essie en duckkie, jullie hebben wel gelijk in jullie redenering...daar vergeet je weleens aan te denken ja, als het allemaal 'tegenzit' , goed dat julli eme erop wijzen Vanaaf alweer spuiten....gaat alweer snel.... laten we maar hopen idd 'spontane' manier met hormonsters..dan bne ik 'bijna'op het eindpunt..zucht ga effe poetsen, ben vrij.. bengel
@ Bengel; Je hebt nu nog een weg met kansen voor je liggen... en ookal is het niet wat je wilt horen... elke kans is weer een kans! Morgen is niet hetzelfde als gisteren, iets wat een jaar niet is gebeurd, kan volgende maand ineens anders zijn! Begrijp wel dat het allemaal lang duurt, wij zitten zelf ook al 2,5 jaar (met af en toe een pauze) in de MMM. Maar hou de moed erin! Cyber-hug voor jou!
Lieve Es, Wilde even zeggen dat ik het heel positief vind klinken allemaal! Fijn dat jullie meteen door kunnen. 1e x raak toch?! Bengel en Katrien, beurt is aan jullie! en voor de rest ook natuurlijk. x
eeeeeehh dit ging nie goed ik geloof niet dat ik het kan mijn naam is nu zwart en de lijst ziet er zo raar uit ! Sorry ! L.sybje
hey meiden ik heb vandaag weer een fm gehad , sinds afgelopen dinsdag is het eitje maar 1 mm gegroeid hij is nu dus 12 mm er waren nog een paar eitjes te zien maar die waren maar 10 mm dus niet erg goed ..... heb het op de man af gevraagd waar het nou aan ligt of dat het een naam heeft , deze arts vermoed dat het pco is maar dat wist ze niet met zekerheid te zeggen .... as dinsdag weer een fm voor als nog is dit eitje volgens de fert arts een goede kandidaat voor een eisprong toch schrok ik dat hij maar 1 mm was gegroeid . L.sybje
1E RONDE CLOMID Rensie: 50 mg clomid Sybje: 1 eitje op cyclusdag 13, 12 mm.<-maar 1 mm gegroeid er zitten nog een paar eitjes van 10 mm !(14 september 2007) Jolien50mg clomid->2 mooie eitjes 1ekindje: begonnen met 50 mg Clomid (12 september 2007) 2E RONDE CLOMID poohbear226- clomid 50 mg deed niet veel, nu Clomid 100mg proberen! 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Linneke50, 100 en 150mg Clomid werkten niet. Geen eitjes gehad. 30 aug. afspraak met nbieuwe gyn voor hormoonspuiten! Wel deze maand voor het eerst zelf ongi geworden! Maar geen eisprong.. hoop dat dat ook snel weer terug komt! en anders spuiten dus! Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg voor de tweede ronde. 19-7 FM Stientje: : juni 2005 gestopt met pil, 1ste r clomid = 32d 2de r clomid = 27d... ongi 9 aug 2007 laatste rond clomid starten : 11 aug, follikelmeting 20 aug... laatste kans dan spuiten. Lot23:pco, 50mg wel ei maar geen goede eisprong na provera ongi(15/07). clomid 100mg starten 17/07, ongi(22/08 clomid 100mg 24/08. Makkie:3e ronde 100 mg. Vrijdag 14/9 FM en evt. Pregnyl spuiten 4E RONDE CLOMID Linda: 1e x 50mg geen ei, 2e x 100mg cd36, 3e x 150mg cd34, nu 4e x weer 150 mg. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien. Helaas ongi geworden Terug 100 mg clomid; een eitje van 16mm en weer ongi geworden... 100 mg clomid, 20 september FM 5E RONDE CLOMID 6E RONDE CLOMID Angelbaby 6e ronde IUI met Clomid, 3e keer met 150 mg. Dit is de laatste ronde Clomid. SLaat de IUI nu nog niet aan gaan we eerst even pauze houden en dan door met IVF Mielenl2e ronde 100mg na 4 rondes 50mg Denise:Na miskraam weer poging met 200mg maar eerst ongi worden door provera... 7E RONDE CLOMID vruchtje24 13 sept. HSG onderzoek. Als dat goed is nog 3 maanden clomid en in dec/jan '08 terugkomen als ik niet zwanger ben voor evt. IUI 9E RONDE CLOMID 10E RONDE CLOMID Katrien Duck/Daniëlle: Op 6 september spontaan ongesteld geworden na cyclus van 86 dagen. Nu weer een nieuwe poging met Clomid! Maandag 17 september 1e FM... (12 september 2007) 11E RONDE CLOMID Patje20 : 11e ronde clomid, 2e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI 07-09 3 eitjes 3,2 miljoen goede zwemmers Esthertje80: 11e ronde clomid 8e keer 100 mg, 3e ronde IUI, we gaan door voor IVF, 13 sep. intake 1E RONDE HORMOONSPUITEN 5e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 12 sept ongi, 21sept 1e FM, ronde 23, NOD Linda: +/- 13 september Stientje +/- 4- 5 september Patje : 23 september Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Bengel: NOD:5 okt Denise:ik gok op 24 oktober PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer 14 september; Sam mv kylian: PCO, 9 rondes clomid gehad, moest naar gyn voor verdere stappen, maar helaas eerst galblaas operatie, dus verplichte pauze, minimaal 2 maanden. mara blijf meebeppen hoor ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 Wendy: 5 mei 2008
sybje, heb het even aangepast voor je, je was vergeten de {qoute] en [/qoute] weg te halen en wat balen zeg maar 1 mm maar wie weet gata ie nog een spurt maken!
dankje wel ! sam mvk ! waarom kan ik dat toch niet ? er stond geen quote bij vandaar dat het dus niet lukte voor en na elke naam stond wel wat anders .....dat heb ik weg gehaald ! Ja ik hoop ook dat mijn eitje een flinke spurt gaat maken in het weekend iemand nog laat- je - ei - groeien tips ? L.sybje
er staat bovenin het bericht [qoute] en op het einde van het bericht staat [/qoute] komt vast goed meid, en anders doen wij het en helaas geen tips, ja RELAX, maar das makkellijker gezegd als gedaan
@sam mvk ik ga proberen te relaxen . weet je ik ben al zo blij dat er een eitje is die heb ik al zo lang niet gehad daar ben ik vorlopig al blij genoeg mee . ik ga nog een keer op zoek naar de lijst en kijken hoe het in elkaar steekt bedankt voor je hulp ! L.sybje
@sybje meis wat balen dat je ei maar 1 mm is gegroeid,maar geef de hoop nog niet op hoor, die eitjes zijn rare dingen, ze kunnen zoineens een groeispurt hebben. @sam hoe ist met jou? @es sjee volgende cyclus al beginnen dat is snel! wowie @all zit alweer een week na de iui en ik voel helemaal niets, en wil ook helemaal niets voelen. heb vandaag lekker een half dagje gewerkt en naar de dierenarts geweest met mn bunny's alles was goed prikjes gehad tegen die enge ziekte. nog een week en 2 dagen wachten dan weten we meer
patje, succes meid, hoop echt dat dit jou ronde is bengel, kop op he meid! je bent steeds dichterbij je wens! ik heb maandag een afspraak staan voor kylian en voor mezelf, de hoofdpijn is zo goed als weg gelukkig. af en toe als ik een tijd hetzelfde zit, maar verder niet meer gelukkig. dus kan ik dat maandag ook gelijk zeggen, en dan de gyn maar bellen denk ik! zal het nog vragen aan de huisarts of het verstandig is
@patje ik ga duimen voor een groeispurt ! jij ook veel succes zal wel een lange spannende week voor je worden , ik ga voor je duimen ! L.sybje
dag lieve allemaal remember me! Ik ben blij dat jullie me nog niet hebben geschrapt! Ik ben jullie niet vergeten, maar ik moest echt even afstand van alles nemen. De teleurstelling van het niet werken van de clomid was toch wel groot! We hebben een heftige zomer gehad met ups en downs. Helaas is er op baby gebied nul komma nul nieuws. Eind juni 1 maal spontaan menstruatie, maar zonder eisprong. Daarna nikkes nakkes nada. Ik ga echt hulp nodig hebben, dus ik heb de stap weer gezet en de gyn gebeld. Dinsdag heb ik de eerste afspraak sinds maanden. Waarschijnlijk puregon spuiten. Ik denk dat we er nu weer klaar voor zijn, maar ben wel erg bang voor teleurstelling. Zo positief als aan het begin van de clomid ben ik niet meer! ik heb veel mee gelezen, maar waarschijnlijk een hoop gemist. Ik kan onmogelijk op iedereen reageren. Wel gezien dat Wendy zwanger is! En dat mag een heerlijk wonder heten. Meid echt heel erg gefeliciteerd. Volgens mij zijn we ongeveer even lang bezig en ik weet hoe het aan je gaat knagen. Bengel, Duckie, Sam en Esther houd moed he! En ook de rest! Als ik weer het forum terug lees realiseer ik me hoe lang we al bezig zijn; meiden die toen met ons samen in het schuitje zaten zijn al bevallen of moeten bijna. Wat gaat de tijd toch vlug! Vergeet me aub niet; ook al ben ik niet zo vaak online meer dikke kus voor iedereen
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Alies! Wat goed om weer eens wat van je te lezen! Super dat jullie weer doorgaan! Ik denk dat iedereen weet wat je met de ups en downs bedoeld... dat is ook de reden dat wij een pauze hadden genomen... Af en toe is dat denk ik alleen maar goed, weer even lekker 'samen zijn' zonder Clomid en Pregnyl naast je op de bank! Hoop dat je gauw met ons meegaat... want wij gaan snel naar het zwanger-topic! Dikke knuffel voor jou! @ All; Wordt echt niets deze maand. Nog steeds superhevig ongesteld. Dat wordt wat... maandag FM. Ik snap er niks van hoor... Hebben jullie dit wel eens eerder gehad?
ja ik ben ook blij dat ik weer bij jullie terecht kan. Nu hopen dat ik mijn verslaving voor het forum in de hand kan houden hahahahahha. Zal wel moeilijk zijn. Ik heb ook zo'n enorme hyves verslaving. Ik vond het inderdaad heerlijk even die maanden niet over baby's praten. Ook al ben ik het nooit vergeten; het komt honderd keer per dag langs in gedachte bij wijze van spreken. Ik heb heerlijk genoten van roseetjes (soms teveel ) Zie foto's verjaardag: http://www.mijnalbum.nl/Album=6NWE7JFR De wens is er alleen niet minder om geworden. En als we iets willen, dan moeten we er weer voor gaan. nee duckie; ik heb daar geen ervaring mee All: heel fijn weekend
Haha, wat een leuke foto's! Inderdaad, de wens wordt er niet minder groot door, dus weer met frisse moed verder! Enneh... die verslaving op zich is niet erg, als het maar geen obsessie wordt... En waar ligt die grens?
ja precies. Maar die grens leren we (helaas) door ervaring steeds beter te bewaken! En een beetje verslaving is ook wel lekker. Beter dan die chocolade verslaving. Slaap lekker
Hey Lieve meiden, Ben een poosje niet hier geweest! 1e wat ik zag is dat WENDY ZWANGER IS! WOOWOOWWW, wat super meid! Hartstikke gefeliciteerd! Vlak na je huwelijksdag dan? oh ben zoooo blij voor je... Ik kan nooit alles bij lezen, maar zijn er nog meer zwangeren? Wij hadden eindelijk onze afspraak met fertiliteitsarts. Ze wil me eerst een maand monitoren, dsu kijken hoe alles bij mij gaat/werkt en toch nog eens CLOMID gebruiken, wat natuurlijk onzin is, want dat werkt gewoon helemaal niet en kan ok niet werken omdat alles gewoon wel goed werkt bij mij, qua bloeduitslagen kunnen ze nml niks vinden. Toch heb ik GEEN eisprong en nog steeds niet gehad ook. Oke, sperma van mn man is nagekeken, 65 miljoen zwemmende zaadjes! Ze zijn al blij met 20 miljoen.. Maar ja vorige keren zo zwanger dus dat zat ook wel goed! Na die maand mag ik wrschnlk hormonen spuiten, maar dat zou dan pas in januari kunnen, want ik moet eerst mn ziekenfonds polis wijzigen en duurdere polis afsluiten.. Dan krijg ik 100% vergoed maar to t maximum van 2000 euro.. heb je dus misschien niet heel veel aan dan.. Ben ook best bang voor de bijwerkingen. Ben 2 keer zelf ongi geworden, maar zit nu alweer op CD 40. dus geen ingo.. vorige keren was het CD 30 en CD28 Nou heel verhaal, sorry hoor meiden jullie allemaal heel veel suc6 en we gaan er gewoon voor! Liefs Linneke