Ja ontzettend spannend voor jullie. Ben zo benieuwd wanneer je mag beginnen. Er zal wel heel veel op je afkomen donderdag qua informatie etc.
Ja dat denk ik ook wel, maargoed, ik zie het allemaal wel. Laat het allemaal over me heen komen. Ik hoop dat we de volgende cyclus kunnen starten... anders zou het wel ff een tegenvaller voor me zijn denk ik.... Ik laat het natuurlijk weten hoe het was donderdag
@es ik duim voor jullie dat jullie gelijk kunnen beginnen met ivf, is er geen wachtlijst? want je hoort wel eens dat er een wachtlijst is van zoveel maanden
nog een paar dagen dan alweer mijn NOD....zucht denk het niet hoor, heb 'alleen' gevoelige borsten, als ik daar spierpijn heb overigens voor het eerst zover na de pregnyl inmiddels 12 dagen terug... straks word ik gebeld door gyn: progersteron uitslag en ik 'bestel' alvast wat gonal, aangezien ALLES op is, en als ik moet bestellen dit een aantal dagen duurt. Ik moet op dag 3 voor een FM< en al sik dan bestel heb ik het pas op dag 6 ofzo binnen terwijl ik op dag 3 begin met spuiten verder voel ik me opgeblazen, dik (met maatje 36-38 ja, ik weet t)...broek zit bij boven benen strak. Maar lijnen is zo moeilijk...gisteren ook weer: tim effe weg, hup ik koekjes (kletskoppen) snoepen.....heeeerlijk...maar nu BAAL ik....zal wel tussen de oren zitten. zucht maar weer een keer... werk ze! bengeltje
@bengel, sjee meis tis allemaal wat he? op dag 3 voor een fm? dat is snel? lijnen is idd moeilijk, en een keer een uitschieter moet toch kunnen? ik zucht heel hard met je mee! jij ook werkse vandaag en kop op he!
hihi ik bedoel dag 3 een uitgangsecho hahahah.... ja een uitschieter mag, maar ik het het gevoel dat ik op het moment elke dag wel een uitschieter heb...ik pas mijn kleding nog wel en heel eerlijk deze broek altijd 'precies' gepast....en stel dat ik ongi ga worden, dan benik nu iets zwaarder dan normaal, dus klopt t wel weer... hoestie met jou?
oohh zo haha, als je ongie word word je idd wat voller. hier alles goed, heb besloten dat ik deze keer geen verschijnselen wil hebben. zit nu op dag 3 na iui, maar krijg een gevoel dat het toch niets is deze keer.
hey meiden ! Ik vraag me af vanaf wanneer jullie ovu testen gebruiken ? Ik heb morgen voor het eerst een echo om te kijken of er eitjes zijn ! L.sybje
bengel: bijna je nod spannend meid. Ik vind het altijd een moeilijke periode. Hoop het zo voor je. Na zo een lange tijd verdien je het gewoon, maar komt goed! patje: die verschijnselen maken het moeilijk he? Dan denk je zou het dan toch althans dat heb ik als ik bijvoorbeeld misselijk ben vlak voor nod denk ik meteen zou het. Misschien te veel mee bezig. sybje:Bij de verpakking van de ovulatietesten zit een omschrijving. Het ligt aan de duur van je cyclus. Ik heb een cyclus van 30 dagen en test vanaf dag 15 en heb meestal mijn eisprong op dag 17. Per persoon is dat verschillend. Maar als je echo's krijgt hoef je toch geen ovulatietesten te doen? all: ben bang voor de HSG pffff als ik er aan denk ga ik al zweten. Wil ook wat minder bezig zijn met het zwanger worden want dat 'het' tussen je oren zit geloof ik wel een klein beetje neem Wendy als voorbeeld............... liefs vruchtje
@sybje, eigenlijk na de eerste echo begin ik er mee, of de artsen moeten wat anders zeggen. misschien kan je het vragen? @vruchtje ja het is vreselijk die verschijnselen, heb er tot nu toe nog geen last van, probeer het volledig te negeren als het komt. wat je zegt over wen is wel een beetje zo, maar goed hoe doe je dat dan als je continu naar het ziekenhuis moet bijvoorbeeld. die hsg zit er voor mij ook aan te komen denk ik, als deze niet lukt. probeer maar te relaxen meis, tis moeilijk maar het is voor een goed doel!
Meiden, ik zag dit gedichtje... en die moest ik even delen hoor: Mijn lieve kind mijn kindje, ons moppie met een schattig blond koppie ons kleine meisje, onze stoere knul wat zouden wij van jou houden en trots op je zijn je vertroetelen en verzorgen lieve kleine schat, we blijven op jou hopen eens komt de dag dat we niet meer weten hoe het zonder jou was!
Wow weer een zwangere! gefeliciteerd! En weer een nieuwe erbij WELKOM! kom lekker meekletsen! @all kan merken dat ik weer provera moet slikken, ik zit onder de dikke puisten en hou vocht vast voel me net een tientonner bahbahbah... Maar goed nog ff end an ben ik ongi en dan voel ik me weer een slanke den (maar niet heus) houden we het allemaal nog wel vol qua depri zijn enzo meiden? Hier af een toe een dip maar probeer er zo min mogelijk aan te denken maar ja soms moeilijk, heb wel een lekker weekend gehad dat scheelt altijd weer. Lekker met zn tweetjes naar de camping gegaan (mn ouders hebben daar een chaletje) en lekker een nachtje geslapen en heerlijk NIKS doen vooral voor mn vriend lekker want die kan thuis geen rust pakken blijft in de weer omdat zijn werk ook vooral thuis is... dus lekker dat gaan we vaker doen! truste o ja sorry dat ik verder niet reageer maar het was weer zoveel dus nu ga ik wat vaker lezen is het weer makkelijker bij tehouden.
he meiden hoe is het hier? Bengel, worden weer spannende dagen zo te zien voor jou.. Patje, hoe ver ben jij in je cyclus?
@patje : ik zal het dadelijk direct vragen aan de fertiliteitsarts over de ovutesten .... Ik heb straks een andere arts als normaal dat vind ik eerlijk gezegd best wel spannend ......niet mijn oude verrtrouwde gyn helaas ! L.sybje
Goedemorgen meiden, hoe gaat het hier? Hier alles goed hoor, de eerste 'pillen' zitten er weer in! Maandag weer een FM... ben benieuwd! @ Bengel, mijn duimen draaine voor je, ik hoop zo dat het eindelijk eens raak is bij je! @ Esther, mooi gedicht...! @ Denise, weer met frisse moed beginnen, hoop dat deze maand weer een goed resultaat heeft! @ Vruchtje, hoop dat de HSG meevalt... Maareh... ga jezelf nu niet aanpraten dat het tussen je oren zit, want dat is veel vaker zo bij de mensen die onbegrepen-onvruchtbaar zijn. Bij ons is er iets aan de hand. Maar niet veel mee bezig zijn, is overal goed voor hoor... @ Patje, ik ben benieuwd of je deze maand geen verschijnselen mag voelen... dat heb ik me ook al 9 kuren voorgenomen, maar het is me nog geen één keer gelukt! Nou meiden, werk aan de winkel hier.... wil mijn tuin nog effe netjes hebben! Dikke Kus! Daan
jee,snap er niks van,ben alweer van de lijst af!op pagina 795 staat hij nog goed,en het volgende moment word er weer een andere lijst neergezet!Mis echt een heleboel namen!Bij de lijst van katrienduck staan ze nog wel,en daarna de lijst van wenyp niet meer