Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    @ French: spannend zeg! Hopelijk krijg je vrijdag beter nieuws. Ik zal voor je duimen...

2. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @French, ik ben net thuis en ben gelijk achter mijn computer gegaan! Jammer dat er nog geen ei te zien was, maar wie weet vrijdag!

Hoe is het met de anderen?

Liefs,
    Marit

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Nou... ik zit toch een beetje in de zenuwen, morgen bellen voor de uitslag van mijn bloed.
    Al heeft de gyn gezegd dat ie bijna zeker weet dat ik een eisprong heb gehad, mijn bloed weet de echte waarheid.
    Erg spannend dus, morgen weet ik of de clomid echt zijn werk heeft gedaan!

4. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Spannend Esther!

Houd je ons op de hoogte? Succes morgen!

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    goh meiden wat spannend allemaal. balen french, maar wie weet komt het nog

6. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @esthertje: Hoe is het? Heb je de uitslag?
    @french: Da's een beetje balen! je hoopt toch dat je ei in een keer gaat groeien. Ik ga voor je duimen dat ie dat als nog doet voor vrijdag. Anders is het weer zo'n verloren ronde vind ik... maar ja, daar kun je niets aan doen helaas.
    Ik ben gisteren begonnen met de clomid en moet volgende week woensdag komen voor de echo. Ben benieuwd. Ben wel nu mar 3 dagen ongi geweest. En helemaal niet zo veel. Zo zie je maar weer, iedereen reageerd weer anders op de medicijnen. Nou moet weer aan het werk. Succes allemaal!.

7. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    @ esthertje: weet je al wat? Ben errug benieuwd hoor....

Hier nog geen verandering. Dit is de derde dag na Primolut en nog geen teken van ongi. Nog even afwachten dus. Wanneer kwam de ongi na primolut/provera-gebruik bij jullie?

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden, leuk dat jullie allemaal zo meeleven.

Ik wilde eigenlijk in de loop van de dag bellen, kon niet wachten.......

Net gebeld, m'n progesteron was 51, prachtig dus zei ze.
    Ik heb geen idee wat het moet zijn, dat ga ik zo maar eens even opzoeken.
    Maar het was dus supernieuws.
    Ik ben erg blij!
    Ik hoop dat bij iedereen de clomid zo goed aan gaat slaan!

Liefs, Esther

9. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @ Esther, harstikke mooi dat je bloed er goed uitziet!
    @ Simba, bij mij kwam mijn ongesteldheid op de vierde dag (phh lijkt alweer lang geleden!)
    @Jody, volgende week woensdag naar de gyn dus! Spannend!

Ben net bij de gyn geweest. Dit was de eerste echo op dag 10 van de clomid. Er was wel een eiblaasje maar heel klein (4,3mm). Nog niet het gewenste effect dus..... Het kan zijn dat de clomid nog aanslaat. Zondag weer voor een echo. Een beetje ala French dus ;)

10. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov bij gyn geweest. Nog geen duidelijke groei ei. 26 nov 2e echo.
    Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken.
    MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag.
    french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg (morgen de laatste),21 nov terug naar de gyn.
    jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd.
    Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu primolut, daarna 50mg Clomid

Meiden, werken julllie het ook weer even bij?

11. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Jeetje Marit, dat is dus nog geen goed nieuws. Hopelijk gaat het eitje alsnog als een gek groeien. Ik zal net als voor French ook voor jou heeeel hard duimen!

Wel fijn dat je door die echo's weet waar je aan toe bent. Ik krijg de eerste ronde geen echo's en/of bloedonderzoek en ben dus afhankelijk van tempen en ovulatietesten... Maar ik ben ook nog niet zo lang bezig als jullie (pas 5/6 maandjes).

Esthertje: fijn hoor, zo'n goede uitslag! Het ziet er dus hoopgevend uit. :D

12. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    1E RONDE CLOMID
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov bij gyn geweest. Nog geen duidelijke groei ei. 26 nov 2e echo.
    Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken.
    MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag.
    french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg (morgen de laatste),21 nov terug naar de gyn.
    jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd.
    Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, na primolut nu aan het wachten op ongi, daarna op 5e dag: 50mg Clomid

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    1E RONDE CLOMID
    Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken, perfecte progesteronwaardes, eisprong gehad dus!
    Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, na primolut nu aan het wachten op ongi, daarna op 5e dag: 50mg Clomid

14. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @marittt: he meid dat is wel goed nieuws!
    bij mij waren ze allemaal even groot dus helemaal niks te zien maar bij jou gebeurt wel iets.
    ik ben benieuwd of er vrijdag iets te zien is en anders gewoon een hogere dosering.
    ik zal voor je duimen meid!

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    he even ander vraagje. Woont een van jullie meiden in a'dam. was benieuwd

16. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nee ik niet...in brabant ;)

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    MJ, ik woon in Beverwijk, dat is niet zo ver

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    maar jou ziekenhuis is niet in amsterdam? ik kan niet wachten tot dinsdag, ben zo benieuwd wat ze bij mij gaan doen

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Nee mijn ziekenhuis is ook in Beverwijk.

Ik hoop voor jou dat je ook aan de clomid mag, en dat het net zo goed aanslaat als bij mij!

Succes morgen, en wel schrijven he als je terugkomt.

20. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Overijssel.

Ik zag dat het ziekenhuis met kerst en oud en nieuw 2 weken dicht is! Zelfs als je in behandeling bent kan je dan niet langskomen! Verschrikkelijke achterhaald zeg. Ik snap dat ze misschien geen nieuwe 'gevallen' oppakken maar de noodzakelijke controles doen ze ook niet! Echt balen!

Share This Page