Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    zuurtje: hartstikke bedankt meid!

Mariebel: Dan weet ik het ook niet. Rustig afwachten is het enige wat je kan doen en je niet te veel in je hoofd halen anders wordt het een teleurstelling.

gr vruchtje

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    ik ben er gelukkig te nuchter voor om te denken dat dit al raak kan wezen..
    Ik zat eerder aan een of ander hormoon te denken die nu aangemaakt wordt nu ik een eisprong heb gehad..

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @vruchtje: Sterkte met het verlies van je oma. Wat is dat snel gegaan zeg.....

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    vruchtje gecondoleerd met je oma en sterkte!

5. funnygirl26

May 12, 2007
    37
    0
    0
    verzorgende
    almelo
    Vruchtje,
    Gecondoleerd met het verlies van je oma en heel veel sterkte toegewenst.

groetjes mia

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    helloww lady's
    @vruchtje gecondoleerd met je oma meis, veel sterkte!
    @bengel, met mij alles goed hoor, gister een fm gehad inderdaad
    @wen, hoop dat je uit jezelf ongie word.
    @es je hebt gelijk dat je niet een maand wil weggooien, wie niet waagt wie niet wint toch?
    @poohbear, das mooi kl*te dat het eitje niet wil doorgroeien
    @mariebel, ik zou niet weten wat je hebt, misschien heb je later je eisprong gehad?
    @ all,ben er 2 daagjes niet enjullie l*llen vol op.. hihi gisteren fm gehad, heb 2 eitjes zitten van iets meer dan 10 mm... en me laagje was 7,5 :D ikke ben blij, gewoon 2 eitjes. dinsdag weer terugkomen voor echo, hoop dat ze dan zijn gegroeid naar 18 en donderdag iui kunnen hebben.. (dan ben ik vrij) heb op me werk gezegt dat ik steeds blaasontstekingen heb en dat ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis in almere.. wil dus echt niet zeggen dat we daar mee bezig zijn. heb nog niet gevraagt wat de volgende stappen zijn, zal ik dinsdag wel ff doen. heb ff in mn dossier gekeken en daarin stond dat ik pco heb, en 2 aandoening is apdrol.... in een lichte vorm, dat betekend dat zaad niet helemaal goed is. weten we dat ook weer

7. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    vruchtje gecondoleerd!Wat is dat idd snel gegaan!heel veel sterkte de komende tijd!

knuffel

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje... wat vind ik dit vreselijk kut voor je! Gecondoleerd. Tis nooit leuk om iemand te verliezen. Gisteravond kwam mn beste vriendin ook naar mij toe om bijna ff een potje te gaan uithuilen. Opa verloren, stief-opa (maar die vond ze toch al niet zo aardig) overleden, vrijdag is een goede collega van haar 24 jaar overreden door een tram in amsterdam. Ging lekker haar week!

@patje... gefeliciteerd met het goede nieuws! Eindelijk weer een iui!

@all.. heb gister het ziekenhuis gebeld, en kan pas 12 oktober terecht om mn kies te laten verwijderen. Of had ik daar nog helemaal niets over gezegd? Kwam bij de tandarts en die had een foto gemaakt. Bleek dat er een hele abces onderzat. Heb al 3 jaar last van die kies, dus hij gaat hem eruit laten halen.

Voor de rest weet ik het met mn cyclus echt niet meer! Hopelijk kunnen jullie me helpen ;) Ik zit nu op dag 34. Ik weet niet of ik een eisprong gehad heb. Ik dacht de woensdag/donderdag voor mn trouwen dat ik mn eisprong had gehad. Dat was dag 16/17. Voel helemaal niets. Behalve dan dat mijn tieties echt serieus pijn doen. Maar gister had ik ineens buikpijn. Geen menstr.buikpijn, meer van een eisprong. Was namelijk aan 1 kant. En nu brand (?) mn buik. Ik snap er geen klote meer van! (sorry es, had gezegd er niet zoveel mee bezig te zijn, maar nu begin ik het toch aardig te verliezen!)

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @wen uuhhh ja ik weet het niet, kan je niet testen? misschien is het wel gelukt? of anders een laat ei? weet je ik weet het echt niet.

10. bengel

bengel Niet meer actief

zoooo ben weer terug van een dagje shoppen..ik had nml niks in kast liggen meer (nou oke, bijna niks) had vorig jaar nauwelijks wat gekocht, want als ik zwanger.......
    nu nog steeds niet zwanger, maar wel nodig kleren nodig, dus ik met wat geld op pad, nou ben zooooooo tevreden heb:
    spijkerbroek van WE + grijs shirt + gilet
    zwart jurkje, zwarte lange over de kont trui, bruinige broek met daarop een roze bruin gesteept shirt....(H&M)en dat voor geen 200 Euries...goed he!
    Ik ga niet vaak naar H&M, maar nu echt goed geslaagd en niet te duur, want natuurlijk hoop ik dat ik het maar even pas..
    alleen het grijze shirt is strak, in de rest kan ik beetje groeien, dus ook met voorbedachte rade gekocht.

volg maand (over 2weken) laarzen met ronde neus kopen, en wat ondergoed, en dan kan ik er weer tegenaan..niet dat ik dan niks ander meer koop hoor..shoppen is heerlijk

Straks bij vriendin mooie ketting erbij uitzoeken (heeft eigen sieradenlijn)..klaar en kan ik naar BBQ oom en tante die 25 jaar getrouwd zijn.

DOEIDOEIDOEI, blije bengel

ps.: ik had vanochtend voordat ik naarstad ging spierpijn...overal, armen, benen buik..kan dat van pregnyl?

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Dank jullie wel voor jullie lieve berichten. Het is inderdaad heel snel gegaan.

wendyp: verschrikkelijk dat je moet wachten tot 12 oktober. Als de pijn te erg wordt gewoon eerder bellen hoor.

Snap dat je wel bezig bent met het zwanger worden, ook wel logisch als je nod er weer aan zit te komen blijft een k*t periode zo ervaar ik het althans. Wat is je langste cylcus geweest sinds je met clomid bent gestopt (dus niet van voor de clomid) als die dag voorbij is toch een test wagen want met kris zijn superzaad is het misschien wel is raak. Hoop het voor je je verdiend het gewoon. Wij allemaal natuurlijk meiden.

patje: mooi joh 2 eitjes en je baarmoederslijm al mooi dik. Hoop op een goede IUI en een positieve .........je weet wel.

liefs vruchtje

p.s. overige meiden die ik vergeet veel succes ook met wachten/klussen of wat dan ook!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel... zo jij bent inderdaad geslaagd... Heb van de week ook lekker geshopt.. leuke grijze nette broek gekocht met zwart (met grijze streepjes) blousje erboven. Heb zo'n lastig lichaam. ben voor de rest wel normaal gewoon, maar heb big boops (die vaak nergens inpassen) en heb behoorlijke n*ukteugels. Als ik iets vind, wat ik leuk vind, benadrukt dat alleen maar.

@vruchtje. ik heb pas 1 cyclus gehad sinds ik met de clomid gestopt ben en dat was een cyclus van 28. nu zit ik al op de 34. Voordat ik met de pil begon had ik ook gewoon een normale cyclus. Dus weet niet wat ik moet denken.....

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow enne de langste met clomid was 36 dagen.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

DIt had ik trouwens ook nog niet eens verteld...
    We gingen op Kreta, bijna iedere avond uit in zo'n engels cafétje (heb zelf geen druppel gedronken) Zat er op een gegeven ogenblik een vrouwtje naast me (eind 20) met een buik, van 29 weken zwanger ofzo... gewoon bacardi cola te drinken. Serieus...mn bek viel er van open! Nu ben ik niet degene die daarover iemand gaat aanspreken, maar vond het trouwens echt ...uhh... nou je snapt wat ik bedoel... Het was ook nog half 1 snachts en dr dochtertje van 4 ofzo liep ook nog in de ronde. Onvoorstelbaar die engelse!

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    wooowww lekker onverantwoord zeg.. sjongejonge. wij doen zoveel moeite om uberhaupt zwanger te raken, en dat mens zuipt gewoon een baco terwijl ze zo lang al zwanger is.. ongelovelijk

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Precies hetzelfde als wat ik toen tegen Kris zei.

@patje... als je het nu over je man hebt, en je moet dat zeggen. zit je dan ook nog steeds te giebelen? ik heb dat heel erg...haha

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hahaha ja dat heb ik ook nog steeds, vind het nog steeds heel gek klinken. moet dan wel lachen hoor af en toe. mijn man (hihi) die vind het ook zo moeilijk, hij heeft het ook nog steeds over zijn vriendin.. t zal wel wennen denk ik

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

ow kris heeft daar wat minder moeite mee dan mij. hij praatte altijd al over het vrouwtje ;)

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    oohh dat scheeld dan weer, maar vind het echt raar klinken, ook als iemand anders het zegt

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Engelsen zijn echt een erg volk. Niet iedereen natuurlijk ;), maar inderdaad onverantwoordt in mijn ogen zijn ze het "op dat moment" niet waard om dan zwanger te zijn.

wendyp: misschien is het een optie om op dag 37 te testen. grrrrr lastig ook he allemaal.

Share This Page