Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hehe... eindelijk weer wat gezelligheid hier! Heb jullie gemist! :)

@ Patje; balen joh! Volgende keer 3 keer herhalen als ze wat zeggen... ;) Maar wel klote dat je nu weer terug moet!
    @ Syb; mijn cyclus duurt steeds zo'n 28-30 dagen. Lekker kort, maar veeeeel te lang! :-D
    @ Vruchtje; wanneer is jouw NOD precies? Vind het deze maand ook wel beter gaan als anders... alleen als je er heel veel aan denkt kruipt de tijd! Dus maar lekker verstand op 'nul' en doorgaan!

Ga nog lekker even een blokkie om met onze boef! Hij is nu 11 weken... maar damn wat een eigen wil! :-D

Knuffel

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Katrien Duck: Echt leuk hoor dat je een hond hebt, dat lijkt mij ook wel een goede afleiding. Mijn nod is zaterdag 6 okt maar test pas op zijn vroegst maandag of dinsdag niet dat het zover komt hoor!

grappig zie dat ik 1 dag voor jou mijn nod heb.

gr vruchtje

3. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Kunnen we samen aftellen! ;)

Ga nu echt, doei doei!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gaan we zeker doen kunnen we elkaar een beetje steunen. Hopelijk hebben we allebei goed nieuws :)

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @sybje: mijn cyclus duurde de 1e keer 33 dagen met mn eisprong op dag 21, de 2e keer weer mn ei gehad op dag 21 alleen toen was ik zwanger nu ga ik er vanuit dat ik mn ei weer op dag 21 heb ongeveer...

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Waaaaaaaaah de eerste spuit zit erin! hahaha.

Daar voel je echt helemaal niets van!
    Ik had '' nu dat jij er bent'' van Trijntje Oosterhuis opgezet zodat ik goed wist waarvoor ik het deed. En ik jaste die naald er zo in! Piece of Cake.
    Alleen wat stinkt dat spul zeg... bah!

7. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik reken er nu, in tegenstelling tot andere maanden, helemaal niet op.... Het is al 8 keer niet gelukt, dus waarom nu ineens wel? :rolleyes:

Super Esther, je bent nu offieel een junky! ;)

Hoe is het met Bengel, al een tijdje niets van gehoord of wel?

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeeeeeej ik ben een junkie ik ben een junkie!

9. bengel

bengel Niet meer actief

met bengel gaat wel..... :cry:

2 eiblaasjes nog steeeds 11 mm...bloed geprikt voor hormoonwaardes te bepalen, want dan mocht ik ophogen van dosering. Waardes zijn laag, maar mag toch nog iet ophogen, de professor vindt t allemaal nog goed eruitzien..morgen mag ik weer..
    Bah..t zit effe niet mee...

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    he bengel balen zeg... hopelijk morgen stukken beter!

@es: wat goed van je zeg! ben trots op je! lijkt mij zo eng ik denk dat ik het mn mannetje zou laten doen namelijk..

hier nog steeds aan het wachten op dinsdag afsraak bij gyn dan weet ik hoe groot mn ei is en wanneer er geklust gaat worden...

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    o ja werd vanmorgen wakker met pijn aan mn blaas/urineweg (weet ik veel) maar ik denk komt vast omdat ik nodig moet plassen heb het de hele nacht opgehouden. maar na mijn ochtendplas ben ik al 2x geweest druppeltjes en pijn is er nog branderig... krijg toch geen blaasontsteking he?!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Nou ik ben ook weer vande partij. Ben weer ongi geworden na Provera kuur.
    Heb voor maandag 8 oktober afspraak vor eerst follikel meting staan!
    Nu duimen dat 100m g clomid goed aanslaat!
    spannend

13. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Spannend Poohbear!

Hoe is het nu Denise?

@ All; ik heb straks familieweekend, ga nu spullen pakken... koken, eten... en dan weg. Niet veel zin in, maar dan valt het vaak alleen maar mee! Succes allemaal, en ik hoop dat ik zondagavond positieve berichten lees (toch Bengel?)!

Prettig weekend!

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Esther: Goed joh dat je spuit goed is gegaan. Ben trots op je. Nu is het zeker helemaal echt begonnen voor je gevoel?

bengel: hoop dat je morgen beter nieuws hebt. Het zit je nu even niet mee, maar gaat goed komen hoor!

Katrien Duck: veel plezier bij je familie weekend!

denise: hoop dat je een goed ei hebt dinsdag. Hoop dat het geen blaasontsteking gaat worden.

poohbear: succes met de fm 8 okt.

all: hier niets bijzonder heerlijk weekend yoepie. Ik ga vanavond eerst even lekker naar de sportschool.

gr vruchtje

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    He Meiden

Vruchtje: Ja inderdaad het is nu echt begonnen m'n IVF avontuur. Vind het zo spannend!

Katrien: Heel fijn weekend! Geniet er van! Gaat de kleine hond ook mee?

Denise, het stelt echt niets voor, je voelt er niets van, hij glijd er als het ware gevoelloos in! Ik hoop niet dat je een blaasontsteking hebt, kan knap vervelend zijn!

Poohbear ik duim voor je!

Fijn weekend allemaal!

16. bengel

bengel Niet meer actief

fijn weekend Katrien

essie, junkie XL hier...hahah..ik vind het niet stinken..heb nu wel 2 blauwe plekken op buik..morgen weer een FM, hoop dat vanavond alweer de laatste spuit was deze ronde..zucht (al 600 Euro bijna in mijn buik gespoten deze ronde)

vruchtje...thanx voor opbeurende woorden, soms kan iemand dat goed gebruiken.

Morgen 10 voor 10 fm...heb steekjes links, en wat slijm, maar mijn lichaam houd me toch voor de gek, dus ik wacht t wel af..
    morgen is mijn doggie jarig word ze alweer 4...zou die dag me geluk brengen? Stel dat ik nu 'snel' zwanger wordt, dan is ze alweer bijna 5 als ik beval...en toen ze 2 was, dacht ik al aan kindjes..weer zucht..

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    het gaat vandaag stukken beter drang om te plassen is zo goed als weg maar als ik plas nog wel branderig. Ben gister meteen in de tegenaanval gegaan met cranberrytabletten en liters water heeft dus toch wel geholpen!

hoest met de rest?

dinsdag eindelijk weer afspraak! jippy!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    heb geen tijd om op iedereen te reageren, maar hier gaat alles goed, ben best wel benieuwd wat de gyn dinsdag gaat zeggen. heb trouwens nog geen afspraak gemaakt voor een fm, weet niet deze maand heb ik zoiets ff geen ziekenhuis

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Denise: gelukkig gaat het stukken beter met je waarschijnlijk heeft die cranberry tabletten en vele water goed geholpen. Nou beter toch!

Bengel: Ben benieuwd hoe je fm was vanochtend?

patje: kan me goed voorstellen dat je even geen zin hebt in 'z'huis, dat heb ik ook wel eens gehad en gewoon je gevoel achterna gaan dan maar even niet. Ei groeit wel of niet heeft z'huis bezoek helaas geen invloed op.

gr vruchtje

20. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    waar is de lijst eigenlijk? :)

ik val onder geen enkele categorie maar dat overzicht vind ik altijd wel handig

Deel Deze Pagina