Dag meiden... nog even snel een berichtje hierzo van moi... Tis hier nog steeds lekker warm! Topkroeg (engelse) hier in de buurt gevonden, lekker nederlands (internet) kroegje naast het hotel! EN nog steeds top eten... +10kg! Tandartsen zijn hier ook aardig... jaja jullie horen het goed haha... heb het geluk dat ik iets van een abces naast mn kies heb zitten van 2 cm bij 1 bij 1 cm. Heel fijn! DUs gister naar de tandarts geweest. Heeft gekeken en heb anti biotica meegekregen... Fijne vakantie! pfffff... Ach jah...gaat ook wel weer over.. Meiden, ik ga er vandoor....Anders missen we de boot naar spinilonga (ofzoiets)
jeetje das niet niks zo op vakantie, ik denk dat esther je heeft aangestoken die had laatst ook wat aan haar kies... esther: blijf bij me uit de buuuuuurrrtt! hihihihi
@ Shaartje, nou... ik weet dat het game over is... voel het aan alles. Kans was ook wel heeeeeeel erg klein deze maand he. Maargoed, we gaan vrolijk door. Dat stoppen met roken moet ook goed voor het zaad zijn tenslotte. Wen... uhm.. kunnen we nog iets meer gemeen hebben of is het wel genoeg zo. Jammer alleen dat het in je vakantie moet vallen. Kijk je uit met zon en antibiotica. Geniet nog lekker X
Jah es... dat wordt niet meer tongen voor ons! "denise... hoestie nou met jou meis? "patje jammer joh! Heb je nu weer een ronde met iui? "sam... hoestie daarzo met je buik? Gaat het alweer een stukje beter? "es... goed meid! ben trots op je...is edje ook gestopt? "alle nieuwe meiden.... helaas welkom hierzo....
@wen, word een ronde met iui denk ik. toch wel fijn dat ze aardig zijn die tandartsen op kreta @es kop op volhouden hoor, zeg ik... die ook een flinke dip heeft @denise het is ook heel logisch dat je je afvraagt hoe lang het nog gaat duren voor je weer zwanger word. @roosje, frustrerend is het zeker. @bengel, relax, ik weet ook hoe jij je voelt. @all, ik voel me echt zwaar k*t gisteren heel erg ongie geweest. probeer vol te houden, maar baal verschrikkelijk. zit me nu te bedenken hoe ik dat nou moet gaan oplossen met me werk, moet volgende week vrijdag naar het ziekenhuis, en wil ze niets vertellen. verder baal ik gewoon van me lichaam, ik ga nu steeds meer denken, ik kan geen kinderen krijgen, zal nooit zwanger worden, enzovoort. had vanacht ook nog ruzie met mn mannetje, die was pissed omdat hij me niet kon bereiken gisteravond. dus mijn dag kon niet meer stuk gister.
1E RONDE CLOMID Kit 50 mg clomid Rensie: 50 mg clomid Ally 50mg clomid Poohbear226 50 mg Clomid 2E RONDE CLOMID Lot23:pco, 50mg wel ei maar geen goede eisprong na provera ongi(15/07). clomid 100mg starten 17/07 Makkie:2e ronde 100 mg. Tijdens FM 2 mooie eitjes en meteen Pregnyl gespoten 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Linneke50, 100 en 150mg Clomid werkten niet. Geen eitjes gehad. 30 aug. afspraak met nbieuwe gyn voor hormoonspuiten! Wel deze maand voor het eerst zelf ongi geworden! Maar geen eisprong.. hoop dat dat ook snel weer terug komt! en anders spuiten dus! Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden Terug 100 mg clomid; een eitje van 16mm en eentje van 14mm met enkele kleintjes erbij, weer ongi geworden... nu 1 maand stoppen clomid... Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg voor de tweede ronde. 19-7 FM Stientje: : juni 2005 gestopt met pil, 1ste r clomid = 32d 2de r clomid = 27d... ongi 9 aug 2007 laatste rond clomid starten : 11 aug, follikelmeting 20 aug... laatste kans dan spuiten. Kim10 150mg dit keer. 50 en 100mg deden niets 4E RONDE CLOMID Linda: 1e x 50mg geen ei, 2e x 100mg cd36, 3e x 150mg cd34, nu 4e x weer 150 mg. 5E RONDE CLOMID 6E RONDE CLOMID Angelbaby 6e ronde IUI met Clomid, 3e keer met 150 mg. Dit is de laatste ronde Clomid. SLaat de IUI nu nog niet aan gaan we eerst even pauze houden en dan door met IVF Mielenl2e ronde 100mg na 4 rondes 50mg vruchtje24 6e ronde clomid. 7 sept. afspraak gyneacoloog. 9E RONDE CLOMID 10E RONDE CLOMID Esthertje80: 10e ronde clomid 7e keer 100 mg, 2e ronde IUI, na deze poging door voor IVF/ICSI 11E RONDE CLOMID Patje20 : 11e ronde clomid, 2e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI in september. 31-8 fm, houd me hart vast.. waarschijnlijk deze ronde met iui 1E RONDE HORMOONSPUITEN 4e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 21 aug ongi, 29 aug 1e FM NOD Linda: +/- 13 september Ally 29 juli Linneke+/- 1 aug?? Stientje +/- 4- 5 september Patje : 20 september of 27 september Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Bengel: NOD:22 sept? verjaardag papa PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Katrien Duck/Daniëlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima! Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) 10 september weer evaluatie met gyn, wrs laprascopie/hsg en dan iui. Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor Denise: Zwanger in 2e ronde 200mg clomid, helaas vrijwel meteen misgegaan. Nu pauze; tot wanneer horen we 4 sept bij de gyn. ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008
zoooo eerste spuit is gisteren alweer gezet....toch wen ik echt niet aan de spuiten hoor, tim doet t bij mij, ik vind t te eng, en altijd 'voel'ik hem wel hoor,...niet overdreven pijn, maar wel gemeen steekje...zucht.goed doel.... schoonzus van mijn zus is zwanger en klaagt aalleen maar, daphne (zus) zei al tegen me: als jij maar neit zo wordt..ECHT NIET..beloofd (denk ik hahah)
wendyp: Balen zeg dat je last hebt van je kies helemaal omdat je natuurlijk nu lekker op Kreta zit. Veel plezier nog. Esther: Probeer er vertrouwen in te houden totdat je ongie bent. Je weet het niet duim voor je hoor! Patje: hopelijk is je dag vandaag wat beter gegaan. Snap dat je het niet op je werk wilt vertellen (zit in zelfde schuitje). bengel: Mooi dat de 1e spuit weer is gezet. Nieuwe ronde is nu echt begonnen! all: hier geen bijzonderheden aankomend weekend mijn ei als het goed is dus lekker klussen........ gr vruchtje
meiden vraagje aan jullie: ik spuit s avonds na het eten de gonal, morgen gaan we naar de efteling, en zal wel lange dag worden, WAT te doen: a. gonal mee nemen, ligt normaal in koeling. b 's ochtends spuiten c. 's avonds bij terugkomst spuiten gisteren prikte tim, en deed pijn, meteen blauwe plek, grrrr..
Hello MJ, goed hoor dank je... we hebben gisteren een andere auto gekocht, kunnen we 3 sept. ophalen... erg leuk dus. Een Ford Focus. Verder zit ik te wachten op mijn menstruatie... zal vandaag of morgen wel komen. Mijn broertje komt dit weekend logeren ( zie album) dus daar heb ik erg veel zin in. Ik moet nog werken vandaag, maar mijn vriend is vrij, dus die gaat een dagje met zijn zwager op stap hiihi. Bengel, veel plezier in de Efteling ik heb ook geen verstand van Gonal, sorry
tip voor iedereen die het niet op zn werk wil vertellen, maar toch iets moet zeggen. Ik heb gewoon gezegd dat ik problemen heb met mn hormonen en dat ik voor controle moet om te kijken en dat het lastig is om de medicijnen goed in te stellen. En destijds bij mn leo behandeling heb ik gezegd dat ik een kleine ingreep had poliklinisch niets ernstigs, maar wel noodzakelijk. Hebben ze gewoon geaccepteerd op mn werk. Misschien omdat het allemaal mannen zijn, dat het zo makkelijk gaat. En verder als ik later ben blijf ik langer, en als ik tussendoor weg moet dan haal ik het ook weer in. Misschien hebben jullie hier wat aan. gr sas
HOi Bengel, Ik zou gewoon spuiten bij terugkomst. HEb ik ook eens gedaan, ik spoot altijd 's ochtends, toe moest ik eens 's middags naar de gyn en heb daarna gespoten, maakt niet zo heel veel uit. En tip voor de blauwe plekken....een beetje gaan liggen als je spuit, niet rechtop zitten!
oke shaar, thanks voor de tip!, zijn niet zoveel spuiters hier he.. bijna weekend kan niet wachten, nu nog hopen da t loon er zo op staat, dan is het al een superrrr weekdn
1E RONDE CLOMID Kit 50 mg clomid Rensie: 50 mg clomid Ally 50mg clomid Poohbear226 50 mg Clomid 2E RONDE CLOMID Makkie:2e ronde 100 mg. Tijdens FM 2 mooie eitjes en meteen Pregnyl gespoten 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Linneke50, 100 en 150mg Clomid werkten niet. Geen eitjes gehad. 30 aug. afspraak met nbieuwe gyn voor hormoonspuiten! Wel deze maand voor het eerst zelf ongi geworden! Maar geen eisprong.. hoop dat dat ook snel weer terug komt! en anders spuiten dus! Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden Terug 100 mg clomid; een eitje van 16mm en eentje van 14mm met enkele kleintjes erbij, weer ongi geworden... nu 1 maand stoppen clomid... Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg voor de tweede ronde. 19-7 FM Stientje: : juni 2005 gestopt met pil, 1ste r clomid = 32d 2de r clomid = 27d... ongi 9 aug 2007 laatste rond clomid starten : 11 aug, follikelmeting 20 aug... laatste kans dan spuiten. Kim10 150mg dit keer. 50 en 100mg deden niets Lot23:pco, 50mg wel ei maar geen goede eisprong na provera ongi(15/07). clomid 100mg starten 17/07, ongi(22/08 clomid 100mg 24/08. 4E RONDE CLOMID Linda: 1e x 50mg geen ei, 2e x 100mg cd36, 3e x 150mg cd34, nu 4e x weer 150 mg. 5E RONDE CLOMID 6E RONDE CLOMID Angelbaby 6e ronde IUI met Clomid, 3e keer met 150 mg. Dit is de laatste ronde Clomid. SLaat de IUI nu nog niet aan gaan we eerst even pauze houden en dan door met IVF Mielenl2e ronde 100mg na 4 rondes 50mg vruchtje24 6e ronde clomid. 7 sept. afspraak gyneacoloog. 9E RONDE CLOMID 10E RONDE CLOMID Esthertje80: 10e ronde clomid 7e keer 100 mg, 2e ronde IUI, na deze poging door voor IVF/ICSI 11E RONDE CLOMID Patje20 : 11e ronde clomid, 2e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI in september. 31-8 fm, houd me hart vast.. waarschijnlijk deze ronde met iui 1E RONDE HORMOONSPUITEN 4e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 21 aug ongi, 29 aug 1e FM NOD Linda: +/- 13 september Ally 29 juli Linneke+/- 1 aug?? Stientje +/- 4- 5 september Patje : 20 september of 27 september Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Bengel: NOD:22 sept? verjaardag papa PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Katrien Duck/Daniëlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima! Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) 10 september weer evaluatie met gyn, wrs laprascopie/hsg en dan iui. Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor Denise: Zwanger in 2e ronde 200mg clomid, helaas vrijwel meteen misgegaan. Nu pauze; tot wanneer horen we 4 sept bij de gyn. ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008
@bengel ik zou bij terugkomst spuiten! veel plezier in de efteling @es wat leuk een nieuwe auto! ga je er gewoon vanuit dat je ongie komt? @sas, thnks voor de tip, had idd ook al zoiets gedachtom te zeggen. kom er toch niet onderuit om het iedere keer op mn vrije dag te doen. @all, vandaag weer gewerkt, toch een beetje de boel vergeten, afleiding enzo. moet volgende week vrijdag naar het zh voor een fm! dus afwachten, vanavond eerste pilletjes weer.
ik wil ook weer beginnen, heb een test gedaan vandaag en geen streep te bekennen dus hormoon is uit mn bloed. Zat eraan te denken om aan de HA te vragen provera voor te schrijven tegen de tijd dat ik mn laatste pilletje heb geslikt kan ik eindelijk bij de gyn terecht... zouden ze dat doen?