Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

dat is het idd mj..ik heb superrrrrr blij voor wendy, wan zij laat ook weer zien dat het kan..
    maar tegelijkertijd 'steekt' het ja...(niet verkeerd bedoeld hoor wendy, want ik gun het iedereen en niemand hoeft last te hebben van mijn probleem zeg ik tegen alle zwangeren rondom ons)...ben al bijna 2 jaar verder in een moeilijk traject, verdorie, wanneer is het mijn buert denk ik dan..maar jullie helpen me er echt wel goed doorheen, met lieve opbeurende berichten

KUZZZZZZZZZZZZZZZZ

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    MJ, lief berichtje van je!
    Ja het is moeilijk, maar omdat ik zo weet hoe wendy zich voelde ( dat weten jullie natuurlijk ook) vergeet ik gewoon mijn eigen verlangen even.
    Ik hoop wel dat ik snel volg, alleen al om het feit dat ik zo graag samen met Wendy zwanger wil zijn.
    Maar eentje moet de eerste zijn. En dat is Wen!
    Ik ben nog steeds echt helemaal in een holladijee stemming voor haar... dat word wat als ik ooit zelf zwanger ben.

Bengel, doe jij een beetje rustig aan... gekkie!

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik heb het nog het moeilijkst met het feit dat wen ook overstapt naar de andere kant... niet omdat ze zwanger is daaar ben ik alleen maar blij om... maar omdat ze altijd zo lekker veel kletst... dus wel lekker mee blijven kletsen af en toe he...hihi

4. bengel

bengel Niet meer actief

ja essie ik doe rustig aan...dat deed ik gisteren ook, kwam zomaar opeens uit het niets...was raar joh, en eng..tim dacht dat ik me aanstelde, nou mooi niet...
    nu heb ik nog wel buikpijn, en het lijkt alsof ik helemaal vol zit van het eten, terwijl ik maar 2 crackers op heb...gek he...
    ik zoek er maar niets achter hoor, nog een week weet ik meer
    w.b. zwanger worden: ben blij als we het allemaal zijn, dan is onze gezamelijke strijd gestreden...zucht.

maandag weet ik of de eisprong goed was, en bestel ik alvast nieuwe lading hormonen, heb helemaal niks meer. en bestelling hier durt 3 dagen, en dat duurt te lang, want op dag 2 uitgangsecho, dag 3 spuiten, maar als ik op dag 2 pas recept krijgt, dan krijg ik de monsters pas 3 dagen later, dus dag 5, ben ik dan al weer 2 dagen te laat, ennuh...elke dag is meegenomen....

ga maar eens aan het werk

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heee meiden,

ook ik ben dolblij voor wendy. vind het helemaal geweldig.
    en toch...soms even steekt het.
    temeer ook omdat ik echt 1 van de enige nog ben van het oude topic; vragen over clomid. alle meiden zijn inmiddels zwanger of hebben een kleintje.
    ik gun het iedereen en vind het geweldig als er weer een van ons zwanger is, want we verdienen het allemaal even hard.

bengel, rustig aan meis, hoop dat je goed nieuws krijgt voor je eisprong en de meds niet nodig hebt!

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Sam ik ben er ook nog... ik heb daar ook nog heeeeeeel even meegeschreven, maar ging al snel hierheen!

Wij komen echt nog wel aan die overkant... en nemen Bengel, Patje en die andere meiden gewoon mee.

Deze moet gewoon DICHT!

7. bengel

bengel Niet meer actief

thanx sam....we zien wel...ik ga door totdat het ook bij mij goed zit...
    gelukkig leuk weekend in de planning dus effe afleiding! LEKKERRRRR

8. bengel

bengel Niet meer actief

volgens mij zijn:

bengel
    sam
    esther
    patje
    denise

echt van het 1e uur...of heb ik het nu mis?
    (ik ben dec 05 gestopt met pil)

9. sam mv kylian

ik zat met

bengel
    shaar
    elfje
    marjo
    moon
    radna
    pientje
    senna
    peetje22
    kirby
    annika
    esther is daar later bijgekomen en toen zijn we hierheen verhuisd

op het andere topic

10. bengel

bengel Niet meer actief

ow oke, dan zijn wij de 'laatste' 2 van die rij + esther, denise en patje als directe volgelingen....

11. bengel

bengel Niet meer actief

12. sam mv kylian

zeg dat wel....grote zucht...

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    nog grotere zucht.....

14. bengel

bengel Niet meer actief

grootste zucht ( :) )

we moeten positief blijven he, niet blijven zuchten dus...
    we gaan er voor!

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja genoeg gezeurd nu meiden!

Kom op!

TJAKKAAAAAAAAAAAAAAA

hahaha pffff aaaaaaaah ik wil ooooook!

16. bengel

bengel Niet meer actief

YOU (EH WE) GO GIRL!

(we willen allemaal)

in januari is er een clomid dat e gepland destijds....gaat ie nog door? Of moeten we andere datum prikken of evt een 'ander' groepje, of groter groepje maken...
    ik ben zooooooo benieuwdnaar jullie he...

gr bengel

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

heb vandaag mijn fm gehad. Helaas groeit er geen eitje. Moet weer aan de provera beginnen en dan verder met metformine en clomid samen hopen dat dit het samen wel goed doet. Ik krijg hierna geen 150mg omdat ik daar te licht voor ben volgens de gyn dus als dit niet aanslaat moet ik gaan spuiten heb hier wel wat vraagjes over hoop dat iemand mij kan helpen, hoe vaak moet je spuiten? Krijg je puregon ook vergoed? Waar moet je spuiten? Weet dat de gyn dat tegen die tijd vast uitlegt maar wil het graag weten alvast bedankt!

Allemaal veel succes!

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Volgens mij zijn er een paar uitgerekend rond die date.....

Dus ik weet niet of die datum nog handig is.
    Of gaan we met z'n allen bij iedereen op kraamvisite hahahah!

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Lot, balen dat er niets groeit... maar gelukkig zijn er nog andere manieren. Alleen heb je daar deze maand niets aan!

Succes verder met alles

Deel Deze Pagina