Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

ik kom net van de fm .....
    en er was 1 eitje te zien hij 11 mm groot en hij zit links , de fertiliteitsarts was voorzichtig blij omdat ze hem nog wat klein vond !
    rechts zitten er een hoop joh maar die zitten opgesloten of zo iets ....
    Ik was zo blij de tranen liepen me over mijn wangen toen ik wegliep !
    Dit geeft even weer moed !
    Vrijdag moet ik weer terug voor een fm !
    Door alle blijdschap ben ik vergeten te vragen hoe het nou met de ovutesten zit aande arts .......dan vrijdag maar !

L.sybje

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @jolien: ik snap ook niet wat er de hele tijd met de lijst gebeurd...

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

nee is idd vaker, dan sta je erop en dan ben je ineens ervan af

heb het ook wle es, dan blijf ik mezelf aanpassen :(

syb, welke dag zit je nu?
    en wat wou je weten over ovu testen?

katrien, eindleijk ben je weer van start gegaan meid, de duimen draaien hiero

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sam m van kylian

Ik zit op dag 10 en wou aan de gyn vragen of ik naast de fm nog ovu testen moet gebruiken maar ik was het door alle blijdschap heen vergeten ....

5. sam mv kylian

op dag 10 vind ik 11mm errug netjes meid!

enne als ej dat wilt kun je altijd ovu testen gebruiken, ik deed het wel naast de fm's vond dat prettiger, hoefde we niet al een gek en heel vaak te seksen ;)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooww oke ik ga het gewoon eens uit proberen

Ik ben benieuwd of hij vrijdag goed gegroeid is !

L.sybje

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @sybje: Inderdaad 11 mm op dag 10 is netjes hoor! Op dag 12 had ik een ei van 8 mm, en kijk het resultaat!
    Succes, en veel klusplezier komende dagen/week.

@sam: hoe is het met je?

@katrien: Ook jij veel succes! fijn dat jullie er weer voor gaan!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wordt het wachten zat....
    Mag Vrijdag eindlijk weer aan de Provera..kan niet wachten...wil door naar de volgende ronde..wil eeen mooi ei..
    ik wil ik wil ik wil ik wil...
    Wat word ik toch moe van mezelf ,ahahhahaha

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @es prachtig mooi gedichtje
    @mj uuhhh dag 21 afgelopen vrijdag iui gehad, dus over 1,5 week ongeveer weet ik meer.
    @katrien, laten we hopen dat ik nu nergens last van heb ;)
    @sybje, als je er vanuitgaat dat je ei 2 mm per dag groeit zou je donderdag kunnen beginnen met ovu testen. maar vraag het toch maar ff
    @poohbear, meis het is te begrijpen dat je graag wilt, dat willen we allemaal hier!
    @all hier alles goed, ben een beetje moe heb heel hard gewerkt. moet morgen van 7.45 tot 18.00. had vandaag wel heel veel steken in mn buik, kan echt merken dat ze daar hebben gewroet

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Esther: Wat een mooi gedichtje krijg er een brok van in mijn keel.

patje: vervelend die steken in je buik grrr hopelijk is het snel over.

sybje: goed joh eitje van 10/11 mm

all: hier niets bijzonders te melden helaas. Ik moest voor controle bloedprikken 2 dagen voor HSG. Meer mensen dit gehad?

gr vruchtje

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @vruchtje meis ik vind het geloof ik net zo spannend als jij. leef helemaal met je mee hoor! doe je wel een beetje rustig aan?

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ah wat ben je ook een lievie. Ja ga zeker rustig aan doen. Heb het deze week erg moeilijk ben gewoon bang dat het 'nooit' zal lukken. Maar weet ook wel dat het onzin is. Maar helaas hebben we allemaal onze ups en downs.

Met jou ook alles goed? Morgen moet je lange dag werken, wat doe je voor werk?

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik ken het gevoel heel goed. het spookt ook door mijn hoofd dat het misschien nooit zal lukken. met mij alles goed, beetje ups en downs net als jij. ik werk bij action misschien ken je dat? vanwege personeelstekort moet ik zolang werken.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja dat ken ik wel leuk dat je daar werkt. Altijd als er personeels tekort is zijn overige collega's de pineut. Het is niet anders helaas.

Dit keer had jouw man toch 3.2 miljoen zaadjes? maar dat is nadat ze de goeie eruit hebben gehaald. Hoeveel had hij er dan in totaal incl. de slechte zeg maar? Heeft jouw man een probleem met zijn zaad omdat je IUI krijgt? Of is het goed bij hem?

gr vruchtje

15. sam mv kylian

vruchtje, het is n blijft moeilijk met ups en downs, maar niet de moed verliezen hoor!

dieseltje, hier gaat het wel hoor, de hoofdpijn is eindelijk aan het zakken.
    erg van slag door wat er in melissant is gebeurt :cry: heb 4 jaar in de klas gezeten met renate op het vbo en mijn moeder werkte met haar :cry:

en met jou, alles goed en met je buikkie :)

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nee ik verlies ook zeker de moed niet hoor. De aanhouder wint............we gaan ervoor totdat het zover is.

gelukkig is je hoofdpijn eindelijk aan het zakken. Echt fijn voor je.

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @vruchtje is ook heel leuk! mijn man heeft een lichte abdrologische factor, dus het is iets slechter als normaal. maar die 3,2 was idd na opwerking, alle goede zijn er dan uitgehaald. hoeveel het in totaal waren geen idee?
    @sam gelukkig gaat het wat beter met de hoofdpijn, is alleen heel erg dat dat is gebeurd met iemand ie je kent. heel veel sterkte iig

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    patje: oke want mijn vriend heeft redelijk goede aantallen in ieder geval boven de 20 miljoen, maar misschien blijft er na de opwerking veel minder over(althans goede dan) dat kan toch? Vandaar mijn vraag aan jou.

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    dat kan inderdaad, maar ik denk dat het zeker wel goed zal zijn voor iui pas als het onder de miljoen zit heeft iui geen zin dacht ik

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    :) dat geeft in ieder geval hoop boven de 1 miljoen gaan we gewoon voor moet goed zitten. Wel rustiger hier op het forum he de laatste tijd

Deel Deze Pagina