Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    o ja es: wat balen ook voor jullie natuurlijk...

2. bengel

bengel Niet meer actief

tja onverklaarbare reden, misschien pregnyl niet goed gegaan zegt ze, maar dat geloof ik niet, want ei was weg...geen idee.
    volg cyclus moet ik na de eisprong progesteron bepalen, dan weten we iig of die sprong wel of niet goed is...(nu kan dat niet meer, te laat na de sprong)....
    ik baal wel, maar tegelijkertijd denk ik, weer eeen stapje dichterbij.
    K zei wel tegen tim dat ik echt super baal als ik met kerst niet zwanger ben, en dat ik niet weet of ik dan gezellig wil doen/kan doen..
    zucht.
    net de 1e provera ingenomen....het hormoon waarvan ik zo blij was dat die niet meer nodig was...dus wel..

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bengel

Wat balen meis :(

Dikke knuffel

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bengel: ontzettend jammer dat je niet zwanger bent, maar wat je zelf zegt weer een stapje dichterbij. Verwerk het rustig en deze maand nieuwe ronde nieuwe kans. Enne meid voor kerst ben je heus zwanger. Mijn gevoel zegt dat jij de eerste bent hier van het forum of wendyp.

Esther: balen dat de aantallen van het zaad minder was en dat je nu door moet voor IVF, maar ook voor jou weer stapje dichterbij je wonder hoe moeilijk het ook is. Hoeveel zaadjes had je man dan? Want je komt toch pas onder 1 mljn in aanmerking voor IVF?

all: vandaag een rotdag op mijn werk een collega is overleden, 49 jaar zo plotseling was helemaal gezond. Hij laat een vrouw en dochter achter. Ik dacht echt zo van gezondheid is veel belangrijker dan wat dan ook.

gr vruchtje

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    bengel had het zo voor je gehoopt gelukkig zie je het zo nog redelijk positief weer dichterbij maar het is balen succes!

Esthertje jeetje zeg dat was wel balen had gehoopt dat de eitjes er waren en slechter zaad.. hopelijk mag ivf het bij jouw goed doen succes!

vruchtje dat is ook erg zeg 49 jaar ja gezondheid is zeker belangrijk sterkte!

hoe is het met de zwangere clomid dames?

allemaal veel succes!

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Vruchtje... ik weet niet precies hoeveel het was.... maar te weinig.
    Het had weinig zin om zo door te gaan.

Ja een stapje dichterbij... maar ook een stapje dichterbij het einde... en dat maakt me wel eens bang

Heb trouwen 13 sep. ( weer de 13e) een intake gesprek in Rotterdam

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @bengel balen meid, had zulke goede hoop voor je!
    @es ivf jeetje das ook niet niets.
    @all, heb morgen me NOD ben ik net achter gekomen, zit nu op dag 29 met flinke rugpijn en af en toe buikpijn, vanacht ook gehad. denk dat me ongie er morgen is. ik weet het ook allemaal niet meer hoor, ben helemaal kapot van een dag werken, was vandaag me eerste dag... zo gaaf en zo vermoeiend. pff weet niet eens wanneer mn ei was.. lekker bezig zo he?

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    patje spannend zeg hoop dat de pijn toch ergens anders doorkomt... heb je een nieuwe baan?(sorry mss al geschreven maar dan heb ik het even gemist)

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Begrijp wat je bedoelt met een stapje dichterbij het einde, maar het komt ECHT wel goed hoor! Je moet alleen nog even geduld hebben. En misschien ook niet want de wonderen zijn de wereld nog niet en en wordt je alsnog uit je zelf zwanger :)

Ik gun het je zo erg eerst mag jij daarna volg ik wel ;)

Patje: spannend meis ik duim voor je hoor

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    vruchtje dat is lief! xxx

Ik kreeg net een SMS van wendy, haar computer is gecrasht, dus ze kan voorlopig niet achter internet.
    Donderdag komt haar vader geloof ik voor de computer, dus wie weet daarna....
    Zal haar op de hoogte houden, zie haar morgen toch nog.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    oh balen dat wendy haar computer is gecrasht, moeten we haar missen :cry:. Hopelijk is hij snel weer gemaakt.

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @lot ja heb een nieuwe baan, en nieuwe banen hebben hier voor een paar zwangerschappen gezorgt ;) denk dat het toch niets is. ben er van overtuigt dat me ongie er morgen er is.
    @vruchtje, thanks meis, tis toch niets denk ik.

13. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Effe snel om een grote

KLOTE hier neer te zetten voor Bengel en Esther, en voor Wendy omdat haar computer is gecrasht.

En een heel groot hart voor iedereen.

Shaartje

14. bengel

bengel Niet meer actief

zo alweer 2e provera pilletje geslikt...komt weer schot in de zaak ahum.

en mezelf aan het verwennen:gisteren weer kunstnagels laten zetten en als loon volg. week binnen is SHOPPEN..ik ga de goden verzoeken: koop lekker veel kleren, die ik hopelijk snel niet meer pas.

@vruchtje: ik hoop echt dat ik voor kerst zwanger ben, dan zitten er nml alweer 2 jaar op, waarvan op dit moment 10 maanden in de hormonen

@ patje: succes, you never know

@ esthertje: hmmmmm ook jij een flinke knuffel..komt echt wel goed hoor. en wens Wendy alvast een fijne dag, mocht ze van te voren niet meer op pc kunnen..

To ALL; fijn he, forum vriendinnetjes, ik heb af en toe echt idee jullie echt te kennenn. Thuis praat ik wel eens: ja, en wendy gaat bijna trouwen, en denise is nu eindelijk met 200 mg clomid zwanger (grapje: vriendin noemt clomid: kloon niet)

Gr bengel

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @bengel af en toe moet het best kunnen je zelf verwennen. je weet maar nooit inderdaad, maar ik geloof er niet zo in!

16. bengel

bengel Niet meer actief

ik ook niet echt hoor, t is meer een 'vrijbrief'' die ik toch niet nodig heb

xxx

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    meiden wou ook jullie ff op de hoogte stellen, vannacht om 4 uur werd ik wakker van een ongelofelijke buikkrampen, naar de wc gegaan en wat bloed verloren, ik verlies nu nog steeds bloed al is het geloof ik wel iets minder. heb over 20 min een afspraak bij de HA omdat mijn fertiliteitspoli gesloten zit wegens vakantie. Ik ben benieuwd wat de ha te zeggen heeft maar het blooft al niet veel goeds...

18. bengel

bengel Niet meer actief

nogmaals heel veel succes denise, ik duim voor je..
    xxx

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    dank je bengel...

20. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Hi ladies,

Ik ben helemaal nieuw op het gebied van Clomid.
    Zit pagina's terug te bladeren, maar kan niet echt goed vinden wanneer je HA nou besluit dat je Clomid mag gaan gebruiken.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? Of een linkje geven naar een topic die daar over gaat?
    Thnx!

Deel Deze Pagina