ooooh jeee patje...ik duim zoals jij voor mij duimt dat het oke komt denise, ja tuurlijk weet ik dat je voor me duimt ik ook voor jou natuurlijk...zijn allemaal dinnetje die elkaar moeten steunen toch? Net bloed laten prikken, of goed ei was.... zo hoopvol ik gister was,helemaal weg nu...heb al nieuwe dosis hormonen gevraagd, voor als ik volg week ongi wordt... zucht...als ik 1 ding mocht wensen: dat alle mensen die hier hun emotionele verhalen plaatsen om zwanger te worden allemaal voor 2008 zwanger zijn. ik dacht ooit op ijn 27e mama te worden..in januari word ik alweer 29..., tim 30...nu is mijn hoop op voor mijn 30e mama te zijn... dipje hier... gisteren vergadering, huilen dat ik moest. Ging over dat er vaak mensen afwezig zijn. Ik laatste tijd ook, snappen jullie wel. Toen ging het over al die zw.schapsverloven van de anderen, en dat dat WEL een goede reden is om afwezig te zijn..tranen hoog, ik naar gang, 1 collega logopedist wist van mij, ook naar de gang, zij is net bevallen en huilde met me mee. TOen maar in de groep gegooid, dat ook ik een legitieme reden heb (iem zei: niemand kan bepalen of je een legitieme reden heb, dus al s je vaakniet komt kun je maar beter stoppen)...en uitgelegd...luchtte wel op, leven met me mee...al met al was het ook wel een leuke vergaderingsavond.. groet bengel
Heb je de uitslag dan al Bengel? Positief blijven hoor, 30 is een hele mooie leeftijd. En voor jou is er ook een heel mooi babytje weggelegd lieverd echt waar! Moet zelfs een beetje om je huilen, weet je dat....hormonen...grrr. Je bent echt aan de beurt samen met alle andere meiden die hier al zo lang zitten, en echt, ineens is het raak, en dan ga je heel anders terug kijken om deze moeilijke periode. En trek je van je werk maar niets aan, je begrijpt pas wat een impact dit heeft als je er zelf in zit, en je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden! Patje, kop op, die springen niet eerder dan de IUI, tis ook jouw beurt! Je kaarten liggen zo mooi deze x, niet te druk maken nu, concentreer je maar op de IUI morgen! dikke kussen voor jullie! Shaartje
@sam mvkylian ben ook maar gelijk aan het tempen geslagen vanmorgen zat op 37.1 weet niet wat dat betekent moet weer even de balans op maken van tempen met clomid .... was nl gestopt met tempen want dat mocht ik niet meer doen van de gyn ......beetje jammer L.sybje
ik kan wel huilen om zo'n lief berichtje..thanks.. en voor mij ben jij het voorbeeld met spuiten...dussss weet ik het wel, maar ja, je kent de rollorcoaster he..... Nee heb uitslag nog niet, maar het is gewoon mijn zelfbeschermende gevoel zeg maar..... smak terug van mij.. ps mooi buikje
hee meiden, ik plaats hier niet vaak, maar lees wel altijd met jullie mee! Wil iedereen heeeel veel succes wensen dat dat we maar snel eens een keer aan de beurt mogen zijn! Hebben we wel verdient dacht ik zo! Morgen begin ik aan de derde ronde Clomid 100 mg. We zullen weer zien! (ondanks dat ik me niet lekker voel door de hormonen, heb ik er wel weer zin in! Zo spannend altijd! vooral met een FM, hoop weer mooie eitjes te hebben. Jullie kennen dat gevoel ook vast wel, spannend en best wel ''leuke'' tijd zo saampjes met je partner, toch?)
@bengel, zo duimen we voor elkaar! ik kreeg wel tranen in mn ogen hoor toen ik zag dat je zo emo was geworden. weet precies hoe je je voelt op zo een moment. en 30 is een hele mooie leeftijd joh. probeer toch positief te blijven ondanks alle tegenslagen (en dat zeg ik die altijd zo negatief is als de pest over bepaalde dingen.) @shaartje, thnks meis, maarruuh welke kaarten? hoe is het met de beeb? @makkie tis altijd spannend als je weer begint met clomid. ik duim ook voor jou! @all net ff boodschapjes wezen doen, en toch weer getest, kan niet positiever zijn geloof ik, zal me er niet meer mee bezig houden voor de rest. ga vanmiddag lekker crea bea uithangen. ff over andere dingen nadenken.
Ik bedoel de positieve ovu test, drie eitjes, goed slijmvlies, en dat ze zo mooi zijn gegroeid, en er niet te lang over hebben gedaan zeg maar, gewoon ideale waarden, zo volgens de theorie...snappie! Bij mij klopte ook alles ineens, die x dat ik zwanger werd, cyclus van 28 dagen, dik slijmvlies, mooi eitje etc. toen ook mooie prog. waarde, nooit gehad daarvooor. Dus een echte goede kans! Bengel, geen tranen meer! Ik ook niet. Wacht maar je uitslag af, en verzet je zinnen maar even, dat is zeker goed. Mijn gonal spuit ligt nog steeds in de koelkast, die gaat pas weg na de bevalling....hoe bedoel je bijgelovig...hihihih Met de baby is alles goed denk ik. Ik voel nog niets eigenlijk, luister af en toe naar het hartje, dat is wel heel leuk. Zaterdag een echo, dus een update. shaartje
oohhh zoo! ik snap het. laat het op me afkomen en zie het alllemaal wel. spannend zaterdag een echo, krijg je dan ook te zien wat het word?
Jezus... zat net te lezen... Hebben jullie dit topic al gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 43#1420243
Had hem al door....beetje laat, Wendy komt altijd met die links met heftige verhalen, ik dacht lees eerst maar even verder...hihiih Nou meiden, weer een naar de overkant! Geeft hoop! Wie volgt?