Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wendy super leuke foto zeg! Echt heel gaaf. Heeft Kris ook iets gedaan met zijn vrienden. Misschien heb je het wel verteld, maar heb ik er over heen gelezen?

patje: spannend....ik snap mijn lichaam ook niet altijd. Afwachten is helaas het enige wat we kunnen doen.

gr vruchtje

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @vruchtje, ja meer kunnen we niet doen. afwachten maar weer.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    jeetje denise wat erg zeg weet niet wat ik moet zeggen sterkte!

patje blijft dus nog even spannend succes met wachten!

wendy nog 3 dagen hoop dat je een super dag heb en een goeie huwelijksreis!

esthertje jeetje dat zal wel goed zeer doen die kies hopelijk helpt de antibiotica snel succes!

alle andere dames wens ik ook veel succes!

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden, denise hoe is het met je? vind het zo naar voro je.

patje met jou?

vruchtje wanneer is jouw NOD.

Wendy.. kan je nog slapen 's nachts?

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja... t gaat opzich wel... heb goed en lang geslapen vannacht. Het doet nog steeds pijn maar probeer er me frisse moed er straks weer tegenaan te gaan. Hoop gewoon dat t bloeden niet te lang gaat duren en 4 sept heb ik een afspraak bij de gyn dus dan zal ik wel weer horen hoe of wat. moet alleen de assistente nog bellen dat de afspraak niet meer voor een echo is omdat t mis is gegaan maar weet niet of ik dat al kan.

ik weet wel dat jullie allemaal sweeties zijn en dat dat me echt goed doet. liefs en een dikke knuff

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @denise, heel veel sterkte meid, doe rustig aan.
    @mj met mij alles goed hoor, nog niets te zien. denk dat me lichaam een spelletje speelt met me. hoe ist met jou en je 2 meiden?
    @lot, thanks, wanneer is jou NOD?

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ denise

Je moet wel een echo laten maken of het nu weg is.
    Als je te lang veel blijft vloeien dan gaat niet al het weefsel weg en moeten ze dat weg halen.
    Zou dus toch even het ziekenhuis bellen.
    Heel veel sterkte!

Dikke knuffel

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja ik moet maandag terug komen bij de HA en dan gaat ie kijken hoe en wat en ik neem aan dat als ik de ass. van mn gyn bel dat ze me wel even doorverwijst naar een andere gyn voor een echo (de fertipoli is dicht maar afd gynaecology lijkt me toch wel gewoon open te moeten zijn toch?)

9. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Heel veel sterkte Denise!
    Liefs, Marit

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    net de ass. aan de lijn, en ze doen pas na 7,5 week zw. een echo als het mis gaat. Ze zegt ook dat zo vroeg in de zwangerschap het vanzelf komt. Mijn afspraak heeft ze wel laten staan voor een gesprek met de gyn en eventueel dan een echo...

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    sterkte denise.. vind het erg zielig voor je. dikke knuf

patjes. wanneer is je nod en wanneer test je?

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam

patje. wanneer is je nod en wanneer test je?

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam

patjes. wanneer is je nod en wanneer test je?

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @mj mn nod was gister. als ik zover kom dat wil ik pas volgende week testen.
    @denise, dat is wel k*t hoe weet je dan of het helemaal schoon is daarbinnen?

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ooooooooh patje spannend.. dat je dat volhoud

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik weet hoe mn lichaam is, die kan me heel goed voor de gek houden. buikpijn heb ik voor mn nod al gehad en nog steeds af en toe. ik wacht rustig af

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    spannend hor, maar verstandig dat je even afwacht

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

Hoiii meiden,

ik is er weer, al een paar dagen, maar heb nu pas de fut om even wat te schrijven.
    hier gaat het redelijk, woensdag hebben ze daar de hechtingen eruit gehaald, want die zaten veel te strak en al half in mijn huid, dus ze moesten eruit, sindsdien gaat het stukken beter. voel het wel en af en toe nog gemene steken, maar al beter als voor de operatie.

een evt zwangerschap staat even op een laag pitje, wil hier echt eerst goed van herstellen en dan gaan we rustig weer verder. heb me er nu voor even bij neergelegd dat het niet kan en niet verstandig is en ik moet zeggen dat het me meevalt.
    de wens en wil is nog even groot en zou niets liever willen, maar heb nog een kleintje hier lopen die ook een vrolijke mama wil hebben. en die gaat toch voor alles. dus even rustig aan, dus zal hier iets minder zijn, maar hou jullie wel in de gaten, maar wil mezelf niet meer gek proberen te maken, was er echt te veel mee bezig en kon niks meer hebben.

Alle zwangeren, hoe is het met jullie?

denise, meid, wat vind ik het verschrikkellijk voor je dat het mis gaat. een hele dikke knuffel van mij!

all, alles goed?

xxx sam

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

@all...mwah ik slaap tot nu toe goed snachts en heb niet echt zenuwen. Met afrijden voor de vrachtauto was het erger. Dan kan het ook nog misgaan. Ik ga ervanuit dat het vrijdag gewoon goed gaat, hoop dat het weer een beetje zo blijft.
    Vanmiddag mn jurk opgehaald en die is mooi afgewerkt enz. Hoop dat ik er vrijdag nog in pas.

@weet niet meer wie het vroeg, maar Kris heeft ook een vrijgezellenfeest gehad. Gekart, lasershootout, duckhunt, sumoworstelen (in van die pakken) en rodeorijden. Daarna gegeten en daarna uit geweest.

@patje spannend meid. maar weet precies hoe je je voelt, zou ook pas na 1 week testen.

@denise..vind het echt kut voor je meid! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. (en al die cliché dingen heb je ook niets aan!)

@sam... heej meid..ik ben blij dat het allemaal een stuk beter met je gaat! Hoop dat je snel geneest en geeft Kylian maar een lekkere pakkerd!

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    sam fijn om van je te horen.
    gelukkig gaat alles goed met je.. hoop dat je snel de oude bent

Deel Deze Pagina