http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dnl ow dit is die link...eerste vrachtauto... zo'n zelfde soort...
@vruchtje ik weet wat je bedoelt, heb nu ook zo een gevoel. ik zit op dag 23 nu. geloof er net als jij ook niet in. @wen gaaf, ik vind altijd al dat vrachtwagens wat hebben. misschien een afwijking van mij
1E RONDE CLOMID Kit 50 mg clomid Rensie: 50 mg clomid Ally 50mg clomid 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Lot23:pco, 50mg wel ei maar geen goede eisprong na provera ongi(15/07). clomid 100mg starten 17/07 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Linneke50, 100 en 150mg Clomid werkten niet. Geen eitjes gehad. 30 aug. afspraak met nbieuwe gyn voor hormoonspuiten! Wel deze maand voor het eerst zelf ongi geworden! Maar geen eisprong.. hoop dat dat ook snel weer terug komt! en anders spuiten dus! Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden Terug 100 mg clomid; een eitje van 16mm en eentje van 14mm met enkele kleintjes erbij, weer ongi geworden... nu 1 maand stoppen clomid... Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg voor de tweede ronde. 19-7 FM Stientje: : juni 2005 gestopt met pil, 1ste r clomid = 32d 2de r clomid = 27d... ongi 9 aug 2007 laatste rond clomid starten : 11 aug, follikelmeting 20 aug... laatste kans dan spuiten. 4E RONDE CLOMID 5E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 2e cyclus met 200mg clomid. Waarschijnlijk een eisprong gehad volgend temperaturen maar weinig gevoeld... 6E RONDE CLOMID Angelbaby 6e ronde IUI met Clomid, 3e keer met 150 mg. Dit is de laatste ronde Clomid. SLaat de IUI nu nog niet aan gaan we eerst even pauze houden en dan door met IVF Mielenl2e ronde 100mg na 4 rondes 50mg 9E RONDE CLOMID Esthertje80: 9e ronde clomid 6e keer 100 mg, 1e ronde IUI 10E RONDE CLOMID Patje20 : 10e ronde clomid, 1e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI in september. nu zelf aan de slag 1E RONDE HORMOONSPUITEN 3e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 5 juli ongi, vrijdag de 13e 1e fm NOD Linda: Ally 29 juli Linneke+/- 1 aug?? Denise: +/- 5 augustus Stientje +/- 4- 5 september Patje : 14 augustus Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Bengel: NOD: 7 aug? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Katrien Duck/Daniƫlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima! Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) 10 september weer evaluatie met gyn, wrs laprascopie/hsg en dan iui. Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008[/quote]
jaaa bengel laat wat van je horen! ikke heb mn banner maar even veranderd... zo kan ik beter zien welke CD ik zit want dat 3 dagen overtijd dat klopt toch niet...
Heej esthertje.... je moet deze ff kijken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 24#1300324 en dan mijn reactie (de tweede)
hoi meiden wat ik voel Mj? Ik heb af en toe flinke krampen en dan denk ik JA nu ben ik ongi, maar ik ben het dus nog steeds niet, en nu is het 'al'17 dagen na de pregnyl. Heb vanochtend dus de gok gewaagd en testje gedaan: nop nada njente... Meteen maar afspraak gemaakt met zhuis, morgen heb ik een echo, wellicht is er 'iets' mis gegaan : ik denk bv meteen: de pregnyl heeft zijn werk niet gedaan, of het eitje was toch nog kleiner dan gedacht (telkens problemen gehad met meten) enz enz...dusssssssssssss weten we nu nog niks, morgen moet ik om half 11....zelf geloof ik er niet meer in hoor, maar wie weet.. Ik hoop eigenlijk op 1 ding niet, en dat is provera..daar heb ik zo'n *&&%^( hekel aan, wil allemaal spontaan. Denise: wat goed dat je ons zo probeert op te peppen, heeeel soms denk ik: t zal wel nooit lukken, maar sinds ik weet dat ik pco heb, hoor ik in mijn omgeving vele succes stories, dus idd volhouden, onze tijd komt, maar na 10 maand hormoon in mijnlichaam zou t gaaf zijn als ik nu zelf hormonen aanmaak, en wel 9 maand lang.zucht groetjes een weer eens een zeer onzekere bengel
he wat balen bengel, ik heb dus precies hetzelfde heb al vanaf vorige week donderdag ongikrampen maar er komt maar geen ongi dus ik ga ook maar uit van een mislukte ronde en kijk met volle moed naar de volgende ronde met hormooninjecties ik bel vrijdag de gyn voor een afspraak volgende week... hopelijk zijn ze niet met vakantie zul je net weer zien...
denise, de hormoon injecties vallen gelukkig wel erg mee, heb er zelfs minder last van (puisten en humeur) dan met clomid, waar ik dus wel puisten had en eenhumeur...ik vind het alleen eng om zelf te prikken, dat doet tim dus...t zal je mee vallen zekers... ik zei gisteren nog tegen tim: ik hoop echt met kerst wel zwanger te zijn, anders hoeven die feestdagen niet voor me...klinkt negatief, maar ik denk dat ik dan moeilijk zal vinden om te genieten van die dagen, als ik dan besef dat ik dan 2 jaar verder ben en nog niks..zucht...maar komt goed collega van mama: hij hoorde een x een telefoon gesprek van ons..en zei tegen mama: gaat het hierover? En benoemde alles, blijkt zijn vriendin ook PCO te hebbe en met spuiten zwanger geworden te zijn, ook bij mama in de straat iemand me tspuiten zwanger geworden...maar geduldig blijven wordt steeds moeilijker, inmiddels 3 zwangeren bij ons in de straat, en ik weet van 1 dat ie ook bezig is...die weet ook van mij, en gunt het mij zo, maar ja dat kunnen we zelf niet bepalen he... mijn buuf dus ook zwanger en 3 huizen aan de zijkant ook iemand, doet wel pijn hoor die buikjes. Tim had gisteren wel iets leuks besloten:mocht het zover zijn straks, gaat hij toch maar wel de hele kamer zelf maken, das exclusief zegt ie..echt wel gaaf, aangezien hij goed kan bouwen...YES ik krijg mijn zin, want dat wil ik allang. Net naar auto's wezen kijken: wordt of een volvo v40 of v70, ligt aan de prijs, maar eerst onze seat verkopen...welke weer gemaakt moet worden, ons buurmeisje van 2,5 jaar heeft met grind een tekening op auto lala (= daniella= ik) gemaakt, motorkap onder de krassen. ben niet boos, maar baal, maar ja t is een kind, kan mij straks ook overkomen..
ouders hebben toch een aansprakelijk verzekering neem ik aan Bengel.. balen meid.. hoopte echt op een posi test.. maar blijf toch hoop houden tot dat het tegendeel is ebwezen.. Denise. jij ook al in onzekerheid.. ben benieuwd meiden..
ouders hebben toch een aansprakelijk verzekering neem ik aan Bengel.. balen meid.. hoopte echt op een posi test.. maar blijf toch hoop houden tot dat het tegendeel is ebwezen.. Denise. jij ook al in onzeerheid.. ben benieuwd meiden..
Kop op meiden, er zijn zeker veel succes stories! Probeer je daaraan vast te houden! En nog een beetje extra succes voor Esther, Patje en Bengel! (omdat jullie al zo lang op de lijst staan!)
Marrit, dank je, vergeet je wendy niet? Bengel, wat een ramp zeg die nega test, ik had het niet verwacht! Wendy... hahaha lief, ik krijg gewoon clooney van je mmmmm
Ik vraag me trouwens af wat er met linneke gebeurd is Die heeft ook al een tijdje niets van zich laten horen!
he bengel hoe is het vandaag, en denise? nog steed sniks..? Wendy nog even en dan ga je rouwen. spannend. waar ga je eigenlijk op huwelijksreis?