Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

rainstarr:
    meestal krijg je clomid als je PCO hebt, er wordt vaak begonnen met dit hormoon, dit stimuleert je follikelgroei, zodat je een eisprong krijgt en dus ook ongi wordt als je niet zwanger bent.

2. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ok, dus dan moet dat eerst worden vastgesteld neem ik aan..

3. bengel

bengel Niet meer actief

ja daarvoor moet je dus echt naar een gyn toe, ook wordt je vriend getest, want stel dat er iets bij hem is en niet bij jou, is clomid vaak niet nodig, in sommige gevallen wordt het wel gedaan hoor...
    Ik zie dat je wel een cyclus hebt, niet helemaal regelmatig, maar ook weet niet super onregelmatig..ben je bang dat je PCO hebt ofzo?

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Denise... ik duim voor je!

Ik ben al 8 uur wakker... met een dikke wang.
    Had zo'n kiespijn al 2 dagen, en nu dus zware ontsteking. Lag vanmorgen bij de tandarts op de stoel ( mijn ergste nachtmerrie ongeveer) en die kon niets doen door de zwelling. Heb een kop als een hamster zeg maar.
    Nu antibiotica gehad, en maandag naar de kaakchirurg, want de kies moet eruit gesneden worden.
    Vandaag maar thuis gebleven, want voel me echt als een ouwe vaatdoek.

Nogmaals Denise, ik duim voor je dat het niet iets ernstigs is.

5. rainstarrr

Thnx voor je antwoorden Bengel.
    Nou ik vroeg me meer af hoe zo'n proces verloopt, wat ik kan verwachten. Mijn vriend zal er uiteraard ook aan moeten geloven. Maar ik ben nu sinds 1,5 jaar (geloof ik, weet het niet meer precies) van de pil af. En sinds 8 cyclussen houd ik echt bij wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben en wanneer ik vruchtbaar ben. En ben wel een beetje bang dat er meer aan de hand is en dus niet "zomaar" zwanger kan worden. Maar ja, ik weet dus niet wat een HA zal zeggen en misschien ook wel vindt dat ik het gewoon nog ff moet proberen ofzo. Dus meer van wanneer het moment daar is, dat een HA het nodig vindt om het verder te onderzoeken..

Is een beetje warrig verhaal geworden.. haha, maar ik zou anders niet weten hoe ik dit uit moet leggen ;)

6. bengel

bengel Niet meer actief

je bent dus een jaar van de pil af, dan mag je zo doorverwezen worden.
    Je cyclus lijkt iig qua duur iig normaal..
    succes!

7. rainstarrr

Dankjewel Bengel! Ik zal de HA ff bellen..

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou meiden, de HA heeft een inwendig onderzoek gedaan en mn baarmoedermond staat open wat duidt op een miskraam... zal binnekort het vruchtje wel verliezen en moet volgende week maandag bij hem terug komen. dus ik kom jullie binnekort weer vergezellen

9. bengel

bengel Niet meer actief

he...*&^%verdorie, dit is NIET leuk.
    Oh denise, ik weet niet wat ik anders tegen je kan zeggen.....
    Ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven, en de kracht vindt met elkaar om uiteindelijk door te gaan..

dikke kuzzzzzzzzz
    bengel

10. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Wendy,wil je het allerbeste wensen voor vrijdag en nog een heel mooi huwelijksreis. ;)

Ally

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Denise, wat ontzettend kut zeg!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=27447

Hier een foto van ons vrijgezellenfeest hihi... ik zit nu op de computer van mijn buurvrouw... Kan jullie toch niet in de steek laten!

@French.....thnx! :oops: Jah mn computer is gechrashed, heb het verhaal even bij mijn ouders geschreven en daar had ik de foto's niet. Wilde ze maandag erop zetten en toen deed mn computer het dus niet meer. Heb nu er 2 foto's opstaan.

@shaartje..heel welkom back! hoe was je vakantie?

@nataly... welkom helaas hierzo!Succes met zwanger worden.

@bengel... helaas meid! Echt klote.... volgende ronde is gewoon voor ons allemaal!

@vruchtje.... wat naar van je collega. gecondoleerd!

@denise... oooowww meissiee... ik hoop dat het niets is! Succes

@rainstarrr... Clomid krijg je toch eigenlijk wel van de gynaecoloog. Ik heb het gekregen, niet omdat ik PCO heb, maar omdat ik gewoon geen eisprong heb. Maar hoe lang duren je cyclussen?

@ally...thnx meid..jah nog 3 daagjes!

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    lief dat jullie zo meeleven dat doet me echt goed. Mn mannetje is vandaag gelukkig de hele dag bij me geweest. Bloeding is nu stukken minder maar buikpijn nog wel aanwezig dus het zal wel weer heftiger worden. Heb mn moeder opgebeld vanmorgen en mn vriend is naar zn ouders gegaan om het te vertellen (die wonen om de hoek)... allemaal gewoon zwaar !@#$@#$%@#$@... ben nu wel iets rustiger maar dat kan ook gewoon door de vermoeidheid komen...vanavond zal wel weer huilen worden als ik wil gaan slapen. voor de rest is mn temp verhoogd als ik koorts krijg moet ik bellen maar was nu 37,5 dus hopelijk gaat ie niet omhoog. verder probeer ik mezelf moed in te praten dat ik zo weer zwanger ben maar weet goed of ik mezelf nou voor degek aan het houden ben of niet. schrijven helpt wel heel goed dus ik blijf jullie stalken :)

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Denise@ Heel veel sterkte meid...

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Veel sterkte denise, wat is dit verschrikkelijk........

Hebben we nog niks van mj gehoord? Er zal toch niks mis zijn?

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    jawel alles was goed internet deed het niet geloof ik...

17. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Dieseltje, mj heeft al in het zwanger na clomid topic geschreven!

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ja, sorry ik las het net.......

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Denise meid wat ontzettend rot voor jullie. Ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte en zet hem op. Je weet nu in ieder geval dat het kan en misschien troost dat zacht.

Esther: vervelend joh dat je een kaak hebt als een hamster. Hopelijk heb je niet al te veel pijn.

bengel: je hebt groot gelijk dat je jezelf lekker verwend.

wendyp: nog 3 dagen spannend :)

patje: Hoe is het met jou ben je al ongie?

rainstarr: succes ook met zwanger worden en welkom hier.

Liefs vruchtje

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @vruchtje, nee nog niet ongie, maar krijg sowieso geen hoogte van mn lichaam
    @denise jeetje meid wat erg, veel sterkte.
    @wen ooohh afkickverschijnselen, t zag er trouwens er gezellig uit op de foto
    @rainstarr welkom hierzo.
    @all, 2e dag werken, ben echt zo moe. heb nu 2 dagen vrij en dan moet ik vrijdag weer. moest me neuspiersing eruit halen, dus d8 ik prik hem ff door gisteravond, vanmorgen me neus helemaal dik, en ontstoken. kreeg dat ding er dus voor geen meter uit, dan maar ermee werken. heb hem er vanavond uitgetrokken. de t*ring wat doet dat zeer. nu is ie er uit, en heb ik geen neuspiersing meer :cry: tijd voor een andere piersing ;)
    nog geen ongie te zien, morgen uiterlijk denk ik. snap er niets meer van iig.

Deel Deze Pagina