Hmm das wel minder... slechte ervaringen mee. (zelf) zijn ze wel een beetje aardig voor je oma? Het is hier echt om de hoek... (slachthuisbuurt)
@vruchtje: Veel sterkte! wat onzettend erg.... zoals je zelf zegt, niet eens echt oud...... Geniet van de momenten dat je bij haar bent. xxx
Ja ze zegt dat ze erg lief zijn voor haar en heel vaak eten/drinken krijgt (niet dat ze het neemt helaas). Vervelend dat jij slechte ervaring hebt met het ziekenhuis ben benieuwd hoe dit verder gaat in dit ziekenhuis. Ik vind alleen het personeel tegen ons (het bezoek) niet echt vriendelijk zijn zeggen niet eens gedag ofzo op de gang. Woon je in de slachthuisbuurt? Grappig ik heb vroeger ook in die buurt gewoond. gr vruchtje dieseltje: nogmaals bedankt meid!
Jah..ik woon in de karolingenstraat. 3 huizen van de hoek bij de siwartstraat. (nog voor dat schooltje)
oké echt toevallig zeg leuk en grappig tegelijk. Nou ik ga nu even eten. Spreek je zeker nog. enne meid ik duim nog steeds voor je en ben blij dat je zo een leuke bruiloft en huwelijksreis hebt gehad. liefs vruchtje
Hallo hallo, Ik ben nu bezig met mijn 1ste ronde clomid 150. Hiervoor 2x 100 geslikt, had ik wel een eisprong van maar mijn hormoonspiegel was nog wat aan de lage kant. daarom verhoging. Nu is gebleken dat mijn slijmvlies rond de vruchtbaredagen te dik is en te agressief voor het zaad. daarom is er de vorige keer met 100 ook niks gebeurd. Nu moet ik met de vruchtbare dagen spoelen. Met poeders die ik op moet lossen in een halve liter water. Afgelopen weekend ben ik daar voor de eerste keer mee begonnen en na onderzoek reageerde ik er goed op. Mijn slijmvlies was een heel stuk beter. niet meer wit en troebel maar nu doorzichtig. Zijn hier nog meer mensen die dit gebruiken? En wat is het resultaat hiervan? Groetjes Mia
@funnygirl... ik heb er nog nooit van gehoord... ook niet van de meiden hierzo maar het klinkt wel interessant.... Ik heb zelf nog nooit een samenlevingstest gehad, ben ook een beetje bang dat het misschien daaraan ligt, aangezien mijn man (hihi) topzaad heeft.
zo....het zit er weer allemaal 'in' , woensdag pregnyl gezet, 36 uur later, gisteravond dus het meest vruchtbaar...helaas was het echt een 'moetje' maar dat is niet anders in ons (en ook jullie) geval.... Ik heb wel echt last gehad van de pregnyl, word meteen bang of ik wel goed geprikt ben door Tim, maar dit is de 4e x dat hij pregnyl gezet heeft dus zal wel. Ik denk dat het zo'n pijn deed omdat ie net uit koeling kwam, de andere keren lag ie al een half uur uit de koeling, nu kon dat niet ivm op laatste moment vloeistof halen bij apotheek, en geen tijd hebben, naar werk weer moeten, aangezien ik tim terug had laten komen van werk..ik had nml nooit gedacht op 1e FM een ei van 20 mm te hebbben (en 1 van 14, die mogeljik ook springt, ze had het wel eens meegemaakt) DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs nu weer op dat ongelofelijk vervelende wachtbankje.... 13 sept is beste vriendin (met 3 dochters!) jarig 15 sept mama ik geloof dat ik de 14e kan testen... hoestie met de rest? Patje succes met FM, die had je toch vandaag? Wen, ik hoop dat je uit jezelf ongi wordt (of gewoon super zwanger bent), en dan weer door gaat met clomid... Denise, volgens mij moet je van de week naar gyn..hoop ook datjij snel weer kan beginnen... en de rest ook succes... groet daniella/bengel
@wen: nee niet aan de meds want ik wist niet hoe of wat dat hoor ik dus pas bij de gyn... zal wel een echo krijgen en dan weer aan de provera moeten...
Ik baal hiero.. Eerste Clomid kuur heeft niet veel gedaan. Eitje wil niet voldoende groeien. Moet zondag weer komen, maar het ziet er naar uit dat ik de boel weer ga afbreken en dubbele dosis Clomid moet nemen. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Hoi.. Nou ik zit weer met een vraagje.. Als het goed is heb ik maandagavond een eisprong gehad en sinds dinsdag heb ik steeds last van menstruatiepijn.. Is dit gewoon? heb ik geen jaren een eisprong gehad dus kan me het niet heugen.. Groetjes Mariebel
mariebel: misschien is de pijn die je voelt je eitje die aan het groeien is. Ik had er deze maand ook erg veel last van. poohbear: balen inderdaad hopelijk volgende ronde beter! bengel: succes in de wachtweken meid! duim voor je en mijn 1e wachtweek zit er bijna op gelukkig. all: oma is helaas vandaag in ons bij zijn overleden. Heel erg moeilijk was het maar ook wel heel bijzonder dat wij er bij waren. En voor haar is het sowieso beter want ze had veel pijn. Achteraf alleen erg snel gegaan 1 week geleden wist ze nog niet eens dat ze kanker had. ik heb trouwens al vanaf mijn eisprong pijnlijke borsten nu nog steeds. Heb ik nog nooit gehad. Iemand van jullie er wel eens last van gehad? liefs vruchtje
@vruchtje24 het eitje is al gesprongen dus dat kan het niet wezen.. Een eventuele andere groei ook niet want woendag was dat nog niets veranderd tegenover de eerste fm..