Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oops computer liep vast sorry!

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    vruchtje sorry maar lees het nu pas van je oma.. heel veel sterkte meis.
    wel bijna op je nod zie ik..

3. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
  4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    whahaha kijk mn banner.. het aftellen is begonnen meiden!

5. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    super! way to go denise!

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Wen, nieuwe buikfoto!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dank je wel. Ja bijna nod ben benieuwd ik vind het toch altijd wel een rotperiode. Maar hoe gaat het met jou heb je tot nu toe een goede zwangerschap?

gr vruchtje

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

gvd.. zit ik een heel verhaal te typen..is het weg grrrr..

@vruchtje... wel fijn dat het een 'mooie' begrafenis was. Vrijdag gyn toe. Hebben jullie een evaluatiegesprek? Geen rood is altijd goed he ;)

@shaartje.. ik had ze al gezien... ben stiekem lid van dat andere topic :oops: Mooi buikje! Hij begint al naar buiten te zetten! testen...hmm misschien vrijdag ;)

@denise... top! aftellen.... dusse vandaag begonnen met de provera?

@all... ben mezelf echt dingen aan het aanlullen zeg! Ben nu godse misselijk (niet vanochtend dus) Mijn bh's zitten voor geen meter, moet de hele tijd scheetjes laten (ook een verschijnsel?) en heb menstr. buikpijn... meestal als ik dat heb, breekt meteen de hel los, daarbeneden. pleeeaaassseeee

punch me! ;) ff met beide beentjes op aarde terug komen, wendy!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ohhhhh wendy het zijn wel allemaal symptomen die erg op een zwangerschap lijken.........zou het dan toch? Ik heb er wel goed gevoel over eigenlijk.

Ik weet niet precies of het een evaluatie gesprek is, ik weet niet wat dat precies inhoudt. Ik had voor 6 mnd clomid meegekregen en als het op was en nog niet zwanger ben moest ik terugkomen. Meer weet ik niet en ik begin er nu wel beetje nerveus voor te worden eigenlijk.

gr vruchtje

10. bengel

bengel Niet meer actief

spannend wendy...

hier nog een muts: heb ontzettende last van bloedend tandvlees en ben superhumeurig en dan ook nog eens gevoelige boobs...t zal wel de pregnyl zijn...denk ik ....maar ja ik hoop natuurlijk wat anders..ben inmiddels 1 jaar aan de hormonen, wil er wel eens van af,...

succes bij de gyn vruchtje

ik heb zo vergadering tot 10 uur. blehhhhhhhhhhh vind er geen klap aan, maar ik krijg er punten voor. Als logopedist moet je elke 5 jaar 160 studie punten halen om in een kwaliteitsregister te staan, dit kan door cursussen te volgen en vergaderen...misschien dat ik maar 1x per 5 jaar een cursus extra moet doen, zelf bekostigen, kan ik hiermee kappen..zucht...
    hopelijk gaat avond snel
    HET is trouwens KOUD zeg..bah

zaterdag gaan we dagje a'dam, zin imn, effe aandacht verzetten..

11. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    ik moet dit even kwijt, ik heb afgelopen maand 150 mg clomid geslikt en heb een eisprong gehad! Ben zoo blij! Nu afwachten of het is gelukt!

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    super anne van je eisprong!

@wendy: toen ik zwanger was had ik heel de tijd ongi krampjes. Mijn tepels waren gevoelig en mn borsten opgezet... EN ik had last van gasvorming (hihi wat netjes weer) en ik ging wel 2x naar de wc op een dag terwijl ik normaal nieteens elke dag ga... liep helemaal leeg... dussuhhhh test gewoon morgen vast! Dan ben je uit de onzekerheid...
    en o ja gister begonnen met de provera...vind het alleen verrot dat het allemaal zo lang duurt...

@bengel: heb ik al weleens gezegd dat ik mega voor je duim? hihihi

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    helloww lady's
    @wen je moet gewoon testen joh!
    @vruchtje toch wel mooi dat het een mooie begravenis was.
    @bengel, ik zal heel hard voor je duimen!
    @all had gister een ovu test gedaan, geen 2e streep. nu doe ik er 1 over 20 minuten en dan afwachten. anders morgen weer testen, weer nega dan pregnyl zetten morgen avond.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hier nog geen bijwerkingen ......althans moet veel plassen ineens maar dat is een beetje overtrokken ....slik pas 2 dagen hihi! :)
    ik dacht laat eens wat van me horen !

L.sybje

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    heb een super positieve ovu test! ohh geen smoesjes verzinnen om vrijdag weg te gaan. heb ff plaatje hieronder gezet ikke is blij! morgen iui :D
    @sybje, je hoeft ook geen bijwerkingen te hebben. maar goed je zit pas op dag 2 bij mij begint het op dag 3 pas.

hier ff een plaatje van me ovu test..

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ patje : haha had het ook nog niet echt verwacht hoor !
    wou effe wat laten horen !
    ik wacht het rustig af a.s dinsdag heb ik een "follikel" echo ben benieuwd of er wat t e zien is .

Mooie ovu test heb je zeg , die is duidelijk!

L.sybje

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh ja nog een vraagje ... waarschijnlijk een hele domme

tempen tijdens clomid ronde is dat slim of niet ?

L.sybje

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    patje wat een super positieve ovutest veel succes vandaag!

19. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

patje, die is duidelijk! succes met de iui

sabje, je kan zeker wel nu al bijwerkingen krijgen hoor, ik krijg ze altijd gelijk de eerste dag al als ik ze ga slikken
    en tempen en clomid gaan heel goed samen hoor ;)

wendy, TESTEN! :)

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    zo blij als ik gister was, ben ik nu niet meer, gvd vandaag geen iui, we hadden ons verslapen, dus belde om 9 uur op van goh nu heb ik gister een positieve ovu test gehad blabla en zegt die vrouw dat we morgen maar moeten komen want anders is het te vroeg.. t zal wel, maar baal veschrikkelijk. maar nu hebben we ook wel kans dat nummer 3 ook morgen springt. want die was 12 en is morgen dan 18 of 20. och het zal wel wacht het wel af.

Deel Deze Pagina