Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    he alies, gelukkig en je er uit.. vruchtbaarheidsproblemen zijn ook een hele inbreuk op je relatie. hebben wij ook gehad. mijn stemmingswisselingen en de tegenslagen vragen veel van je relatie. maar goed dat jullie eruit zijn en waarschijnlijk sterker dan ooit

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @alies wat mj al zegt die behandelingen hebben zeker een impact op je relatie. wij hebben dat ook gehad en zijn er ook vele malen sterker uitgekomen. het is moeilijk om de ander soms te begrijpen en dan escaleerd de boel. gelukkig gaat het nu weer goed en gaan jullie lekker een paar dagen weg!

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    He Patje wanneer is je nod?

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    uuhhhhmmm ik denk 13 augustus ofzo. heb volgens mij gister mn ei gehad, alhoewel ik geen positieve ovutest had ga zo nog een keer testen

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    heb getest, denk toch dat ie gister is geweest, nu is er helemaal geen streepje te zien. pff maf lichaam

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    misschien gsier teveel gedronken of niet lang genoeg gewacht met plassen

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    heb niet veel gedronken, en had voor het laatst om 8.15 geplast dus denk het niet. maar goed mn testen zijn nu op, dus het is nu maar afwachten.

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    wat is het hier rustig zeg, dames waar zijn jullie?

9. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Hey Alies,
    Heftig hoor!
    Hoop dat je inderdaad sterker dan ooit terug slaat!

@all Net bij de verloskunidge geweest. Alles is goed. Baby was erg beweeglijk, heel erg grappig om te zien.

x

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hey shaartje, gelukkig was alles goed! nu maar lekker genieten he?

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaartje...lekker dat het met de beeb goed was... krijgen we nog een fotootje te zien :)

@denise...jah ik snap het ook niet, je kan je mening geven, ok, maar dit is gewoon onbeschoft!

@alies...ik snap helemaal wat je bedoeld... Wij hebben het ook gehad, heb ook het gevoel dat het echt ook alleen door mij komt, ik ben soms niet te genieten gewoon!

@all... ik ben vandaag ongesteld geworden.. EN HOE! Ben naar huis gegaan met buikpijn, zo erg....dat heb ik nog nooit gehad! Ik ga echt kapot van de pijn, net een half uur onder de douche gestaan. Thee.... En nog erger (schokerend!) Ik ben gewoon doorgelekt! De eerste menstruatiedag.... Heb ik nog nooit gehad.... kwam er gelukkig pas achter toen ik thuis was...

HELLUP wat kan ik tegen deze helse buikpijn doen?

Heb trouwens heel veel pb'tjes gehad van meiden, die mn jurk wel mooi vonden.... Op zich stom, maar heb gisteravond de hele avond lopen janken, om zo'n stomme reactie!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    wendyp:Dat je moest huilen om die reactie had misschien ook wel met je menstruatie te maken. Voordat ik ongesteld word ben ik ook altijd heel snel emotioneel. Vervelend dat je ongesteld bent geworden, maar ik weet zeker nog effies geduld voor het einde van het jaar ben jij zwanger.

shaartje: Fijn dat je een mooie echo hebt gehad heerlijk joh en nu dubbel zo hard genieten

pat20: misschien ben je je eisprong misgelopen. Ik ben hem ook misgelopen en ben zelfs bang dat ik hem helemaal niet heb gehad. Had alleen lichtere streep. Wel rond eisprong buikpijn gehad. Meet me temp ook niet dus kan het daaraan ook niet controleren. Afwachten is het enige wat we kunnen doen helaas :rolleyes:

liefs vruchtje

p.s. wat je aan die helse buikpijn kan doen! Lekker op de bank luieren, asprientje innemen, kopje thee erbij en warme kruik op je buik. Misschien ook lekker bedtijd naar bed. Lijk je moeder wel ha ha

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @wen, aaahhh das k*t lekker onderuit op de bank, joggingbroek aan lekker drankje erbij.. what ever lekker niets doen iig.
    @vruchtje, tja kan ook nog, maar had ergens gelezen dat een ovutest niet persee (hoe schrijf je dat?) positief hoeft te zijn als je een eisprong krijgt. heb ook al sinds gister avond van die typische buikpijn van de eisprong. dus ja, ik weet het niet, we gaan gezellie saampjes wachten! wanneer is je NOD

14. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    dag meiden bedankt voor jullie lieve reacties.

En inderdaad is het niet zwanger worden 1 van de redenen. We zijn nu al sinds maart 2006 vorig jaar gestopt met de pil en ondanks alle clomid en alles nog maar 1 kans gehad (die was nog spontaan ook). Het voelt soms zo oneerlijk. Het feit dat we het nu even een paar maanden 'los' laten vind ik wel lekker. Ook al is het wel een confrontatie met de pco, want er gebeurt helemaal niks nakkes nada.
    Maar de hoofdzaak is dat we allebei slechte praters zijn. Ik praat de hele dag met mijn clienten, collega's etc etc, maar over mijn eigen gevoelens, pffffffff. Zo heb ik een hoop weggestopt. En een beetje in mijn eigen wereldje gaan zitten. Me helemaal op mijn werk gestort; daar ben ik goed in, dat geeft me zelfvertrouwen.
    Mijn vriend woont natuurlijk ook nog maar een 4 jaar in Nederland en dat alles heeft ook op hem/ ons een grote impact gehad. Het begint nu eindelijk voor hem als thuis te voelen, maar het blijft moeilijk soms

Nou ja zo kan je achteraf nog wel een tijdje doorgaan. bla bla bla.

Het belangrijkste is dat we hier nu weer goed uitkomen. Het afgelopen weekend voelde als vakantie. We zijn heerlijk een stuk gaan rijden (en plots reden we in Friesland), zijn lekker uiteten geweest, etc etc. Vanf morgenmiddag weer werken, maar het weekend en de week erna vrij heerlijk!

Ook heerlijk dat ik hier lekker mijn verhaal kwijt kan en fijn voor mij te merken dat we niet de enigen zijn!

Ik kan helaas niet persoonlijk op jullie allemaal reageren, maar ik wil jullie allemaal hart onder de riem steken. Het komt allemaal goed!
    Wendy; laat je niet kisten hoor! Blijf bij je eigen gevoel. Uiteindelijk is dat het belangrijkst en heb je met die andere even niets te maken!

Fijne avond allemaal
    Dikke kus

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    ach wendy. kom op meid. niks van aantrekken hoor van zo'n muts. smaken verschillen. ze is gewoon een onrust stoker. ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook boos werd op haar gister in bed. lag er helemaal aan te denken. sommige mensen hebben zo'n rot karakter. je mag het niet zeggen maar als ik dan weer jullie topic lees vind ik het zo oneerlijk. zij wel en jullie niet.je snapt me wel.. heb al te veel gezegd, mag ik niet zeggen en niet denken, maar ja.

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden

Ik ben weer terug, met een tip!
    Ga nooit in een trekkershutje op een camping slapen. Het is niet zo knus als het klinkt, het is KOUD!
    Ooo ik kon wel janken vannacht hahaha!
    Het was ook nog eens zo,dat er 2 stapelbedden waren en die stonden in een hoek, dus konden mijn liefje en ik niet eens naast elkaar liggen... nog kouder! Maargoed, het was gezellig met onze vrienden die daar op de camping stonden met hun caravan, en voortent met verwarming... dus we waren zo weer warm vanmorgen.

Wen, heb sms contact met je gehad, maar heb net nog even gelezen in dat topic van jou. Het is gewoon een K*T!
    Je moet maar zo denken, je hebt tig super reacties gehad, en die zijn veel meer waard.
    En uiteindelijk is alleen Kris z'n mening belangrijk he ;)

Alies, heftig verhaal... ben blij dat jullie eruit gekomen zijn, en geniet lekker van de leuke dingen samen!

Patje... heb je goed je best gedaan?
    Jij moet nu dan maar naar de andere kant he... als er maar iniedergeval 2 plekjes overblijven ;)

Ik ga mijn warme bedje zo maar opzoeken mmmmmmm

Liefs, Esther

17. hupse

hupse Actief lid

Nov 29, 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hallo dames, wil me even officeel aanmelden bij jullie. als jullie dat goed vinden natuurlijk. ;) lees al een tijdje met jullie mee maar ga ook eens wat van me laten horen.
    onderstaand zien jullie hoe ik ervoor sta.
    Allemaal heeel veeel succes!

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hupse, welkom hier

Ik hoop dat je snel naar het volgende topic mag, wat hierachteraan gemaakt is....

Begrijp uit je onderschrift dat je binnenkort gaat starten met clomid... veel succes!

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    hoi Patje,

Mijn nod is denk ik 9 augustus en wanneer is jou nod? Hoor het laatste tijd heel vaak dat vrouwen wel eisprong hebben gehad (controle fm) maar geen positieve testen hebben), dus inderdaad dan toch maar niet te veel op rekenen op die ovulatietesten. Jij ook succes met wachten he.

liefs vruchtje

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Hallo allemaal,
    Ik schrijf al een tijdje mee in het topic PCO maar wil ook graag een vraag aan jullie stellen;

volgende ronde ga ik 200mg clomid slikken, zijn er meer meiden die dit slikken en hoe werkt dit bij jullie?
    Ik dacht namelijk eerst dat 150mg clomid de maximale dosis was.....
    Ben benieuwd naar jullie reacties....

Share This Page