@lot...jah echt super was de vakantie! mn verhaal over het trouwen staat op mn site www.piels.bruiloftsite.nl vakantie zal ik daar ook wel even schrijven.
Hey Wen, fijne vakantie gehad? Hoe voeld het om getrouwd te zijn? Ga nu even op je site kijken! Groetjes Cindy
Oh ok,kan dus heel erg verschillen!hij was dinsdag 18,7mm dus dan denk ik dat hij wel snel springt!Heb er twee,maar van die andere weet ik de grootte niet meer!Vind het allemaal zo spannend,en kreeg net van me hubbie al een sms of hij me eitjes gekraakt heeft haha! Moeten het allemaal maar met een vleugje humor bekijken,anders word het wel heel zwaar(stel dat we verder de mmm in gaan) vind het echt knap zoals sommigen hier ermee omgaan!Zovaak naar het ziekenhuis,en zoveel info! Petje af dames!En het is jullie allemaal heel erg gegunt!
Even kort Ja Patje, we gaan idd nog een keer IUI doen. Eisprong is denk ik over anderhalve week. De intake pas 13 september, dus dan slaan we een maand over, en dat vind ik zonde
hey cindy hoe is het met jouw? nog een week en dan je echo ... esthertje snap dat je liever geen maand overslaat dus dan kan je nog een keer iui doen veel succes! wendy leuke fotos en mooi verhaal! hoe is het verder met je gaan jullie er weer voor?
Lot, met mij gaat het goed. Ga naar de 12 weken he, echt super spannend. Ben blij als ik de 12 weken echo heb gehad hoor. Morgen de bruiloft van mijn broer dus de hele dag weg. Zal vermoeiend zijn. Maar het zal een mooie dag zijn. Tot de volgende x, en hopelijk komen wat zwangeren naar het andere topic. Groetjes Cindy
@es: ik zou liever ook geen maand overslaan nee @jolien: welkom! klets gezellig mee hoop dat je snel zwanger mag zijn. @wendy: welkom terug meid! Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heb je gemist kletskous, het was soms wel errug stil hier succes bij de kaakchirurg zou niet met je willen ruilen maar het komt allemaal goed, wordt goed verdoofd je voelt er niks van! Ga zo je site bekijken. @bengel: ik ben weer begonnen met duimen! @vruchtje: wat erg van je oma heel veel sterkte meid @patje: ik had de laatste keer ook niet veel bijwerkingen maar toch een ei gehad en zwanger... dus weet niet of dat echt veel zegt... ik duim voor je voor een mooi ei... en wat ik zat te denken, je was een week overtijd toch? heb je wel een test gedaan misschien had je wel hetzelfde als ik... als ik niet had getest had ik ook gewoon gedacht dat ik een week overtijd ongesteld werd... Dus misschien had ik wel gewoon weer clomid kunnen gaan slikken toen ik ging vloeien... moeilijk allemaal... @sam: hoest daar nu met je ongi? @all: nog 5 nachtjes slapen en dan naar de gyn, ik ben er ZO aan toe....
@ denise thanks voor het duimen @ wendy: mogelijk vroege MK, omdat ik echt ongi had moeten worden, gezien ei weg was en ik pregnyl spuit.. @ esthertje: succes, zul je net zien, laatste keer IUI RAAK... @ patje hoestie met jou? Hier nog steeds pijnlijk bovenbeen..vanaaf nog maar een x aan de slag, en dan alweer op wachtbank. DItmaal heb ik NIEMAND thuis verteld hoe t ervoor staat, vorige keren wel, zal leuk zijn als t nu laatste x is, niemand weet wanneer mijn NOD namelijk is.. ga weer, moet verslag van client typen...bleh
@lot... ik heb pas 10 of 12 september, weet het niet eens zelf meer hihi, een afspraak bij de gyn, voor verdere stappen. Hoestie met jou dan? @denise... ahhh je bent een lieverd. Hoe gaat het nu met jou dan? Lekker nog 5 daagjes. Zit je wel weer aan de med? @bengel..Hmmm das dan wel vaag...Wel lekker he, om het niemand te vertellen... Kunnen ze ook niets zeggen.. Ik weet wel dat ik op dag 32 zit inmiddels, maar of ik een ei heb gehad. geen idee. Ben er nu ook wat minder mee bezig... Dus we shall see.
wendy ik heb weer clomid 100 mg geslikt zit nu op dag 9 moet volgende week voor een fm dus we klussen gezellig en verder wachten we af! Voel me wel weer positief dus we gaan er weer voor!
Bedankt allemaal voor de lieve berichten. Vandaag te horen gekregen dat ze is opgegeven dus nu rustig afwachten. Voel me erg verdrietig en hopeloos maar ja niets aan te doen. wendyp: toch spannend je weet het nooit! Misschien wel een ei gehad en zwanger bengel: wat een gedoe met die pregnyl maar als ik het goed begrijp is het wel goed gekomen. gr vruchtje
Hoi wendyp je hebt dit gemist, maar dat maakt niet uit hoor! oma ligt in ziekenhuis heeft kanker en uitzaaiingen dus vrees dat het niet meer te helpen is. Afwachten op de uitslagen. Maar als je haar zo ziet liggen is zo sneu en voor opa ook natuurlijk. Enne ze is nog niet eens zo heel oud 70 jaar.
Ja die heeft ze vandaag gehad en opa en kinderen waren erbij. Ze heeft in ieder geval longkankeren en leverkanker. Chemokuur heeft ook geen nut meer helaas en daar zou ze ook te zwak voor zijn. Ze zal binnenkort wel morfine gaan krijgen en dan is het denk ik snel gebeurd. Voor haar ook beter denk ik ze heeft nu veel pijn. We gaan elke dag op bezoek en dat is wel heel fijn. Maar het is gewoon heel snel gegaan want vorige week was er nog sprake van een virus en/of zenuwontsteking. Net even flink potje gehuild begin het nu pas te beseffen volgens mij. liefs vruchtje
Ow getsie... dat is echt wel minder! Jah het besef komt vaak later. Echt minder man.. In welk ziekenhuis ligt ze?