Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kit

Kit Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,132
    0
    36
    ZZP'er
  2. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    WAUW wat een super mooie jurk en je straalt helemaal mooi hoor! :thumup:

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Wauw wendy, geweldig mooi!

4. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
  5. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    AAAAAAHHHHH, Wendy, wat n droomjurk.n sprookjesjurk! Echt heel mooi! En ik vind het ook echt bij jou passen.. Niet dat ik je goed ken ofzo.. maar hoe ik je heir beetje heb leren kennen, ja dan past het echt bij je.. Niet een standaard witte jurk! Meid watmooi!

Ik ben poosje niet geweest.. af en toe even bijlezen.. want wil natuurlijk wel weten hoe het met jullie gaat!

Heb pas 30 aug een afspraak.. wat duurt dat lang zeg! Vanmiddag gebeld of ik niet toch aub eerder terecht kon.. maar NEE!

En als ik 1e afspraak met die nieuwe Gyn heb, daarna moet ie toestemming aan mn verzekering vragen.. kan ook nog wel paar maanden duren.. huilhuil, iik vind het niet meer leuk!
    Ik wil eitjess... Ik hoop maar op een wonder! Mn 2 meiden kwamen zomaar! En mn gyn ziet geen reden voor mijn geen eisprong.. en verw8 dat ie ook vanzelf weer een keer terugkomt! Maar wanneer..... nu? paar maanden? paar jaar?

Toch maar voor de hormoonspuiten..

Kus voor iedereen,
    liefs Lin

6. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    1E RONDE CLOMID
    Kit 50 mg clomid
    Rensie: 50 mg clomid
    Ally 50mg clomid

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Lot23:pco, 50mg wel ei maar geen goede eisprong na provera ongi(15/07). clomid 100mg starten 17/07
    Stientje follikelmeting 23/07 2 goeie eitjes op springen, pregnylspuit 24/07 afwachten nu...

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Linneke50, 100 en 150mg Clomid werkten niet. Geen eitjes gehad. 30 aug. afspraak met nbieuwe gyn voor hormoonspuiten! Wel deze maand voor het eerst zelf ongi geworden! Maar geen eisprong.. hoop dat dat ook snel weer terug komt! en anders spuiten dus!
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden :cry:
    Terug 100 mg clomid; een eitje van 16mm en eentje van 14mm met enkele kleintjes erbij..
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg voor de tweede ronde. 19-7 FM

4E RONDE CLOMID

5E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 2e cyclus met 200mg clomid. Waarschijnlijk een eisprong gehad volgend temperaturen maar weinig gevoeld...

6E RONDE CLOMID
    Angelbaby 6e ronde IUI met Clomid, 3e keer met 150 mg. Dit is de laatste ronde Clomid. SLaat de IUI nu nog niet aan gaan we eerst even pauze houden en dan door met IVF

9E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 9e ronde clomid 6e keer 100 mg, 1e ronde IUI

10E RONDE CLOMID
    Patje20 : 10e ronde clomid, 1e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI in september. nu zelf aan de slag

1E RONDE HORMOONSPUITEN

3e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 5 juli ongi, vrijdag de 13e 1e fm

NOD
    Linda:
    Wendy: 29 juli
    Ally 29 juli
    Linneke+/- 1 aug??
    Mariska:+/- 2 aug??
    Denise: +/- 5 augustus
    Stientje +/- 13 aug
    Patje : 14 augustus
    Alies: NOD ?!?!?!? afwachten

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Smurfin
    Chrizzzzy
    Katrien Duck/Daniëlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima!
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer
    WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) vrijdag 6 juli evaluatie met de gyn.
    Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor :)

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Marit: 24 december 2007
    Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo
    French: 28 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: 29 januari 2008
    Shaartje: 24 februari 2008
    Cindy31: 17 maart 2008
    Zuurtje:25 maart 2008

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Wendyp je jurk staat echt prachtig. Je bent een mooie verschijning je mannetje zal trots op je zijn!

Hier een klein dipje gisteravond ovulatietest gedaan was een duidelijk streepje maar niet dik genoeg, uur geleden weer 1 gedaan nu was hij lichter dan gisteravond. Nou ik weet het niet meer als ik mijn buik voel lijkt er nog wel iets te zitten, maar ik wacht het maar rustig af. Voor de zekerheid gooi ik er morgen nog testje tegenaan. Vorige cyclus zaten mijn eitjes er nog op dag 15 weet niet of dat iets zegt verder?

liefs vruchtje

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @wen: wow wat mooi echt waar! me bek viel open echt een TOP jurk!

ik heb vandaag onverwachts een puppy gekregen echt zoooo leuk wou er al heel lang een! Mega schatje! kruising chihuahua met een jack-russel zwart met tan! helemaal in de wolken!

9. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    @Wendy ,in 1 woord WOW

Ik had ook niet verwacht dat jij in een normale witte jurk zou trouwen,ben helemaal overdonderd ,je zag er mooi uit.
    Er is ook een liedje kan er nu niet opkomen ,maar iets met you are soo beatiful.

@Vruchtje,gewoon klussen ,dat is het enige wat je kan doen,doe je best.
    van harte met je puppie.

Ally

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Meiden echt superbedankt voor de complimentjes!

Ben echt zo blij!

11. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Je ziet er echt mooi.
    En weet je ook wat ik het leukste aan je huwelijk vindt ,je huwelijksreis.
    Dat het een suprise voor je is, :whistle: ,hebben ze wel gezegd wat je allemaal mee moet nemen.

12. morgaantje

morgaantje Actief lid

Oct 5, 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    hoi hoi,

Sinds kort mag ik me helaas ook op dit forum voegen. Mag beginnen met clomid 50 mg.

Ban vandaag gebelt door gyn want kreeg nog wat uistlagen en ben wel behoorlijk geschokken. Kreeg te horen dat ik het HpV virus heb (wat baarmoederhalskanker veroorzaakt) in stadium 3a.. moet volgende week terug en dan gaan ze het verder onderzoeken.

Echt zo raar ik verwachte alleen maar te horen dat ik in volgende ronde gewoon mag beginnen met clomid (dit is ook wel zo) maar krijg ik ook dit te horen :(

Zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt?

liefs morgaantje

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    hello girls

Nou... ook ik heb vanmorgen een testje gedaan (om 5.15 uur, mannetje moest werken namelijk)
    Negatiever kan ie niet zijn hoor.
    Ik geloof niet zo in de woorden, misschien was het te vroeg... dus ik weet nu zeker, het is game over!

Op naar IUI-2 met de hoop dat het zaad dan iets beter is en we wat meer kans hebben.
    Kan nu weer 2 weken ontspannen, dat is ook wel lekker. Die wachtweken zijn zo slopend!

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej essie... toch maar getest? :( Minder..Jah ik snap nu helemaal niets meer van mijn lichaam! vanochtend was mn temp alsnog 36.8!

Zullen we gewoon samen afspreken, dat we als we nog niet ongesteld zijn geworden, dat we vrijdag pas testen? ;)

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Das goed Wen...

Veel plezier vandaag he!

XXX

16. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Wen, de jurk staat je super!
    Weet je aanstaande nog van niks?

17. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Balen Esther, dat ie negatief was!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @wen echt prachtig die jurk het staat je zo goed!
    @es jammer dat je test negatief was.
    @morgaantje jeetje wat een uitslag. kan me voorstellen dat je niet op zo een uitslag zit te wachten. heb geen ervaring ermee maar wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat ze je kunnen helpen.
    @denise wat lief een puppy, foto!
    @linneke jeetje meis moet je zo lang wachten!

@all ik ga vandaag weer een ovu test doen, misschien is ie nu wel positief. zit op dag 13 nu dus afwachten

19. morgaantje

morgaantje Actief lid

Oct 5, 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @patje thanx meid ik hoop iig dat jouw ovu test positief is.

liefs morgaantje

20. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Ik weet niet hoe ik dit moet schrijven,maar meiden ,mijn pendel klopt.
    Ik ben zwanger,ik heb vanochtend met de ovulatie test getest(ik had er nog eentje over en die gaf gelijk 2 strepen aan . :oops:
    Ik heb toen in middag een zwangerschaptest gedaan en weer 2 strepen.

Ik ben heel blij ,ik heb dan toch beginnergeluk gehad,maar ik voel nog helemaal niks,behalve zeurende buikpijn en rugpijn.
    Dit wordt mijn 6 de zwangerschap ,waarvan ik 1 heb voldragen hopelijk voldraag ik deze ook (4 mk)
    .IK kan nog niet echt blij ,de angst om het weer kwijt te raken .
    Ik wil er niet aan denken,maarrrrrrrrr :cry: [-o<
    Ik ga maandag bellen.
    Ik maak pas een banner als ik een echo heb gehad en alles goed is,maar ga wel alvast effe gluren bij de April mama s.

Ik hoop dat jullie mij snel volgen naar die topic.
    Ik kan het niet geloven ,het lijkt niet echt ,moet ook elke keer naar de test kijken.

Ally

Share This Page