Grapjas... alleen die 5 dagen... was het maar zo.. Nee toen ik 'nog aan de clomid was' toen kreeg ik er pas na het slikken last van.. volgens mij duurde het ongeveer de hele cylcus. maar na 2 maanden ben je dat alweer vergeten, weet het namelijk niet precies meer hihi....
oke ik weet dus wat me te wachten staat , lekker hoor ik zweet al als een os van mijzelf ..... nou ja voor het goede doel ! heeft het verder geen impact op je geestelijke gestel ? L.sybje
Ik zou je best wel alle bijverschijnselen willen vertellen, maar dat gooit alleen maar lood in je schoenen denk ik. Want ik vind dat het erger klinkt als dat het is... opvliegers, emobuien, gewichttoename, name it....
oke dankje wel wel wendyp ! de gewichtstoename wist ik wel ben ook van plan om vanf deze week streng te gaan dieeten .... Ik ga er gewoon tegenaan ! L.sybje
@sybje Ik kreeg van mn gyn te horen dat ik juist niet teveel gewicht mocht kwijt raken door op dieet te gaan (wil 4 kilo kwijten was aan sonja B begonnen). Dieeten blijkt niet goed voor de vruchtbaarheid te zijn!
oooww wat apart zeg ! mijn gyn zei goed door gaan met afvallen .... nou ja zo snel gaat het toch niet . Bedankt voor je tip ! L.sybje
ik heb gewoon een normaal figuur, maar de gyn zegt: geen gram proberen aan te komen, elke toename kan negatief voor vruchtbaarheid zijn... bleh zit in wachtweken ben het NU al zat
er is een verschil tussen afvallen door te dieten en afvallen door een gezond voedingspatroon aan te nemen dat laatste is bter en kan je vruchtbaarheid alleen maar ten goede komen en je valt ervan af alleen niet zo snel als met bv sonjaB...
Hey chickies! Wilde even gedag komen zeggen, heb niet echt bij gelezen, ben ff lekker met mezelf bezig de laatste weken....oeps anyway, denk veel aan jullie. x Shaartje Wen, spannend, ik wens je een huwelijksbaby!
Heeej shaartje.. alles goed? We missen je wel hoor, hier aan de overkant Wanneer moet je weer naar de gyn? Ik had ergens gelezen, daar aan de overkant, dat ze gaan proberen het geslacht te achterhalen al? Hoe is het voor de rest met onze beeb Al buikfoto's in je album staan?
@wen ik moet morgen voor een fm! nog steeds geen te bekennen daar? misschien toch een wonder gebeurd? @sybje zoals wen zei, bereid je voor op veel opvliegers. @poohbear, ik hoorde juist dat ik moest gaan sonja b-en.. moet wel afvallen.. t lukt alleen niet @shaartje, hoe gaat het daar? alles goed met de beeb @all, volgens mij heb ik mega eieren zitten want heb me toch een drukkend gevoel in mn buik, jonge jonge. is niet echt prettig. morgen een fm en als ze dan groot genoeg zijn dan MOET ik pregnyl zodat ze donderdag springen en iui kan gaan doen. pff hoezo ik ben aan het plannen
patje: mooi dat je je eitjes voelt groeien goed teken. Ik voel het ook iedere maand en dan denk ik auw, maar je weet dan wel dat er iets groeit. Natuurlijk hoop ik dat het er niet te veel zijn en dat je een goede IUI kan krijgen donderdag of vrijdag. bengel: we kunnen elkaar de hand schudden ik ben die wachtweken ook zo zat......... wendyp: mooi dat je temp nog hoog is. Laat maar lekker hoog en geen bloed geeft moed all: vandaag gewerkt maar mijn gedachten er heel moeilijk bij kunnen houden. Daarom heb ik morgen lekker vrij genomen en woensdag is de begrafenis ben ik ook vrij en donderdag ook. Dus dat is wel fijn. Hier verder geen veranderingen wel beetje pijn aan mijn borsten maar dat hoeft helaas niets te zeggen. gr vruchtje
@patje.... laten we het hopen.. geloof er eigenlijk niet zo meer in... waarom zou het nu ineens wel raak zijn? Als toen ik precies wist wanneer ik mn eisprong had en dan niet zwanger... Maarre sonjab-en, zoveel overgewicht heb jij toch ook weer niet? @vruchtje.. lekker dat je morgen een dagje vrij hebt, woensdag en donderdag ook, helaas voor de verkeerde redenen. Hoop dat je het woensdag wat meer kan afsluiten... Alvast veel succes met de begrafenis. Mijn oma is ook nog niet zo lang geleden overleden, januari. Haar begrafenis staat in mijn hoofd gegrifd. Moet er af en toe nog om huilen
Ah vervelend ook van jou oma. Ik begrijp goed dat de begrafenis nog in je geheugen gegrifd staat. Helaas zijn dat de vervelende dingen van het leven. Maar je hebt gelijk als de begrafenis is geweest kan je het proberen een plekje te geven.
dag dames... ik had net mijn schoonvader aan de lijn... enne die heeft de foto's binnen! (hun betaalden het ook) Heb er maar 5 gezien, de rest gaan we vrijdag bekijken! wiiiieeehoooeee... Hier wat foto's [/img]