hoi Denise welke test hebjij gebruikt? Ik ben vanmorgen naar zhuis geweest...echo gehad, geen cystes, en verder nog niks te zien, maar ze vinden het te vroeg om te zeggen dat ik niet zwanger ben, moet tot maandag wachten en dan testen, en als ik dan negatief test, echo laten maken en als dat niks is aan de provera...zucht..ik wil denise achterna, ben nu ook 3 dagen overtijd.....als ik mijn vorige 2 cyclussen in gedachte houdt... ik had de test van internet, niet deze site maar een andere, welke adviseren jullie?
Hey Denise, wat super zeg! Van harte gefeliciteerd! ! Ik hoop ook dat de rest vd meiden hier je gauw zullen volgen! Tis jullie allemaal zo ontzettend gegund! Bengel: Had je krabbel gehad hoor. Had nog niet gelezen dat je gister negatief getest had. Wat naar zeg. Hoeveel dagen dpo zit je nu dan? En weet je zeker dat er een eisprong geweest is? Hope so! Sterkte, ik hoop dat je alsnog positief test! Ik heb getest met de testen hier van de site (matcare) welk merk heb jij dan?
net weer een test gedaan met clearblue en die is gewoon positief! Begin het nu eindelijk een beteje te geloven... banner aanpassen dan maar? liefs
Lieve Densise85 Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap. De testen zijn overduidelijk. Op naar een mooie echo en geniet ervan! liefs vruchtje24
dank jullie wel lieverds! Heb ook nog even een digitale gehaald en het resultaat daar konden we echt niet meer omheen(zie album). Ik ga er nu van genieten en ik blijf hopen, duimen en bidden voor jullie jullie moeten snel volgen! Heel veel liefs, Denise
ooohh vind het echt gaaf joh,mooie duidelijke test die digitale! geweldig, hoop dat we je allemaal volgen binnenkort
Jij natuurlijk ook meid! Maar jij gaat eerst trouwen! Je staat bij pauze dus daarom was ik je vergeten . Maar jij bent uiteraard ook van harte welkom! Ook de andere meiden die pauze houden. Hoe zou het met ze zijn? Chrizzy, Sam etc
@denise... die banner staat je prachtig! @maritt... Stuur chrizzzy ns een pb...ze reageert er altijd op!
1E RONDE CLOMID Kit 50 mg clomid Rensie: 50 mg clomid Ally 50mg clomid 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Lot23:pco, 50mg wel ei maar geen goede eisprong na provera ongi(15/07). clomid 100mg starten 17/07 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Linneke50, 100 en 150mg Clomid werkten niet. Geen eitjes gehad. 30 aug. afspraak met nbieuwe gyn voor hormoonspuiten! Wel deze maand voor het eerst zelf ongi geworden! Maar geen eisprong.. hoop dat dat ook snel weer terug komt! en anders spuiten dus! Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden Terug 100 mg clomid; een eitje van 16mm en eentje van 14mm met enkele kleintjes erbij, weer ongi geworden... nu 1 maand stoppen clomid... Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg voor de tweede ronde. 19-7 FM Stientje: : juni 2005 gestopt met pil, 1ste r clomid = 32d 2de r clomid = 27d... ongi 9 aug 2007 laatste rond clomid starten : 11 aug, follikelmeting 20 aug... laatste kans dan spuiten. 4E RONDE CLOMID 5E RONDE CLOMID 6E RONDE CLOMID Angelbaby 6e ronde IUI met Clomid, 3e keer met 150 mg. Dit is de laatste ronde Clomid. SLaat de IUI nu nog niet aan gaan we eerst even pauze houden en dan door met IVF Mielenl2e ronde 100mg na 4 rondes 50mg 9E RONDE CLOMID Esthertje80: 9e ronde clomid 6e keer 100 mg, 1e ronde IUI 10E RONDE CLOMID Patje20 : 10e ronde clomid, 1e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI in september. nu zelf aan de slag 1E RONDE HORMOONSPUITEN 3e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 5 juli ongi, vrijdag de 13e 1e fm NOD Linda: Ally 29 juli Linneke+/- 1 aug?? Denise: +/- 5 augustus Stientje +/- 4- 5 september Patje : 14 augustus Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Bengel: NOD: 7 aug? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Katrien Duck/Daniƫlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima! Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) 10 september weer evaluatie met gyn, wrs laprascopie/hsg en dan iui. Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 Denise: +/- 14 april 2008
He Denise, van harte gefeliciteerd meis! Daar kan je echt niet omheen hoor, met je testen! Geweldig! Kom je ook meekletsen bij de aprilmama's? Liefs ,Corina
Ik ben 2 dagen niet thuis geweest en wat lees ik? Denise van harte gefeliciteerd meid. Geniet er maar lekker van. Knuf van zuurtje
ja vraag me ook af hoe het is met smurfin, chrizzy en sam.. Sam ben je weer helemaal beter? Daantje ook trouwens.
hoi moontje, ik moet maandag terug, als ik nog niet ongi ben en mag dan bloed prikken. IK BAAL enorm gevoel zegt niet zwanger, en ik baal van dat ik provera moet, toch weer 14 dagen kwijt...stom is dat he... wat ik nml denk: ik had een eiblaasje dat moeilijk te meten was, misschien hebben we deze toch te vroeg laten springen....en dus kansloos...maar word ik dan wel of niet ongi? zucht...loop maar aan 1 ding te denken gehele dag. wie teste er ook pas na 1 week pas posi?