen hoog blijft maar zoals altijd gaan we er niet vanuit (om tegenslagen te voorkomen) ;)

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Meiden,
    Sorry dat ik nu pas schrijf, duurde allemaal wat lang en moest daarna terug naar de ortho, waar ik vanmorgen al geweest was, was een slotje afgebroken.

Alles met de baby was goed! Gelukkig. Ze kon niet echt zeggen waar het bloed vandaan kwam, zat wel ook wat aan die "echostick". Mijn cystes waren wel verdwenen, of althans bijna weg, misschien dat het daarvan komt. Ik ben blij dat alles goed is, ze meette me wel op 9w3d, terwijl ik 9w5d zou moeten zijn, maar ze was niet heel erg nauwkeurig.
    Maar goed, bedankt voor jullie medeleven. Ben blij dat ik gegaan ben, kan mezelf, is toch echt de enige manier om me gerust te stellen! Kut die ik er ben.

Ga mijn bed weer in.
    x

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaartje.... pffiiieeuuuwww je liet me wel ff schrikken hoor! maar gelukkig is alles goed met 'onze' beeb ;) Ben blij dat je gegaan bent! KuZzz

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    shaartje: fijn dat alles goed is met jullie baby kan me voorstellen dat het toch even schrikken is.

wendyp en denise85: ik hoop voor jullie dat jullie temp lekker hoog blijft. Zet hem op ik duim alvast.

all: vandaag teruggekomen van vakantie pfff valt tegen om terug te zijn, maar aan de ene kant ook blij dat ik mijn kat weer zie. Mijn vruchtbare periode zit er aan te komen ben benieuwd of ik een mooie eisprong krijg.

gr vruchtje

9. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

shaartje, gelukkig is alle sgoed met beebje

meiden, wta zijn jullie schatten zeg.
    dikke knuf voor jullie

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sam mv kilian ik wil jou nog even sterkte wensen voor je operatie. Wel fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten. Hoop dat er voor jou snel zonneschijn komt na deze regen.

gr vruchtje

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sam

Heel veel sterkte!

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou meiden vanmorgen weer 36.8 getempt maar heb net ff gekeken maar als dit zich nog een paar dagen doorzet geeft FF me nog geen kruis

hier is mn kaartje heb ff zitten vogelen op FF maar omdat ik een week niet heb getempt geeft ie dus ook geen kruis nu heb ik een paar temperaturen uit mn duim gezogen maar wel in de trend van de eerste 1.5 week dat ik had getempt en nu krijg ik wel een kruis... het wordt dus afwachten op mn menstruatie... wat denken jullie?

Shot at 2007-07-26

O JA als ik hier en daar wat verander van 36.5 naar 36.6 of 37.7 oid dan komt eruit dat ik mn eisprong dag 21 heb gehad maar het rare is dat ik dus helemaal niks gemerkt heb, ja alleen in de vakantie had ik buikpijn wo do en vr maar toen was het over... we zullen zien, ik ben nu niet alleen mezelf maar ook jullie gek aan het maken met mn gezeur... sorry...

13. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    hoi hoi,

Heb vorige week te horen gekregen dat ik waarschijnlijk pco heb.
    Er was iets verkeerd gegaan bij het ziekenhuis dus heb toen nog een keer bloed moeten prikken en morgen hoor ik het definitief.

Ben nu aan het wachten op mijn :evil: :evil: zodat ik met 50 mg clomid kan gaan beginnen... Aan de ene kant ben ik blij dat ze weten wat ik mankeer en dat ik nu mss een keer wel een eisprong kan gaan krijgen maar aan de andere kant toch ook wel een beetje down dat het zo moed gaan :(

Hier moet ik maar wat bij gaan lezen want heb zoveel vragen.. Maar waar ik eigenlijk het meest benieuwd naar ben (hoop dat iemand met het kan vertellen) wat de kans is om snel zwanger te worden als je begint met clomid?

liefs morgaantje

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    kans zal ik mij niet op richten Morgaantje, ben bang dat jij jezelf helemaal gek maakt. sommige zijn bij 50mg al gelijk zwanger andere duurt het een stuk langer.

ik zelf ben met 150 mg en metformine in verwachting geraakt. 50 en 100 deden helemaal niks met mij, en had de hoop al opgegeven

denise ziet er goed uit.. spannende dagen weer

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello allemaal

pffffff ik HAAT wachtweken!

Zo... dat moest ik ff kwijt

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    bijna Esther.. wat spannend.. wat voel je?

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Buikpijn
    Hoofdpijn
    Keelpijn
    vlagen van misselijkheid.

Dusseh.... lekker vaag!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @morgaantje, welkom hier, wat mj al zegt ik zou me niet bezig houden met kansen want bij de ene duurd het langer als met de andere, ikzelf slik het nu 10 maanden, 9 maanden 50 mg en 1 maand 100
    @es spannnennnddd!

19. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @mj24 en patje20 bedankt voor jullie reactie :)

tsja je hoopt natuurlijk dat het de eerste keer na het slikken gelijk raak is maarja dat zal wel net zo realistisch zijn als binnen 1 maand zwanger zijn na het stoppen van de pil !

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@morgaantje....welkom hier.... Als je clomid slikt heb je evenveel kans op een zwangerschap, als vrouwen die het niet slikken en dus gewoon een eisprong hebben. Dus ongeveer 30% per maand kans.

@es....whahahhaa.. wat een opmerking... Ik haat ook wachten!

@patje...hoe zit jij nu in je cyclus?

@all...ik moet nog 2/3 dagen... enne vanmorgen was mijn temp :confused: 37.1! Dat heb ik nog noooiit gehad! uhhh maarre het rare is... ik heb helemaal geen verschijnselen! :confused: :confused:

Deel Deze Pagina