Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eunice1976

Jul 19, 2007
    56
    0
    0
    juf
    In het zuiden
    Dag dames,

Een tijdje terug heb ik even met dit forum meegeschreven, maar door alle drukte is het er de laatste weken niet meer van gekomen.

Na 20 maanden gestopt te zijn met de pil en 8 maanden in de MMM heb ik vanmorgen POSI getest. Wel een licht streepje, maar streep is streep, toch !

Ik ben voorzichtig blij, mijn banner dus nog niet aangepast.

Dames, zo zie je maar, ooit ben je aan de beurt. Natuurlijk liever wat sneller dan 20 maanden, maar oke.
    Houdt moed, keep the good spirit !
    Ik duim voor jullie !

Eunice

2. Eunice1976

Jul 19, 2007
    56
    0
    0
    juf
    In het zuiden
    Toch maar even aangepast, die banner.(hi, hi)

Raar zeg dat die 3 w 6 dagen aangeeft. Laatste keer ongi was 10-7 ?

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    bengel, ben je vandaag op je nod? en en en en en....?

en meiden, zag er 2 die zwanger zijn.. gefeliciteerd.. geniet ervan. geeft weer hoop voor de andere meiden

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe mama's.
    Nog een 25 min. en dan vertrek ik naar de gyn. voor een eerste echo.
    Ik laat jullie straks wel weten hoe het is geweest.

Knuf van zuurtje ;)

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    zuurtje spannend meid.. succes. kom je ook een keer langs bij het andere topic. zwanger na 1e ronde clomid?

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mielenl en eunice gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    eunice gefeliciteerd met je zwangerschap.

8. bengel

bengel Niet meer actief

heb nog niet getest MJ, durf niet, misschien is het deze keer wel 17 dagen na ei...als ik donderdag nog niet ongi ben test ik..duimen dus..
    ik begin nu wel te twijfelen: zal het dan toch ipv zal wel niet

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    oohhh bengel spannend joh!

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    spannend bengel! ik duim voor je!

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    ff iets heel anders misschien heb ik vandaag wel gewoon mn dag niet hoor maar irriteren jullie je ook weleens aan sommige onderwerpen op het zwanger worden forum? Mensen die er maar vanuit gaan dat ze zo zwanger raken oid. en de naiviteit... *zucht* en weet je wat mij nog meer steekt... die mensen zijn vaak ook snel zwanger...

moest dit ff kwijt het lucht op!

ps heb echt mn dag niet... de pup houdt me zowat de hele nacht wakker door zn gepiep hij neemt de nacht voor de dag en overdags slaapt ie alleen maar ben dus een onwijze chagerijn vandaag :D

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Ik ben bij de gyn geweest en we zijn overgelukkig. We hebben het hartje van ons frummeltje zien kloppen, om het te horen was het nog net iets te vroeg.

Ik ben pas uitgeteld op 28 maart.

Knuf van een superblij zuurtje ;)

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    o super dat alles goed was! wanneer heb je je volgende echo? jammer dat je het hartje niet hebt gehoord maar je hebt het in ieder geval gezien!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Ik heb op 5 september terug een afspraak bij mijn gyn, maar weet niet of ik dan een echo krijg. Anders is het 2 weekjes langer wachten tot 20 september, dan heb ik mijn 12weken echo.

Knuf van zuurtje ;)

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@zuurtje... gefeliciteerd met het goede nieuws! Dat het maar een mooi kindje mag worden..

@denise... uhu ik snap precies wat je bedoeld! Ik heb dat ook... je ziet tegenwoordig heel vaak..ikben ongesteld geworden, maar ik voel wat..ben ik nu zwanger?

@esthertje... jah zaterdag jah... :p iemand heeft zich verlult, ik weet dat ik zaterdag mn vrijgezellenfeest heb...

Ben helemaal blij! Kris komt net thuis... enne heeft van zn bazen te horen gekregen wat voor soort vrachtwagen we krijgen om mee te trouwen!

Het is een scania v8 r620, met handelaarskenteken, zo nieuw als dat ie is en met special paint! Want het is een showmodel!

Dit is een voorbeeldje ervan! Echt überstoer!

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik weet van niets hoor zaterdag ;)

Zuurtje, super zeg! Zo'n hartje zien kloppen moet toch aardig wat in je losmaken.

Bengel... uhm... AAAAAAAAAAAAA wat spannend zeg!
    Mielenl en Eunice gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er maar lekker van!

Hier alles goed... ik voel me zo lekker... denk dat het komt doordat ik nog voor eisprong zit. Geen signalen waar ik op hoef te letten. Gewoon even lekker niks.
    Vrijdag weer FM echo... dus dan zal de ellende wel weer beginnen!

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Enneh Wen.. ik zie geen foto :(

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    eunice en mielenl van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Denise: snap heel goed wat je bedoelt op die pagina "zwanger worden" van sommige wordt je echt moe! Ze zullen ook wel van zichzelf moe worden.

Bengel: spannend meid........duim voor je!

Esther: Fijn dat je nu lekker in je vel zit volhouden meid. Suc6 alvast met je 2e IUI.

Wendyp: zaterdag vrijgezellen feest leuk joh! We horen wel hier op het forum hoe het was.

all: zit vandaag op cylcusdag 27 normaal heb ik altijd wel buikpijn maar nu niet. Verder voel ik me gewoon net zoals altijd. Banner klopt niet helemaal want mijn niet ongie dag van de afgelopen 3 maanden is 28 a 29 dagen. Vorige cyclus begon ik zelfs al met dag 27 beetje te bloeden. Nou afwachten maar weer! Zit vandaag op cyclusdag 27

liefs vruchtje

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @vruchtje, tjee het is wel spannend zeg.
    @es, is wel normaal geloof ik, heb ik ook altijd.
    @wel gaaf hoor zo een vrijgezellen feest ;) ben benieuwt wat je aanmoet hahahahaha.
    @zuurtje oohh geweldig een goede echo. word idd vast een mooi kindje, je bent uitgerekent op mijn verjaardag kan dan niet anders ;)
    @denise je hebt helemaal gelijk, was mij ook al zovaak opgevallen. dacht ik bij me eigen, laat maar. ze weten niet beter.
    @all, hier gaat het goed, heb nog steeds last van buikpijn. ga morgen met me schoonzusje van 10 gezellig naar walibi. lekker met zijn tweeen, ze is er nog nooit geweest dus ja dan ga ik wel mee.

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ja het is zeker spannend maar ik geloof er bijna niet in hoor! Misschien klinkt dat heel raar of zielig maar kan het ook niet helpen. Ben sinds juni 2005 van de pil af en sinds november 2006 in de mmm.

Leuk dat je naar Walibi gaat! veel plezier. Vervelend dat je last hebt van je buik welke dag zit je in je cyclus?

gr vruchtje

Share This Page