ja echt wel he? maar er is niet zoveel meer over he? t word echt tijd dat wij ook eens naar de andere kant verhuizen, daar zitten alle kletstantes. en nu helemaal nu wen ook weg is
@sam: Ja, het is vreselijk wat er is gebeurd. Ik kende huib vaag van de muziekvereniging, en renate kwam vaak mee... Het is niet te bevatten dat hij zoiets heeft kunnen doen. En zijn ouders woonden nog wel een paar huisjes verderop.... Vreselijk. Ik moet er vanaf het moment dat ik het hoorde ook heel vaak aan denken... Met mij en de beeb gaat het verder heel goed! Hoop dat jij ook weer snel mag starten!
ja tis verschrikkellijk en echt niet te bevatten. hoe kan iemand dat doen pfff. ik krijg het niet uit mijn hoofd, wat moeten die meegemaakt hebben pff. ik denk dat ik van de week nog bel nara het zh voor een afspraak, ik wil verder, de hoofdpijn gaat beter. zal wel een paar weken duren voor ik terecht kan. dus dan zal het wle over zijn hoop ik. patje, wij hebben toen met kylian ook iui gehad en john heeft goed zaad, het probleem ligt alleen bij mij. maar als de clomid niet werkt en spuiten alleen ook niet willen ze dat ook doen met iui. en idd, vind dat wij ook maar eens moeten verhuizen . heeft lang genoeg geduurd
@sam hoeveel iui's hebben jullie dan gehad voordat het raak was? want als ik op google zoek naar slagingspercentages kan ik niets vinden.
hoi iedereen, ik ben terug van de gynae... slecht nieuws ik heb pco en heb totaal geen reactie op clomid pfff maw ik moest eens nadenken over een operatie waarbij ze gaatjes prikken in je eierstokken zodat ze los kunnen komen en dan stimuleren met clomid opnieuw heeft er iemand ervaring mee? mijn eierstokken zijn zeer lui zei ze ik heb bloed moeten laten trekken om te zien in welk deel van men cyclus ik nu zit ( morgen weet ik de uitslag ervan) en dan zien of ik duphaston moet nemen... ze gaat me van kortbij opvolgen zei ze dus dat ik al 1 geruststelling! mr vr die gaatjes prikken zou ik een dagje in het ziekenhuis moeten verblijven omdat het onder narcose is brrrr heb er wel schrik van mr als het opbrengt vr n beebje doe ik het wel... maar hoe zit dat juist in zen werk? ik moet dan ook een foto van men baarmoeder laten maken en dan laparoscopie laten doen ik hoop op betere tijden snoetjes
wij hebben 1 IUI gehad en die was mislukt, we zaten in de wacht voor de tweede ronde en toen toch nog zelf stiekum zwanger geworden mijn schoonzusje heeft er 6 gehad (bij allebei was niks mis) en alle 6 helaas niet gelukt. slagingspercentage weet ik niet meer precies, geloof dat natasja dat wel weet. ik heb het gehad, maar weet het niet meer. maar er zijn er gelukkig ook genoeg die het wel met iui lukt hoor!
mariefrance, balen zeg van zo'n uitslag ik heb ook pco en een aantal jaar geleden ook de leo operatie gehad, ik heb hier niks geen last van gehad en was redelijk snel weer fit. ze branden idd je cystus dan weg in de hoop dat je cyclus dan terugkomt of je beter op de clomid gaat reageren. sterkte meid
mariefrance wat een kl*te nieuws zeg. maar ze kunnen je wel helpen dat is tenminste wel iets positiefs! heel veel succes en duim voor je dat er iets positiefs uitkomt!
@sam dat is wel sneaky hoor hihi maar goed ik zal natas zo wel even pb-en misschien dat ze het nog weet, iig thanks
Hallo meiden! Hier ben ik ook weer even. Net 2 uur rijles gehad van mama in spe Ja mooi gedichtje he... ik vond het ook zo mooi! Mariefrance wat balen zeg!Ik heb ook laparascopie gehad, valt best mee hoor, maar wat je verder opnoemt heb ik niet gehad. Sam ik snap heel goed dat je verder wilt...dit is ook zonde van de tijd he. Maarja, je moet wel om je lichaam denken.
succes mariefrance die gaatjes operatie is dat niet de leo behandeling ? wel fijn dat ze wat voor je kunnen doen in het zh ! succes ! L.sybje
ja he patje, ben heel stiekum geweest toen, hoewel... we hadden toen een andere arts in opleiding die zou kijken of er een eitje groeide, zei zei van niet en moesten we op ongi wachten, zo niet moest ik provera slikken na 14 dagen om ongi te worden en konden we weer verder. ik dus netjes de provera gaan slikken maar de ongi is nooit gekomen. later terug gerekend en 4 dagen na die echo is het eitje bevrucht, dusse ze heeft niet goed gekeken hihi esther, mijn lichaam is zeker belangrijk hoor en wil me ook eerst weer fit voelen, maar als ik jullie dan allemaal weer hoor enzo, wil ik ook verder, heb nu het idee dat het verloren maanden zijn
Ach sam... zijn het voor ons in principe ook... want zwanger zijn we nog niet Nee hoor flauwekul, ik snap wat je bedoeld! Patje, ze was niet meer misselijk maar wel dat ze het zeg maar in haar keel voelde... dat volle gevoel. Had ook erg weinig gegeten vandaag. Maar verder wel goed hoor.
@sam dan was ie gewoon scheel! hahaha gelukkig maar want daar heb je nu kylian van! @es ik kan me er helemaal niets bij voorstellen hoe het is om zwanger te zijn, beseft ze het zelf wel al een beetje? wij moeten ook z.s.m. verhuizen hoor!
haha grapjas, maar jullie doen tenminste nog iets met meds, bij mij staat het echt stil. maar snap je wel, moest wel lachen om je