wendy: echt een super leuke/mooie foto. Snap dat kris deze heel mooi vind. Je temperatuur nog mooi hoog goed man. Durf je nog geen testje te doen? denise: fijn dat alles goed was bij de gyn. Veel succes in de nieuwe ronde en hopelijk is het weer snel raak voor jullie. Wow patje ziet er goed uit voor je meid 3 eitjes geweldig all: morgen is de begrafenis van mijn, zie er wel tegen op hopelijk kan ik beetje slapen vannacht. A.s. vrijdag naar de gyn ben ook erg benieuwd wat die te zeggen heeft en ongie worden zaterdag. Hoop zo dat ik niet ongie wordt en dat een positieve test me weer een beetje op kan vrolijken. liefs vruchtje
@vruchtje... veel succes morgen! Nee geen testje.. Heb met esther afgesproken dat ik het vrijdag doe... (zij heeft liever morgen, hihi) Ik zou niet weten waarom eigenlijk... heb zelf zoiets... waarom zou het nu wel zo zijn ineens.... ik ga er zelf eigenlijk van uit, dat ik gewoon afgelopen vrijdag mn eisprong heb gehad ofzo...
dank jullie wel meiden. Wendy: snap dat je er van uit gaat dat die negatief zal zijn, maar inprincipe kan hij ook positief zijn natuurlijk. Met Kris is niets mis en jij kan ook gewoon een eisprong hebben gehad. Je was die maand misschien ook wat minder bezig met het zwanger worden omdat je het druk had met dingen regelen voor je trouwen. Dussssss hij kan net zo goed positief zijn en ik duim voor je. Snap dat Esther liever heeft dat je morgen test. Ik heb ook liever dat je morgen test hihi, maar testen wanneer jij er aan toe bent. liefs vruchtje
Met Kris is niet alles goed... Die is zo gek als een looie deur.. Nee, ff zonder gekheid.. Zn zaad is wel traag bevonden, dus daar zou het nog aan kunnen liggen. Ik kan morgen niet eens testen, heb geen testen in huis
Ik heb ook geen testen in huis, maar goed ook anders test ik straks iedere dag en draai ik helemaal door haha. Oké was me even ontschoten dat zijn zaadjes (misschien) traag zijn daar zou het aan kunnen liggen dat weet ik niet, maar dan zou IUI inderdaad een goede uitkomst zijn!
Jup....Maandag moet ik naar de gyn, voor verdere stappen... Zal mij benieuwen... Bereid knipscheer vrijdag maar vast voor dat ik kom hihi (ik weet dat jij een andere gyn hebt)
@vruchtje sterkte morgen bij de begravenis. de gyn zei ook al dat het een grote kans maakte deze ronde @wen misschien ist toch raak? een huwelijkscadeau? testje lenen? heb er nog 1tje
Jah is goed patje.. ik kom hem wel ophalen hihi... Had ik trouwens al ns verteld, dat ik ook les heb gegeven in emmeloord? Daar had je zo'n leuk stukkie door het centrum heen, met allemaal verboden rijrichtingen.
kom maar hoor! heb ik ook weer een verzetje (och wat klink ik nu burgelijk) volgens mij wel, of niet. maar heb zelf ook gelest in emmeloord,sjee dat was niet leuk met die rijrichtingen. gelukkig zijn er nu wel een aantal veranderd..
Dag meiden... Weer lekker rustig merk ik... Ben toch niet de enige vandaag Vanochtend dag 38, temp was nog hoger 37.1. Heb vandaag wel menstr.buikpijn. Vaag... Snap dr niets meer van! Essie... Heb je weer zin om vanavond te lessen? KuZziiee
@wendy: het kan alle kanten op maar als je zekerheid wil doe dan een testje... misschien een teleurstelling misschie ook niet! maar anders loop je jezelf helemaal gek te maken!
he wendy, word dat een huwelijksbaby.. weet je ongeveer wanneer je ei hebt gehad? misschien testje.. 38 is wel erg hoog
jah vind ik ook ze moet het helemaal zelf weten maar om uit die onzekerheid te komen zou ik toch ff een testje doen 8) ben verder niet nieuwsgierig ofzo hoor...
Denise85: als ik het goed begrepen heb gaat ze vrijdag een testje doen. Maar wel spannend met die hoge temp...... wil het ook weten liever vandaag dan morgen. Althans wil het alleen weten als het positief is kan wel wat blijdschap gebruiken. all: vanochtend was de begrafenis van mijn oma. Het was allemaal erg moeilijk, maar alles is wel goed gegaan en ook mooi. Er waren nog vrij veel mensen en er hebben nog 2 mensen een speech gehouden en ik had een heel mooi gedichtje voorgelezen. Ook waren er veel bloemen en dat vrolijkt het toch een beetje op. Hier verder nog geen bloed gezien. Heb het wel eens gehad al op dag 27 maar kan er pas echt iets van zeggen als het een week weg blijft en dat zal wel niet. Ben blij dat ik vrijdag naar gyn kan. Komt er misschien wat meer schot in de zaak. gr, vruchtje
Denise85: als ik het goed begrepen heb gaat ze vrijdag een testje doen. Maar wel spannend met die hoge temp...... wil het ook weten liever vandaag dan morgen. Althans wil het alleen weten als het positief is kan wel wat blijdschap gebruiken. all: vanochtend was de begrafenis van mijn oma. Het was allemaal erg moeilijk, maar alles is wel goed gegaan en ook mooi. Er waren nog vrij veel mensen en er hebben nog 2 mensen een speech gehouden en ik had een heel mooi gedichtje voorgelezen. Ook waren er veel bloemen en dat vrolijkt het toch een beetje op. Hier verder nog geen bloed gezien. Heb het wel eens gehad al op dag 27 maar kan er pas echt iets van zeggen als het een week weg blijft en dat zal wel niet. Ben blij dat ik vrijdag naar gyn kan. Komt er misschien wat meer schot in de zaak. gr, vruchtje