Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @katrien, oooohhh wat een poepie, echt zo schattig.vind ook dat het tijd word voor een zw.golf
    @poohbear, welkom hier meid, ik wil je veel succes wensen met de clomid. je kan hier altijd terecht met je vragen

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Patje, balen dat je zoveel aan je hoofd hebt! Weet niet wat er aan de hand is (ik lees niet meer alle pagina's hier, jullie gaan zo hard!) maar iig heel veel sterkte!
    @Katrien, ach wat een schatje!

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @poohbear: heel veel succes met alles! hoop dat je snel zwanger bent!
    @daan duck: wij hebben sinds een week ook een pup een zooo lief en het is geen vervanging maar het verzacht het allemaal wel iets omdat ik me nu lekker met hem bezig kan houden!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Wendyp,

Je kan dus met IUI beginnen? Nou meid dat wordt hem hoor voor jullie en misschien nog wel voor die tijd natuurlijk. Spannend bijna trouwen.... leuk leuk leuk! Misschien krijgen wij half september ook wel te horen dat we mogen beginnen met IUI, maar hoop dat het niet nodig is.

liefs vruchtje

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje.. nog niet hoor... heb eerst `10 september een afspraak bij knipscheer.... Hij was eerst nog wat andere dingen met me van plan (hsg of laprascopie, of dat soort ongein)

Vandaag mn jurk afgepast... hij moest gewoon WEER ingenomen worden...enne ben echt niet afgevallen! Maar hij zit nu supergoed (ze hebben hem meteen ingenomen) kraagje is af, dus das ook top... mag hem woensdag voor mn bruiloft op komen halen... De rest heb ik al mee, mn corset, string( van 40 euro!) enne mn handschoenen....

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sexy wendyp allemaal wat er onder je jurk zit haha spannend voor je mannetje. Heerlijk idee dat alles goed zit nu met je jurk dat is dan een zorg minder.

Oké 12 sept eerst gyn. Doen ze dat standaard hsg of laproscopie?

Ik heb 6 mnd nu clomid geslik, maar omdat ik even zwanger ben geweest bbz heb ik 2 keer clomid ingenomen voor jan jul want wist niet dat ik zwanger was! Dus misschien geven ze me wel nog alleen clomid mee om te proberen en nog geen IUI. Of mag je clomid niet langer slikken dan 6 mnd. Vriendlief had weer afspraak bij uroloog en heeft zwaarder antibiotica gekregen voor die ontstekingen andere sloeg niet aan ben benieuwd over maand weer terug. Aantallen waren wel goed etc.

gr vruchtje

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hadden de vorige keer een jongere uroloog. Die snapte niet waarom Felderhof er wat aan moest doen. Aangezien in het hele goedje wel 1 witte bloedlichaampje te zien was. Dus verdere procedures zijn gestopt bij Kris. Het enige is, dat zijn zaad dus heeeeel veel is, maar wel wat luier...
    Wel balen van je vriendlief... Hoop dat het deze keer aanslaat.

Er staat geloof ik wel in de gebruiksaanwijzing dat je het maar 6 maanden mag gebruiken, maar volgens mij hanteren de gyns gewoon, als het aanslaat, waarom zou je het dan niet gebruiken meer? Dus ik denk dat dat nog wel goed zit bij je.

Enne tis 10 september :p ik weet niet wat de standaardprocedures zijn in 'ons' ziekenhuis.

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dat kris heeeeel veeel zaadjes heeft is toch alleen maar goed? Dat luie is wat minder dan. Weet je trouwens of er wachtlijst is voor IUI in "ons" ziekenhuis? Het is ook inderdaad apart van felderhof dat hij dat moeilijk over deed als er maar 1 te vinden was.

ik ga zelf 12 sept naar gyn vandaar dat ik even met jou in de war was van de 10 :rolleyes: ha ha. En wat betreft die clomid wacht wel af waar ze mee komen de 10e, maar misschien krijg ik nog wel mee voor paar maanden en opzich zou ik dat niet erg vinden.

bedankt in ieder geval voor je antwoorden.

gr vruchtje

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Volgens mij is er geen wachtlijst in 'ons' ziekenhuis voor iui.... Heb hem er niet over gehoord, hij had het er wel over dat er voor ivf een wachtlijst stond en dat we daarvoor naar amsterdam of rotterdam toe moeten.

Dat luie is inderdaad minder... Veel is wel goed... (110 miljoen!) Hij had het erover, dat je het moest vergelijken met een uitverkoop en al die vrouwen wilde tegelijk naar binnen, lukt ook vaak niet. (over het aantal)

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @wen die uitleg is eigenlijk best grappig als je het zo leest over die uitverkoop.

@ all, is het normaal als je na je ei veel witverlies hebt? want het is bij mij meer als dat ik 50 slikte. (lekker ranzig vraagje)

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Uhhh ik weet het niet meer patje, wat ik had toen ik 50 of 100 slikte.... Denk dat ik dan al mn berichtjes moet nalezen hihi...

NOG 13 DAGEN! hihi

12. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyy meiden,

hier gaat het redelijk, de pijn is al een stuk minder,
    ben nog wle erg moe en kan niet veel doen of hebben.
    dacht vanochtend wel dat ik ff mee kon gaan shoppen (3 winkels)
    was foutje, na 1 winkel was het over :rolleyes:

we gaan morgen wel een paar dagen nog weg,
    we gaan naar hele goede vrienden van ons, die hier vorige week waren.
    en nu gaan we tot vrijdagochtend daarheen, kan john ook ff tot rust komen en ik me toch nog lekker laten vertroetelen ;) :)

dus tot vrijdag meiden

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    sam mv kilian: fijn dat het iets beter gaat met je. Heerlijk dat jullie paar dagen weg gaan geniet ervan.

wendyp: uitleg over je aantallen begrijp ik nu bedankt voor duidelijke uitleg. Mooi dat er geen wachtlijst is voor IUI zoiets dacht ik stiekem al. Voor IVF naar Rotterdam of Amsterdam is minder fijn maar meid dat heb je vast niet nodig. Maar meer in de buurt is toch ook wel een IVF ziekenhuis zoals leiden, alkmaar , alphen a/d/ rijn, leiderdorp? weet niet hoor maar dat zag ik op dat freya.nl

patje20: ik heb ook wel last van witverlies na eisprong maar niet heel veel.

groetjes,
    vruchtje24

14. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben weer terug!
    super vakantie gehad, ga nu douchen en slapen lees alles zsm bij verhalen/foto's volgen
    kuzzz

bengel

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @wen geeft niet joh, misschien dat iemand anders het weet,vond het zo opvallend ineens. nog minder dan 2 weekjes he, oh oh heb je nu wel al alles geregeld?
    @sam, gelukkig gaat het alweer wat beter. heel veel plezier en laat je lekker vertroetelen ;)
    @vruchtje, dat was bij mij met 50 ook niet zo veel, maar nu? jek :(
    @bengel, welkom terug meid, hoop dat je een lekkere vakantie hebt gehad.

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hier nog geen duivels vorige cyclus op dag 33 ik heb wel telkens buikpijn alsof het doorkomt maar het komt niet... ik wacht tot vrijdagmorgen dan doe ik een test en dan bel ik de gyn voor een afspraak voor spuiten.

@wen: wat spannend zeg nog minder dan 2 weekies
    @sam: wat verrot dat het allemaal zo langzaam beter wordt maar wel fijn dat je nu ff een weekje lekker rustig aan kan doen bij je vrienden.
    @bengel: welkom terug!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi allemaal,

ben weer terug van een heerlijke vakantie er is wel veel geschreven, heeft niet iemand een samenvatingkje want als ik alles moet lezen.... zag wel dat het op gaat schieten voor wendy haar bruiloft alles geregeld?

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @lot zoveel is er niet echt gebeurd in de tijd dat je weg was hoor! tenminste dat denk ik, kan ook zijn dat ik wat ben vergeten.

19. bengel

bengel Niet meer actief

patje: niemand van dit topic zwanger geworden tijdens mijn afwezigheid?
    Ik heb morgen mijn NOD, maar denk t niet hoor, had in de vakantie eerst oranje afscheiding en daarna elke dag wel een druppel bloed, voel helemaal niks, ja buikkrampen..laat ze maar komen, dan kunnen we alweer verder..zucht..

lekker weer hier he...in turkije was het tussend e 38 en 52 graden, was te veel, maar helaas is het hier morgen ook over. Ik zal van de week wat fo'to's in album zetten van holiday.

greetz
    Bengel

ps banner klopt niet, ik zit nu op 15 dagen na pregnyl, en wordt meestal na 16 dagen na pregnyl ongi..

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he bengel, dus morgen je nod ;)
    vullen jullie niet meer het nod lijstje aan?

Deel Deze Pagina