Ja baal echt als een stekker. Ik vroeg hoe het kon dat het nu niet aansloeg en vorige x wel. Maar dan zegt ze ja ja een vrouwe lichaam he en verder zegt ze dan niks. Hopelijk volgende keren m'n eigen gyn. Nee ga aan de Primolut... Heb vorige keer wel provera gehad maar toen ging het helemaal mis met m'n suikers. Dus die mag niet meer hebben. Maar ja... gaan maar met goede moed verder.
Ja, echt balen he. Ik weet zo goed hoe je je voelt, had ik dus na 22 dagen hormonen spuiten. Ik word altijd zo depressief van provera en primolut. Heb de vorige keer duphaston gekregen, schijnt natuurlijker te zijn.. kop op he! Jij wordt gewoon een november mama!
Echt happy voel ik me ook niet van primolut maar ja anders kun je lang wachten voor het komt Thnx Girl! Knuf
Balen, Moon! Raar he... dat het de ene ronde wel kan werken en de volgende ronde niet! Ik had de hoop voor deze ronde al opgegeven, maar mijn temp is toch iets gezakt vanochtend. Misschien heb ik nog een verlaat eitje (vorige ronde op dag 18 en nu zit ik al op dag 22). Ik hoop voor je dat 100mg wel weer aan gaat slaan!
Hey Simba, kan best hoor! Ik reageer ook heel wisselend. Toen ik nog geen Pregnyl gebruikte heb ik wel es een eisprong op dag 24 gehad.. Anders gooi je er een ovutestje tegenaan?
Ik heb de afgelopen 9 dagen al met ovulatietestjes getest. Het resultaat: ze zijn allemaal positief! Raar he? Ik hoop dat mijn eisprong nog komt, ik heb de moed nog niet helemaal opgegeven deze ronde. Zeker nu ik van jou hoor dat de eisprong-dag per ronde kan verschillen. Thanx!
@smurfin...lekker hoog hoor! @simba...hoop voor je op een ei meid! @moon..k*t voor je meis! @all...thnx voor de condo(uhh) ben vandaag maar thuis gebleven..had er denk ik toch iets meer moeite mee. DILEMMA: vanochtend werd ik wakker, om half5 omdat mn vriendje aan het werk moest. heb toen getempt 36.8 (ik had 4 uur achtereen geslapen) dit omdat ik naar het toilet moest. toen ben ik weer in slaap gevallen en om 7 uur getempt. dit was toen 36.6. welke zou ik nu aan moeten houden? Ik denk zelf dat het hierzo over is....heb een beetje ongi-buikpijn. Niet hele erge nog, zoals normaal...maarre voel ze wel aankomen..*snik snik*
Zegt nog niks Wendy... had ik vorige keer ook en toen bleek ik zwanger te zijn! Zolang er geen bloed is is er hoop..... Spanning is hier ook om te snijden! Dagen kruipen voorbij.... Liefs Cath
Thnx... ik kan me namelijk helemaal niet voorstellen dat het in 1 ronde clomid raak zou zijn! Voel me echt superonzeker.... Terwijl ik normaal gesproken wel goed in mn schoenen sta... Iedere keer als ik eraan denk, dan krijg ik zo'n zenuwachtig gevoel in mn buik... Dipdagje! Enne heb een dikke vette puist precies boven mn neus, tussen mn ogen zitten haha
Dat hoort er allemaal bij.... Ik duim voor je. Ben mezelf hier ook aan het gek maken..., soms voel je van alles en soms ook echt helemaal niets. Er is gewoon, hoe moeilijk ook, echt nog helemaal niks van te zeggen..... Het is inderdaad met/door de hormonen niet mogelijk om er niet veel bij stil te staan. Hoe iedereen dat zo goedbedoeld kan zeggen! We willen allemaal maar 1 ding, en dat is mamma worden! En het liefst nog in 2007.... Liefs Cath
@ wendy Ik kon me ook niet voorstellen dat het met de eerst rond raak zou wezen. Maar was toch echt zo @ simba Zkr raar.. maar ze zegt dat de clomid tot dag 14 werkt dus een eisprong zit er dan niet meer in denk ik ook geen verlate.
Hoi hoi Sorry Simba, ik had niet goed gelezen. Dan kun je wel blijven testen natuurlijk Wendy: Aaaaargh herkenbaar, die laatste dagen zijn KILLING! Je kunt je schoen wel opeten he van frustratie.. Hopelijk een posi test over een paar dagen! Katrien: Voor jou hetzelfde! Duim voor je hoor. En indd het is niet mogelijk om er even niet aan te denken. Mijn moeder wil nog wel eens zo'n goedebedoelde tip geven. Kan ik dus helemaal niet over MAar t is goed bedoeld dat snap ik. Veel sterkte deze laatste wachtweek! Als het goed is zijn mijn 3 follies vannacht gesprongen Gister ook tot 2 x toe aan de klus geweest dus... t word weer spannend. Vanvond beginnen met Progestan! Liefs
Hoi Moon, hier een sprankje hoop. Mijn eisprong was op dag 20. En bij vele meiden komt ie rond dag 17/18. Dat heb ik gezien op de tempkaartjes van FF. Daar kan je op het gebruik van clomid selecteren. Dus ik hoop voor je dat er nog 1tje aan zitte komen! ( en snel graag, haha )
Ja wie weet alleen dan kom ik er misschien niet achter want krijg nu geen FM meer. Maar moest wel testen over 14 dagen.
ooh meiden zo herkenbaar dan denk ik gevoelige borsten te hebben waarvan tepels in brand staan, dan voel ik niets. Dan heb ik een rare buikpijn, en nu lijkt het een ongi buikpijnm (of teveel gegeten buikpijn had gisteren een vreetkick)... en tja, het is bij mij ook pas de eerste echte ronde, maar wel de 13e maand dat ik er mee bezig ben...das toch wel lang geneog voor ons allen toch? Succes meiden met wachten...ik wacht met jullie mee kn uf beng
Ik hoop zo dat we straks afscheid kunnen nemen van een paar van onze forum-leden! Niet omdat ik het niet gezellig vind, maar omdat dat dan verdiend is en weer hoop geeft voor de rest! Soms heb ik echt de neiging om op te geven, jullie ook?
ja die neiging heb ik ook...t vreet energie.... maar straks weten we waarom we dit gedaan hebben...zeker weten! nog even geduld (zeg ik die nu pijtje in zij voelt en denkt, wat is dit..)
Tuurlijk is het fijn als er sommige weg kunnen. En wij hadden helemaal niet terug mogen komen :x maar helaas hebben we het niet voor het zeggen. Ik vind het gereis soms zwaar.. het ziekenhuis ligt hier niet om de hoek. En nu is het nog niet zo super vaak.. als ik weer zwanger ben moet ik weer mega vaak (door me suikerziekte). Ik heb eigenlijk nooit het gevoel om op te geven. Ik moet heel veel laten en heel veel er voor over hebben. Tis niet zo als bij jullie alleen clomid slikken.. ik moet m'n suiker ook nog aan bepaalde waardes laten vol doen en dat vreet mega veel energie en dat zou ik soms wel is willen opgeven. Maar we doen het allemaal voor het mooiste wat er is!