Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

nou meiden geen overstimulatie, ik heb gewoon op dag 10 een ei van 18! :confused:
    tim is onderweg naar huis om de pregnyl te zetten! ik snap me lichaam niet meer, de ene maand pas op dag 20 en n u op dag 10!

NOD: mama's verjaardag!
    ben benieuwd..

happy bengel

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

wauwwwieee bengel!
    wat goed!

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Heyyy..

Hier weer een update:
    Het eitje was doorgegroeit naar 23.2mm bij 24.5mm, maar dit was normaal doordat er clomid was gebruikt.. ( dit was maandag )
    Ik heb wel een echofoto meegekregen van ons "eitje".. haha
    Samenlevingstest was helemaal OK...yeahhhh
    Vanmorgen dus weer geweest en het eitje is gesprongen.. Moet volgende week bloedprikken voor de waardes..
    We hebben het ei goed benut hoor haha ;) :oops: :D

Ook nog wat minder nieuws..
    Mijn schoonzus is gisteren bevallen doormiddel van een keizersnede met 30 weken en 2 dagen.. Ze had zwangerschapsvergiftiging.. Maar moeder en kind maken het goed... Als het goed is mag het kindje straks al van de beademing af..

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @bengel: SUPER! Ik hoop dat we je over een dikke 2 weken op het vervolgtopic zullen zien!

@Mariebel: Dat geldt voor jou natuurlijk ook!
    Dat is inderdaad minder goed nieuws van je schoonzusje... Gelukkig gaat alles wel goed....

@sam: Hoe is het met jou meid? Beetje opgeknapt?

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo,ook ik kom hier meepraten!Hebben net de eerste keer clomid 50mg gebruikt,en gister met de echo was te zien dat mijn lichaam er goed op reageerde!Heb twee eitjes zitten,en ze waren ong 18,7 mm groot!Ze verwacht dat we binnen 5 dagen een eisprong hebben,dus eindelijk zijn er weer kansen!

Ga vanaf nu meepraten,maar had geen puf om alle 7oo nog wat pagina's terug te lezen.(kost me een dag haha)

voor iedereen die ook bezig is,veel klusplezier!

liefs

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bengel: Goed joh ei van 18 beter vroeg dan niet toch? Hoop dat het jullie maand gaat worden en dat je op je mama's verjaardag positief test.

mariebel: spannend ook voor jou, maar je hebt in ieder geval een eisprong gehad.

jolien: welkom op het gezellige forum. Succes ook hé.

all: Voor mij is het nu alleen maar rustig afwachten hebben goed geklust en heb mijn eisprong gehad en gevoeld ook :) , maar ben er niet mee bezig want oma ligt in ziekenhuis heeft kanker en uitzaaiingen dus vrees dat het niet meer te helpen is. Afwachten op de uitslagen. Maar als je haar zo ziet liggen is zo sneu en voor opa ook natuurlijk. Enne ze is nog niet eens zo heel oud 70 jaar.

gr vruchtje

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @vruchtje: Veel sterkte, wat erg joh...... :cry:

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dank je wel dieseltje het inderdaad even erg zwaar allemaal. Leuk trouwens dat jullie een meisje krijgen gefeliciteerd.

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @vruchtje: Dat kan ik me heel goed voorstellen.... Probeer er voor haar te zijn, meer kun je helaas niet doen. Hoop voor je op een goede uitslag. Mijn oma heeft 6 jaar geleden de diagnose borstkanker gekregen, en heeft er niets aan laten doen. Tot nu toe is het gezwel nog niet gegroeid. Hoop dat het je oma ook zo vergaat. Bij oudere mensen groeit het vaak minder snel. Ik weet niet of mijn oma ook uitzaaiingen had, dus daar kan ik niks over zeggen...... sterkte meid.

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden

Vruchtje, wat naar zeg... en inderdaad het is nog niet eens zo heel oud. Veel sterkte meis.

Bengel, goed man! Spannend, ik hoop dat je je moeder een heel mooi cadeautje kan geven.

Jolien welkom hier, veel succes. Hoop dat je snel over kan naar het andere clomid-babe forum

Sam, wat goed dat je uit jezelf ongesteld bent geworden zeg... een lichaam is een raar iets he. Hoe gaat het verder met je?

Lot, ik voel me goed hoor. Ja over 2 weken intake, spannend, maar eerst nog IUI volgende week ergens.

Wendy is ook weer terug :) ik heb haar gemist hoor. Maar haar pc is nog stuk, dus ze hoopt dat ie snel gemaakt is. Dan kan ze weer meekletsen. En natuurlijk wat meer foto's van haar trouwdag plaatsen.
    Verder gaat alles goed hier. Volgende week weer ovu-echo, en dan weer IUI, dan over 2 weken dus IVF-intake... en.... vandaag over 3 weken AFRIJDEN! Wat een spannende tijd he.
    En dat allemaal nog steeds zonder te roken!

Liefs, Esther

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    vruchtje dat is zwaar veel sterkte....

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    esthertje gaat het je goed af niet roken? veel succes met de iui volgende week en duim nog steeds dat de ivf niet nodig is ;)

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Dankje Lot! Ik hoop dat ook!

Ja het gaat wel met het NIET roken... tuurlijk is het moeilijk, en ik heb zat momenten dat ik denk: IK WIL NU EEN PEUK! maar ik weet waar ik het voor doe. En ik vind mensen die net gerookt hebben zo enorm stinken, echt ranzig gewoon, en dan denk ik, zo wil ik niet meer ruiken, nooit meer!

14. sam mv kylian

heyy meiden,

nou weet niet wat mijn lijf aan het doen is,
    maar gisteren ongi, althans dat dacht ik, er zat 1 streepje oud bloed op mijn tampon (sorry :oops: )
    snap er niks van maar goed, zal wel :rolleyes:

verder gaat het redelijk, de wonden geen last meer van en ook heb ik geen galaanvallen meer gehad gelukkig, af en toe nog steekjes maar meer niet, dus denk dat mijn lijf het zelf doet :D
    wel heb ik sinds 2 weken iedere keer knallende hoofdpijn, dus daar ga ik morgen even mee naar de huisarts, hoop dat het mijn hb is omdat die uit het ziekenhuis vandaan erg laag was.

bengel, nogmaals klusse meid :D

vruchtje, sterkte met je oma, wat lijkt me dat zwaar!

jolien welkom en sterkte

esthertje, je gaat goed zonder roken, super van je joh!

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dag dames...

GVD.. had ik net een heel verhaal geschreven, heb ik hem verwijderd.... *zucht*

Het kwam er op neer, dat ik een laptop heb gehad van mijn ouders en mijn computer is ook weer gemaakt, dus ik kan weer op internet en ik hoef ook geen ruzie meer met kris te maken over wie er op de computer gaat....

Voor de rest zal ik het vakantie verhaal op mijn site neer zetten en ik zal nu even wat foto's op de site neerzetten. (van de bruiloft, van mn ouders die hadden ook wat foto's gemaakt)

Ik ben vandaag ook naar de tandarts geweest en het blijkt dat de abces helemaal onder mn tand zit, en het is echt huge! Dus ik moet even een afspraak maken bij de kaakchirurg. Ben ik weer blij mee....

Ik ga nu even wat foto's erop zetten, voor jullie bevrediging. ;)
    Hoe is het met de meiden voor de rest? Heb ik nog wat spannends gemist?

16. sam mv kylian

hee wen,
    leuk dat je er weer bent meid.
    nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk :D:D:D:D:D:D

balen van de kaakchirurg zeg! brr

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @wen welkom terugm hoe is dat nou het leven als getrouwde vrouw ;)
    @sam hopelijk gaat het snel wat beter met je
    @es had ik al gezegt dat ik het heel knap vind dat je gestopt bent met roken? begrijp ik nu goed dat je nog een keer iui gaat doen?
    @vruchtje, meis wat naar van je oma, heel veel sterkte en probeer er zoveel mogelijk naar toe te gaan.
    @jolien succes met de clomid
    @mariebel dat is een superei!
    @bengel ook al een superei! toppie!

@all, krijg steeds meer het gevoel dat de clomid niets doet, heb echt geen bijwerkingen ofzo... misschien komt het ook omdat ik ze voor het eten inneem? ik weet het niet, duim ajb voor me dat er een mooi ei zit vrijdag! of misschien 2 ;)

18. bengel

bengel Niet meer actief

ben een beetje onzeker: pregnyl gisteren gezet, deed superrrr pijn, omdat ie net uit koeling kwam...(had wel half uur doosje uitgelegd, zat de vloeistof er neit in, apotheek achter ons naartoe gerend, vloeistof gehaald, zat ie daar dus nog in koeling, maar moest doen, tim was al teruggeomen van werk om t te doen)
    maar nu gevoelige plek op been, alles is er wel ingegaan, maar t maakt me wel onzeker: omdat vorige maand niet ongi en niet zwanger, ei wel weg enz....nou ja, gisteren iig ons best gedaan, en vanaaf maar weer he..

had wel plm 10 min met handdoek tussen benen gelegen :oops: en toen ik naar wc ging, viel er eingelijk niets meer uit, normaal wel
    alles erin dus hihi

19. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Thanx meiden voor het welkom!

@vruchtje heel veel sterkte!Is altijd moeilijk om je eigen oma zo te zien!

all:ik heb gister goed geklust,en hoorde dat het ei altijd met ong 24mm springt,heb ik dat goed?Dan zou hij morgen ofzo moeten springen!Hoop dat ik ze voel!Dan weet ik het in ieder geval zeker!Ben weer goed met mijn foliumzuur bezig(tja vergat het nogal eens)en als alles goed is mag ik 26 september testen!(mag van de gyn pas met een week overtijd)

succes allemaal

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@patje.... het leven als getrouwde vrouw...Hmmm niet echt veel verschillend als niet getrouwd. Het leven gaat gewoon weer verder... Ben wel blij dat ik weer thuis ben!

@jolien... Het verschilt, wanneer je ei springt. Kan tussen de 2 en de 2.5 mm. Geloof ik.

@bengel..wanneer moet je naar de gyn voor weer een echo? Ik vind het idd wel raar van vorige maand. Had de gyn er nog een verklaring voor?

@all... ik denk dat ik straks maar eens de kaakchirurg ga bellen... Ik durf niet! Ben nu ook verkouden geworden door het weer hier in nederland. Voor de rest zit ik op dag 32, dus vraag me af of ik een eisprong heb gehad.....

Deel Deze Pagina