Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    patje mijn nod is volgende week woensdag dus afwachten al denk ik niet dat het zo mag zijn maar we zullen zien...

sam fijn dat je je wat beter voelt!

denise hoe is het? sterkte om dit een plekje te geven en hopelijk is de pijn in je buik snel minder!

wendy fijn dat je je jurk al hebt hij is vast erg mooi geworden het word vast een mooie dag!

esthertje hoe is het met je kies?

allemaal veel succes!

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Allemaal

Ik ben wat minder hamsterachtig, maar nog niet helemaal.... pijn is ook gelukkig minder, maar ook niet helemaal weg grr.....

Wendy... zat je weer bij je buuf? bijna vrijdag he aaaah!

Patje, heel spannend, en superknap dat je zo lang kan wachten met testen. Maar is wel het beste.

Sam, wijs besluit heb je genomen. Het slokt je gewoon ook helemaal op dat zwanger worden. Kan je nagaan als je al een kind rond heb lopen, lijkt me erg moeilijk inderdaad, fijn dat je je wat beter voelt.

Lot, spannend voor jou ook. Vind het wel tijd voor weer wat zwangere.

Denise... ook ik weet niet echt iets te zeggen, het is gewoon allemaal zwaar klote, en heel erg oneerlijk! Ik hoop dat jij en je mannetje er een beetje goed doorheenkomen samen,en dat er voor de toekomst snel een 2e wondertje komt.

Liefs, Esther

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @es gelukkig gaat het al weer wat beter met je kies.
    @lot het is inderdaad afwachten, geduld is een schone zaak ;)
    @wen nog een paar daagjes, hoop dat het vrijdag mooi weer is, niet te warm en niet te koud. ben benieuwt hoe je eruit ziet als alles af is, het hele plaatje compleet. volgens mij ben je een mooie bruid.
    @sam gelukkig gaat het ook wat beter met je nu. hoe lang is de herstel periode?

@all nog steeds niets te zien, kan me gewoon niet voorstellen dat het deze keer raak is, misschien heb ik helemaal wel geen ei gehad, en dan kan ik lang wachten op me :evil:. op de laatste plaats staat dat ik eventueel wel zwanger kan zijn. eerst van dat ei niet gehad hebben, en daarna nog tig andere dingen te bedenken waardoor me ongie niet komt. kwaaltjes heb ik niet, of ik verdring ze. ik wacht sowieso nog een week, ja een hele week. laat me niet gekmaken door me eigen lichaam, dat kan kan ik goed. stom eigenlijk dat je geen vertrouwen hebt in je eigen lichaam. duim iig voor me, denk echt niet dat het zo is, maar goed je weet maar nooit de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    ooit moethet toch echt raak zijn Patje.. hoe zo weet je niet zeker van je ei? cgeen controles/tempratuur/ovu testen gedaan?

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @mj ja ooit, heb geen controle gehad ivm vakantie, temperaturen doe ik al heel lang niet is toch alleen maar frustrerend, en mn ovu testen waren steeds negatief, heb er ook maar 3 gedaan want had er niet meer. we hadden echt zoiets van we zien wel wat er komt,of niet.

6. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @Sam, leuk dat je weer even komt buurten. Gelukkig gaat het wat beter met je! Rustig aan doen he, als dat nodig is!

@Wendy, spannend, nog eventjes....

@Patje, jij maakt het spannend zeg!

@Denise, nogmaals veel sterkte!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    patje: je houdt het inderdaad spannend. Ik blijf doorgaan met duimen :)

wendy: Hoop dat je vrijdag ook heel mooi weer hebt en dat het 1 van de mooiste dagen uit je leven gaat worden.

lot: die laatste week wachten voor je nod vind ik altijd het ergst killing.

Esther: Mooi dat je hamsterwang al wat minder is. Hopelijk is het snel helemaal weg.

sam: goed om te horen dat je je al wat beter voelt. Rustig aan de rest komt vanzelf wel. Beterschap in ieder geval.

denise: Gaat het een beetje met je meid! Heb echt met je te doen! Dikke knuffel vanaf hier.

liefs vruchtje

8. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    He meiden,
    wat is het hier mooi geworden.. Maar dat is wschnlk al een poosje zo?
    WENDY: nog eventjes.. oeioei spannend.. Alvast een héééle mooie dag gewenst en geniet ervan! Neem echt de tijd om af en toe lekker om je heen te kijken en te genieten!
    Leg je ook wegwerpcameraatjes nee rop d etafels? al zgeef je alleen maar een paar voor bv je vrienden 1 en je fam 1.. Is zo leuk.. krijg je hele aparte foto's!

Denise: heel veel sterkte en wat jammer.. ja, schrale troost, maar je KAN WEL zwanger worden! Dat is tenminste iets positiefs bij zo slecht nieuws.. KNUFFF

Ben hier n poos niet geweest.. EFFE wat afstand..
    30e naar GYN, maar ga morgen toch even bellen of ik nog voor echo mag komen, aangezienik vorige maand met clomid voor t eerst zelf ongi werd, en deze maand weer ongi, zonder medicijnen! Dus misschien komt mn eisprong ook weer zelf? Wil graag echo om t ekijken of ik eisprong heb gehad en/of dat mn baarmoederslijmvlies ook al wat dikker is.. Morgen dag 12 dus moet wel opschieten.

Aan alle meiden: ik DUIMDUIMDUIM voor jullie! Veel suc6 en veeel liefs van Linneke[​IMG][/url][/img]

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @linneke, dat is wel goed, toch weer een stapje vooruit! wat een leuke foto van je meiden! is dat nou een spaans jurkje wat ze aanhebben?

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Breaky Breaky....
    Weet iemand iets van GIGI?
    Ik zie steeds dat zij allang uitgerekend is maar ik heb volgens mij die beeb gemist...
    Iemand?
    Elmo

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Al gevonden ;)

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    hee meiden,

vanmorgen lekker rustig aan gedaan en vanmiddag aan de schoonmaak gegaan, en het is waar wat ze zeggen, het werkt therapeutisch! Beetje een grote schoonmaak gehouden beneden dus dat is gelukkig meteen weer gedaan.

weet niet meer wie het vroeg maar iemand vroeg hoe ik weet of ik weer helemaal schoon ben van binnen maar ik denk dat dat met 5 weken niet echt aan de orde is omdat wat er zat nog zo klein was... Sommige mensen raken zwanger maar gaat het al zo vroeg mis dat ze ongesteld worden en er nooit iets van merken dat ze zwanger waren bij mij is het denk ik vergelijkbaar alleen een week te laat en heb ik het dus wel gemerkt. Hoe het vandaag was was dus echt gewoon alsof ik ongesteld ben en zie het nou ook maar zo, tampon erin
    (dat mocht van de dokter) en verder gaan... durfde er eerst geen tampon in te doen omdat ik dacht als het eruit komt dan gaat dat beter met een maandverbandje maar ik kan niet functioneren met een maandverband.

@wen: ga je ook vast een heeeele fijne dag wensen maar ik weet zeker dat dat zal lukken.

@all:"jullie zijn zoooo lief! had nooit gedacht dat ik zoveel steun zou hebben van zoveel "onbekenden" dikke knuffel en kus voor jullie allemaal

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    wendy alvast fijne dag morgen.. geniet ervan. en ik probeer de zon te roepen voor je

patje nog niks?

14. bengel

bengel Niet meer actief

wendy alvast een super fijne dag morgen!

KNUF
    BENGEL

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Ik wens je morgen een fantastische dag toe! Wat zal jij stralen! Ik vind je jurk prachtig, ben benieuwd hoe het toaalplaatje eruit zal zien.
    Veel plezier, geniet ervan, het is zo voorbij.

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @denise meid we zijn er voor je. ik vroeg dat over dat schoon enzo. dat wist ik echt niet namelijk.
    @mj nee nog steeds niets. probeer vol te houden dat ik volgende week test. de mogelijkheid bestaat dat ik zwanger ben, maar geloof er toch niet in.
    @wen, ik wens je alvast een hele fijne dag toe morgen, en hoop dat je niet zulk weer hebt als het hier is!

@all heb vannacht een flinke discussie gehad met mn mannetje, hij vind dat ik er te negatief over denk, en dat ik graag ongie wil worden dus helemaal niet zwanger wil worden blabla. ik weet het gezegt door die situatie met me ouders dat ik liever even niet zwanger wil worden. misschien is het daardoor wel gebeurd. volgende week woensdag ga ik testen. als ik voor die tijd niet ongie ben geworden

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    hoi allemaal,

hoe staat het ervoor?

hier gaat het wel weer. Misschien loop ik een beetje achter maar lees net het verhaal van caruli en dat doet me beseffen dat ik nog geluk heb gehad. Wat verschrikkelijk is dat voor haar zeg ik ken het me nieteens voorstellen wat voor een verdriet dat moet geven.

Ik kan niet wachten tot ik weer kan beginnen, dit niks doen staat me zo tegen! Gewoon tijdverspilling...

@patje: erg he die nachtelijke discussies. Doe lekker op je gemak en test niet eerder dan dat jij dat zelf wil :)

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @denise thanks meis, ga ik ook zeker doen. gaat het al wat beter met je?

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    jawel, nog steeds buikpijn maar goed, probeer niet in een dip te raken. Heb gistermiddag de normale gang van zaken weer opgepakt dat lijkt me het beste... vandaag alleen wel weer meer buikpijn dus kan wat minder dus doe het rustig. liefs

20. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    wendy wil je een hele leuke dag toe wensen morgen en we horen wel hoe het was....

Share This Page