Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Wauw, die laatste fase, die komen aardig overeen hè?
    Had je dat eerder ook? Of zag het er dan ook meer uit zoals mijn vorige kaartjes?

Mooie moter heb je trouwens! Ik heb in oktober ook m'n rijbewijs gehaald! Nu alleen nog vervoer. Maar met de nieuwbouw op komst, zal dat er helaas nog even niet inzitten... M'n mannetje heeft er wel 1, maar die kan ik niet mannen, haha.

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier niet echt best nieuws.
    Waarschijnlijk slaat 50mg nu niet aan.
    Baarmoederslijmvlies was wel heel mooi opgebouwd maar eitjes waren hetzelfde gebleven :evil:
    Woensdag weer kon nog zijn dat het door groeide maar volgens mij had hij er weinig vertrouwen in want hij begon al over primolut-n.
    Net even traantje gelaten dat doet dan echt pijn.
    Eerst verliesje je kindjes en dan wil het waarschijnlijk niet met 50mg..
    Dan vraagje je toch af waarom eerst wel en nu niet?
    Maar goed we wachten woensdag maar weer af en anders op naar de 100mg.

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Simone bah dat is teleurstellend...hoop dat onverwacht de eitjes toch nog gaan groeien en jullie deze ronde nog kunnen benutten. Dikke knuffel meis.

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx Aldonza.. hoe gaat het met jou?

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Simone, wat een verdrietig nieuws zeg :( Hopelijk is er toch nog een eitje te zien, aangezien je bmslijmvlies wel mooi op gebouwd was.. Ik denk een je en duim voor je meissie

Ik ben vanmorgen nog voor de laatste controle geweest en mocht vanmi. om 12.00 de Pregnyl zetten. 3 follies dit keer weer, dus hopelijk geen cystes. Verder ga ik deze maand ook met Progestan beginnen om mijn luteale fase te verlengen.... Spannend, dat zou betekenen eindelijk eens een echte kans, want met een luteale fase van krap 10 dagen is dat eigenlijk nog nooit eerder gebeurd........

Liefs
    Marjo

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

uhu..komen idd overeen...duimen dat we samen zwangert mogen zijn ;) Nee had dit eerder niet, aangezien dit mijn eerste 'echte' cyclus is...(en dat in 9 mnd pff)

Thnx...ben zelluf helemaal gek op mn motor! Als ik straks zwangert ben, zou ik hem ook nooit weg doen... Wat voor motor heeft je mannetje dan? (bennuh niet nieuwsgierig hoor..wil gewoon graag alles weten :rolleyes: )

7. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben jarig vandaag, en hoop over een aantal dagen een verlaat cadeautje te krijgen ;) zit nu nml op dag 26 cyclus moet naar 32 ongeveer..
    en..heel eerlijk...ik heb een 'raar' gevoel..k was vanmorgen misselijk, echt zo'n vlaagje...zou t?en soms trekjes in mijn buik...maar ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden...
    we wachten maar af

groet
    Bengel

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Moon, ontzettend balen zeg dat het nu niet lijkt aan te slaan! Helemaal omdat het vorige keer natuurlijk wel gelukt is met 50mg! maar je weet het niet, misschien krijg je woensdag toch nog goed nieuws? En anders vol moed naar de volgende ronde met 100mg (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het). Ik duim voor je!
    @Marjo, voor jou positief nieuws dus!
    @Bengel, gefeliciteerd met je verjaardag! Vage klachtjes inderdaad... zou het.... :(: Ik hoop voor je op een laat verjaardagkadootje!

Meiden wat zijn jullie toch allemaal goed bezig zeg! Heel veel succes!

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Bengel GEFELICITEERD!

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Spannend voor je!

@ marit

Ja misschien komen ze met goed nieuws en anders op naar de volgende ronde.

@ bengel

Voor jou ook spannend!
    Wie weet!

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    @ Moon, jeetje wat balen zeg... het kan allemaal nog oneerlijker zijn als dat het al was, dat blijkt maar weer

@ Bengel... gefelicteerd met je verjaardag, hoop dat je je verlate cadeautje krijgt! Ik heb ook nog kans dat ik het voor mijn verjaardag heb gekregen.

Met mij gaat het allemaal goed, voel niks raars.
    Denk op de een of andere manier dat ik geen eisprong heb gehad ofzo, weet ook niet waarom.
    Toch wel balen dat ik geen tussentijdse controles heb. Vond het eerst fijn omdat de gyn er blijkbaar vertrouwen in had. Maar nu heb ik zoiets van... ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben.

Maargoed we wachten rustig af. Het komt echt wel op een dag.

Liefs, Esther

12. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    :whistle: :whistle: Gefeliciteerd Bengel! :whistle: :whistle:

13. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38

14. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38

15. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Haha.. computer liep vast!

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey girls,
    Effe een dipje hier.
    Word er even helemaal gek van. Waarom kan je niet gewoon even binnen kijken.

Zit op dat 17 vandaag en had vandaag weer een licht streepje op de ovu test. Had gehoopt dat ie donkerder was. Mijn temp gister 35.9 en vanmorgen 36.2. Geen slijm meer te herkennen, terwijl het zaterdag, ik denk "creamy" was.

Tot welke dag mag je je eisprong verwachten? en als het later is dan dag ?, is het dan niet meer goed.
    Wat deden jullie toen 50 mg niet aansloeg. Dan wordt je ook niet ongi denk?
    Anyway, is ook maar gewoon voor het eerst eigenlijk, dus weet ook niet wat ik moet verwachten.
    Voelde een hele tijd niets en het weekend hoofdpijn, niet normaal, ook een beetje gevoel in mijn buik. En vandaag zo'n gevoel dat je ongesteld moet worden, maar niet zo erg en een beetje ongi pijn in mijn rug. Kan dit van de eisprong zijn, die misschien gaat komen?
    Zou willen dat het morgen ochtend was, dan kon ik tempen. Zeg misschien meer.

Sorry hoor voor dit gezwets, maar heeft iemand ook deze klachten tijdens/voor eisprong, ben ineens een beetje onzeker aan het worden.

Kut zooi!

Liefs Shaartje.

ps. goeie shit Marjo!
    en welkom in deze schuit Moon! ik maak plaats!

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    vervelend he shaartje.. ik heb het na dag 24 opgegeven bij mijn 50mg.. gelukkig had ik op dag 40 een afspraak met de gyn.. nu ga ik volgende week 100mg slikken.. spannend he..

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bengel! Hopen dat je idd een verlaat cadeautje krijgt!

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he wendy hoe voel je je?

20. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Dit vraag ik me ook af! Ik zit op dag 20 en nog geen eisprong in zicht. Wat denken jullie? Heb ik nog een kans deze ronde? Kortom, op welke uiterste dag hebben jullie met Clomid een eisprong gehad?

Shaartje, je temp is wel errug laag! Zou er toch niet een eisprong aan kunnen komen? Ik had vorige maand 2 dagen voor mijn eisprong een ongi-rugpijn! De hoop dus niet opgeven, hoor! Ik ga duimen voor springende eitjes (zowel voor jou als voor mezelf).

Deel Deze Pagina