@ally super meid dat je een positieve test hebt, ik ga voor je duimen dat het helemaal goed is en blijft gaan.
Thanxxx,meiden. Waardeer jullie steun heel erg,want we willen het wel van de daken afschreeuwen ,maar hebben samen besloten om het tot de 12 de week geheim te houden voor familie enzo. Ik hoop dat ik mijn mond niet voorbij praat. Ally
Gefeliciteerd Ally! \/ @ allemaal.. Hier nog geen ongie doorgebroken. Wel al dagen ongiepijnen. Het zit er gewoon echt aan te komen, ik voel het. Weet alleen niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad, dus wanneer ik het nou precies moet worden.... ?! :-k Geduld.. ik weet het Succes allemaal en heel veel knuffels voor iedereen die deze ronde negatief test!
@ally: gefeliciteerd meid. Ik duim voor je mee dat alles goed mag gaan en dat je in april een mooie gezonde beeb mag hebben. Knuf van zuurtje
ally GEFELICITEERD !hartstikke leuk meid ! moeilijk lijkt het me om je mond te houden als je zo iets weet ! ik denk niet dat ik dat kan ! erg hoor. want ik zou het ook wel tot week 12 geheim willen houden! proberen ga ik het, maar garanderen niet haha geniet ervan meid ! ik duim voor je dat alles maar goed mag gaan. dat heb je wel verdiend! gr sannniee
ally: van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap. We gaan er gewoon uit dat het goed gaat deze keer en ik blijf duimen voor je. Esther en Wendyp: balen dat de zw test negatief was, op naar vrijdag dan maar. all: Ik heb deze maand geen echte positieve ovulatietest gehad, maar ik ben hem misschien misgelopen want heb donderdagavond getest vrij positief maar nog niet donker genoeg en vrijdagavond werd hij heel licht en vandaag ook ligt. Hoop nu dat ik mijn eisprong misschien vrijdagochtend of overdag heb gehad zodat ik hem met testen ben misgelopen. Maar ehh meer dan afwachten kunnen we toch niet doen. oja nog even een vraagje? Als je je LH piek hebt gehad neemt hij dan weer geleidelijk af, zodat je nog ligter streepje hebt of moet er gelijk helemaal geen streep meer te zien zijn? liefs vruchtje
ally gefeliciteerd! vruchtje: ik heb vorige cyclus echo's gehad en bloed laten prikken en ovutesten gebruikt. Ik heb overduidelijk een eisprong gehad alleen mijn ovutest is nooit echt positief geweest, eerst een heel licht streepje dag 2 iets donkerder dag 3 nog iets donkerder maar nog steeds lichter dan het controlestreepje en dag 4 weer lichter dus ik weet niet of ze altijd bij iedereen even goed werken...
ally gefeliciteerd! had geen positieve ovutest... mennn dan gaan we maar weer klussen vannacht he? moet toch wat? zit te denken om maandag pas te testen, maar ben bang dat ik hem dat toch mis, dus toch morgen maar testen? meiden ik weet het niet HELP!
Goedemorgen... Nou... ik ga voor IUI nummer 2 Ongesteld geworden vanmorgen. Wat een timing zeg, net nu we 2 dagen naar een camping gaan logeren bij vrienden! Lekker met mijn obtjes onder mijn arm naar de wc Ach.. m'n mannetje is toch meer van de even getallen, dus IUI 2, gaat hem worden! Liefs
@esther... huh...ik dacht dat je gister al wegging? NIET dus.... Maar balen... Ik word vandaag ook ongesteld! Temp was vanochtend vriespunt weer (36.4) Dus voor mij ook game over.. @ally...gefeliciteerd joh! Echt super
Weet je waar ik verdrietig van word? Dat iemand zoiets op mn topic kan neerzetten! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 06#1261106 mijnimeel Verlof tot 8 september! Leeftijd: 32 Lid sinds: 10-11-2005 Berichten: 1943 Status: Offline Woonplaats: Den Haag Gebruikersgroep: Geen Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 12:21 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ieder zijn mening: ik vind er werkelijk NIETS aan...