Hai, Ik lees hier regelmatig mee maar heb nog niet eerder gereageerd. Ik heb deze maand voor het eerst Clomid gebruikt (50) en heb net gisteren mijn eisprong gehad. Normaal heb ik die pas rond dag 21 of 22 en nu al op dag 17........! Ben hier wel blij mee want misschien wordt mijn cyclus nu wat regelmatiger. Zit dus nu op het wachtbankje en wacht met spanning af! Veel liefs Nataly
ik houd het weer spannend he test was negatief, dus ik negatief gezind naar ziekenhuis...en dacht : ik kan zometeen al provera slikken. NIET DUS... op mijn bmslijmvlies is een zwart rondje te zien, en dat kan betekenen een bloedvat of een prille zwangerschap! Ze heeft geprobeerd te kijken met de echo apparatuur of het een bloedvat was (blauwe lijnen krijg je dan volgens mij) maar die kwamen dus niet te voorschrijn. Heb bloed geprikt, om 1 uur weet ik meer. DUIM DUIMDUIMDUIMDUIM voor mij! zenuwachtige Bengel
aaaaaaaaaaaa bengel! ik hoop het zoooooo ga de hele ochtend duimen voor je! pleasepleaseplease laat het zo zijn!
Oh bengel wat hou je het spannend! In theorie zou het natuulijk zo kunnen zijn dat je eisprong of innestelling wat later is geweest! Dan kun je ook wat later pas positief testen. Ik duim voor je! Laat je het ons gelijk weten?
dieseltje: het is normaal om 16 dagen na pregnyl ongi te worden, ik zit inmiddels op 22 dagen...jouw theorie gaat iig niet op. maar lief dat je meedenkt. Als ik zwanger ben, dan is het ongeveer 5 weken al duimduimduim. nog 1,5 uur (en toch blijf ik zeggen: NEE t is niet zo...kan t alleen maar meevallen ipv tegenallen)
Oh sorry, zo had in niet gedacht....... Dus je eisprong kan niet later zijn geweest.... Maar je innestelling wel toch, want die is niet afhankelijk van medicijnen, maar van de tijd die het eitje aflegt van de eierstok tot de baarmoeder... (bij mij is de innestelling ook 4 dagen later geweest).... of zit ik nu helemaal fout Nog even en het is 1 uur, ik duim voor je....
Spannend meis! Misschien heeft het eitje wat langer rond gedwaald dan kan het wel zijn dat je nog niet positief hebt getest.
nee innesteling zou later kunnen, maar volgens arts is het niet normaal als je later dan 16 dagen pas ongi wordt, en dan kan het natuurlijk 17zijn, maar 22 is wel heel wat later..als ik niet zwanger ben dan vinden ze di ook onverklaarbaar..dat ik niet ongi wordt, want pregnyl zorgt binnen 48 uur voor eisprong, en als die niet bevrucht is moet je toch echt ongi worden, gemiddeld 16 dagen na pregnyl snapje het nog? Lief dat je mee denkt hoor, begrijp me goed! nog effe
Bengel SPANNENDDDDDDDDDDD Hier minder nieuws. Eitjes waren al gesprongen ( was verwacht) Zaad was nog slechter... de beweeglijkheid was goed, het aantal te weinig. Wel ingebracht. Maar worden wel doorverwezen voor IVF/ICSI
vervelend nieuws Esther.. gelukkig is er weer een stap voorruit. hoe naar het ook is.. hoop dat IVF de uitkomst is.. Bengel goed dat je niet teveel durft te hopen.. ik weet dat het kan pas na 2 weken positief testen.. jij bent eigenlijk pas 5 dagen overtijd. post je gelijk hier.. blij het in de gaten houden
he bengel nee dat meen je niet... !@#$@#$%^#$ had het zo gehoopt maar ja daar heb je natuurlijk nu weinig aan.... vind het echt rot, maar hoe verklaren ze dan dat je nog niet ongi bent en hoe hoog had je hcg moeten zijn dan?
neeeeeeeeeeeee gadver.. had het zo gehoopt.. hoe hoog moet je hcg dan zijn? en wat nu? weer pregnyl of ies anders?
Balen Bengel! Ben benieuwd hoe dat nou allemaal kan? En ook voor jou Esther! Dus nu door naar IVF? Wendy, waar kan ik je foto's vinden? Heb je verslagje gelezen. Leuk hoor!