bengel ken mensen die pas na 2 weken positief testen. maar bloedtest moet het gelijk zien geloof ik.. spannend.. kan je niet nog een testje wagen?
Hey dames, Mag ik mij bij jullie aanmelden.. Ik moet morgen voor de 2e keer de eerste ronde Clomid proberen.. Ik heb eerder al 50 ,100, 150 mg gehad maar de sloeg niet aan evenals Puregon en een LEO behandeling dus ze hopen nu dat door de LEO toch de resistentie van Clomid is opgeheven.. dus moet er weer mee gaan beginnen.. Groetjes Mariebel
Daan had wel berichtje in m'n gastenboek gezet van beebie site. Daar stond wel een banner onder van 4weken zwanger :
hoi MJ, heb net de test van gisteren weer eens onder de loep genomen, en soms, als ik hem goed houd in het licht, lijkt er toch een zeer vaag lijntje te zitten...aaarchhh..ik word gek.. ik durf echt geen test te doen tot maandag. Mijn gevoel zegt dat ik igg niet ongi zal worden...dusL: of zwanger, of iets mis gegaan deze ronde...
ik denk katrien duck... ik bne de andere daan.... eh...als ik die test van gisteren goed tegen het licht houd, en een beetje beweeg zie ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht schaduwsstreepje....had iem. dat ook ? ik word nu ECHT GEK...en tim zou om 1 uur al thuis zijn is er nu nog steeds niet...ik..eh...eh.uhm..aaarghh
@bengel...rustig adem halen...adem in.... adem uit.....adem in.....adem uit...... Je weet wat je te wachten staat.... Morgenochtend weer een testje!
testen bengel morgen.. ooooh wat hoop ik het voor je. wat gek kartien daan.. nee die zou zich wel melden als die zwanger is
Is het niet een andere danielle? Ik was ff bij haar op de site aan het kijken, maar ik kom er niet op... is beveiligd met een wachtwoord.
Héééé meiden, Ik was even bij jullie aan het spieken, en wat zie ik daar.... Mijn naam ( nou ja, naam.... ) Ik dacht, ff reageren maar. Hoe is het hier allemaal? Zijn er nog een hoop "gelukkige" ontwikkelingen hier op het Clomid forum? Met mij gaat het goed. En ik ben nog steeds in afwachting.... Anderhalve maand terug hebben we in overleg met de gyn besloten om over te stappen naar IVF. Helaas heeft de IUI voor ons geen uitkomst gebracht. De gyn dacht ook niet dat het de 6e keer wel zou lukken, dus hij heeft meteen stappen ondernomen. Daarna is het allemaal heel snel gegaan. Een maand geleden zaten we in het ziekenhuis van Rotterdam voor ons intake-gesprek. Hééél veel info gekregen. En nu krijgen we over twee weken de medicijnen binnen. Zodra ik nu ongesteld word gaan we beginnen. WHAAA.... Echt heel spannend allemaal, en ik zie er ook best tegenop. Mijn laatste cyclus ( dus zonder hormonen, ziekenhuisbezoek enzo ) duurde 32 dagen, dus dat was hartstikke netjes. Stiekem hopen we dus dat deze "laatste" kans voor de IVF dan ook raak zal zijn. We hebben in ieder geval hobby! Volgende week gaan we eerst nog lekker even op vakantie, daarna is het hier kermis en dus groot feest en dan met frisse moed aan dit nieuwe avontuur beginnen! En wat zijn hier de laatste nieuwtjes?!? Liefs Smurfin
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej smurfin! Alles goei? Top man, dat er eindelijk verdere ontwikkelingen zijn! Maar dan hebben jullie ook niet een grote wachtlijst? Jah nieuws....genoeg... ongeveer iedereen zwanger... Behalve, es, patje,bengel (miss) sam en katrien nog niet... Ik heb zelf even pauze tot aan ons trouwen (17 augustus) Heb een eisprong uit mezelf gehad, een cyclus van 28 dgn! En na onze vakantie gaan we verder met iui! Vind het echt leuk weer wat van je te horen! Dikke KuZzz
Ow enne... heb mn jurk ook al gepast... zal wel ff de topic erbij zoeken die ik had aangemaakt.... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =trouwjurk Ben helemaal trots erop!
@BENGEL: wat onzettend spannend! Ik hoop het zo voor je.... Ik hoop dat jullie heel snel mogen verhuizen naar het 'zwanger na clomid-topic) en dan vooral wendy, es, bengel, sam en katrien, die zitten hier al zooooo lang.... @smurfin: heel veel succes met de IVF. Fijn dat je zo snel kunt beginnen en hopen dat het gelijk raak is.
smurfin: spannend allemaal voor je. Hoop dat je deze ronde zwanger wordt en anders veel succes gewenst met de IVF behandeling. bengel: wat spannend........een streepje heel licht klinkt niet slecht ik duim voor je misschien morgen testen! all: vandaag helaas ongesteld geworden grrr. Zijn jullie ook wel eens bank dat het NOOIT zal lukken? Maar ach weer met volle moed verder. Dit wordt de 6e ronde clomid en 7 sept afspraak bij gyn voor hoe nu verder spannend dus. liefs vruchtje
@vruchtje.... jah alleen maar! Heb echt het gevoel dat er iets giga mis is... wel klote zeg, dat je ongesteld bent geworden! Maarree wanneer moet je nou naar de gyn, eerst 12 toen 10, nu 7.. hihi
Ja zeker balen dat ik ongesteld ben was er ook echt verdrietig over vanmiddag. Lekker uitgehuild bij mijn mannetje. Maar Wendyp onze tijd komt ook en die van Esther en alle andere ook. Het k*tten is alleen dat je niet weet wanneer. Ben ook zo ontzettend benieuwd wat de gyn gaat zeggen heb geen idee. vanochtend met poli gebeld en heb het verplaatst naar de 7e omdat mijn vriend dan ook mee kan en vrijdags ben ik vaak vrij.
Meiden, hier weer even een update van mij... PFFFFFFFFFF Ik ging vanmorgen naar de gyn.... Heb ik een ei van let op: 25 MM JEZUS! dat is toch niet normaal. ook nog eentje van 17. Is super natuurlijk... behalve dat de IUI pas op maandag kan... beetje jammer. Dus we moeten goed klussen dit weekend, en maandagmorgen voor IUI komen. Spannend! Bruiloft van mijn vader was erg leuk... zal een foto in mijn album plaatsen. Was zo trots als getuige Vruchtje, wat balen zeg.... bah! Het is toch elke keer weer klote, ook al went het ( bij mij iniedergeval) Maar wat je zegt, onze tijd komt nog wel. Wendy... ga je morgen doen? Smurfin, fijne vakantie! En ik hoop dat je de IVF nog ontsnapt. Waar woon jij eigenlijk. Zag iets over Kermis, en dat je uit Noord Holland komt..... Ik ga zo lekker bbq-en.... en het is best lekker buiten, dus we hebben mazzel. Liefs, Esther