@Alies, leuk je hier weer eens te zien! Start je met 50mg clomid? @Eshtertje, mooi dat je zo verwend bent. Maar ik gok dat je al het moois dat je vandaag hebt gekregen wel wilt inruilen voor een verjaardagkadootje dat een paar daagjes (acht ofzo) te laat is....
ivm ovulatietesten ... heeft het gebruik van clomid daar invloed op? ik wil zeggen, in de bijsluiter staat er toch ook dat door het gebruik van hormonen een zwangerschapstest positief kan zijn? Of heb ik dat verkeerd voor? Ikzelf heb dat nog nooit geprobeerd, omdat we toch bij gyn op fm gaan. Wie gebruikt dit ook, naast de fm? En komen die resultaten dan overeen met de fm? Grtz Ikke
Even iets rechtzetten hoor (zonder dat jullie me gelijk een betweter vinden.. ) Clomid beinvloedt een ovulatietest niet, omdat door Clomid FSH hormoon wordt aangemaakt. Een ovutest reageert enkel op de hormoonwaarde LH (wat op zn piek zit zo'n 24-26 uur voor een eisprong) Het hormoon wat een ovutest wel kan beinvloeden is HCG (dat zit in Pregnyl..) Maar buiten dat, ik heb ook nog nooit een positieve ovutest gehad, maar uit mn progesteron is gebleken dat ik die maand wel een eisprong gehad zou hebben... Dus mijn ervaring ermee is dat het niet altijd betrouwbaar is.. Het beste kun je toch fm's krijgen tussendoor of laten prikken op progesteron.. Succes! Marjo
Goed dat we een clomid babe in ons midden hebben die ons precies kan vertellen hoe het zit! @Marjo, wie zijn de wannabe-walvisjes?
Haha... hebben we een betweter op het forum? Nee hoor, Marjo.... ik ben blij dat je even duidelijkheid schept! Ik snap namelijk ff helemaal niks meer van mijn lichaam! Het weigert weer eens mee te werken: geen temperatuurdaling, geen vruchtbaar slijm, geen eisprong... maar wel een week lang (licht)posi ovulatietesten. Grrr... daaar kan ik toch niks mee? Terwijl ik de 2 eisprongen die ik eerder ooit heb gehad met behulp van ovulatietesten heb vastgesteld. Die waren toen echt megapositief. Ze horen dus wel te werken bij mij... Nou ja... we wachten wel weer af!
Hey Simba, het kan zijn dat je oestrogeenniveau blijft 'hangen'.. Da's echt mega vervelend. Heb dat met Puregon gehad.. Je hebt dan net ff een klein extra duwtje nodig zodat je eitje verder uitrijpt.. Heb je helemaal geen fm's meer dan tussentijds?
O enne Marit, vlgs elmo mag je je pas walvis noemen als je zwanger bent, vandaar wanna-be Kijk maar es bij hun topic daar zijn er nog meer te vinden... 8)
Mijn watte blijft hangen? Wat gebeurt er dan? En wat kan je er aan doen? Nee, ik heb geen tussentijdse controles helaas.
oestrogeen is nodig voor het rijpen van de follikels en bmslijmvlies...dus dat er niks meer verder groeit, als het oestrogeenniveau verkeerd is. (volgens mij)
Ja zoiets indd. Door clomid groeien je eiblaasjes onder invloed van oestrogene hormonen. Soms blijft dat niveau 'hangen'.. Dat betekend dat de boost net niet genoeg is, waardoor je eitjes als het ware blijven pieken.. Hoe lang ben je nu aan het testen?
@ simba Das dan echt balen dat ze telkens hetzelfde aan geven dan weet je niet waar je aan toen bent. Hihi dan maar veel klussen toch?!
Ja, mijn vriend heeft de week van zijn leven! Hem hoor je niet klagen... En ach... ook voor mij is dat gedeelte niet echt vervelend, hoor!
Morge meiden, het weekend is weer voorbij, de werkweek gaat weer beginnen. Hoe gaat 't met jullie? Hier alles goed, temp is nog steeds hoog en erg constant deze cyclus. ( ik heb ze in m'n album gezet ) Het aftellen is begonnen hoor, nog 6 dagen haha. Ennuh, Wendy, Esther en Jody, trekken jullie het nog een beetje? Zou een van ons dan toch dit forum gaan verlaten? Of 2, of 3, of allemaal....
Heej meiden..pff heb ff een flink aantal minuten nodig gehad om alles weer ff door te lezen...wat kunnen vrouwen toch ouwe hoe.....uhhhm jah... @smurfin...mn temp blijft ook hoog...echt heel raar... elke dag of 36.8 of 36.9 echt heel saai...zal straks wel ff een tempkaartje neerzetten in mn album...