meiden help me even met beide benen op de grond weer te komen staan... ik ben misselijk en heb dezelfde buikpijn als toen ik zwanger was... maar zou het het ei zijn wat ik voel? ben mezelf gek aan het maken... *zucht* *cry*
Denise... Ik zou je graag willen helpen. Maar ik weet niet of je banner klopt, maar het lijkt me erg vroeg voor je ei? Misschien is het al eens besproken hier hoor, maar heb je geen controles?
en niet dat ie al springt maar de eerste keer met 200mg heb ik hem ook een paar dagen gevoeld ik voelde met de dag meer druk op mn buik dat die groeide dus misschien dat ie groeit en pas over een paar dagen springt maar waarschijnlijk zit ik mezelf gewoon gek te maken.
Misschien moet je dat morgen even doen die ovutest... Zwanger zijn kan niet? Ik weet het ook niet hoor hahaha.... Test gewoon morgen of je een ei hebt, dan weet je het zeker
nee zwanger zijn kan niet in principe misschien heb ik wel gewoon buikpijn waar je normaal gesproken niet van zit te kijken maar nu ga je van alle pijntjes krampjes etc iets denken en dat moet ik niet doen maar ik kan het niet verklaren nou ja ik ga gewoon rustig doen en morgen wel een ovutestje er tegenaan gooien als ik het dan nog heb...
Precies heel goed ! Ik weet wat je bedoeld hoor, je gaat overal op letten... heel irritant! Gelukkig bestaan er ovutesten he! Slaap lekker voor straks
Ja inderdaad Esther erg stil hier. Heb je lekker weekend gehad? Ben ook wel benieuwd naar bengel...... volgens mij had ze zaterdag weer een fm of ik ben in de war. Denise: nog ovu testje gedaan? all: Heerlijk genoten van het weekend. Vandaag niet zoveel gedaan en dat bevalt me wel voor een keertje. Morgen mogen we weer aan het werk. Nog 6 a 7 dagen en dan moet ik alweer ongie worden (hoop van niet natuurlijk), maar ga er niet vanuit dat het nu in ene wel raak zou zijn. gr vruchtje
Hey meiden, lekker weekend gehad? Ik niet, familieweekend... enneh... beetje last van de hormoontjes gehad. Maar goed, ik tel de dagen met Vruchtje af, hoewel ik 150% zeker weet dat ik niet zwanger ben. Ik voel namelijk helemaal NIETS! @ Bengel; hoe is het met je? Gisteren grotere eitjes? @ Essie; hoe gaat het met spuiten? Ga even douchen... heb het al 3 dagen zoooooo koud! Kan echt nog niet aan de herfst wennen! Jullie wel? Liefs, Daan
Katrien Duck: maar goed dan dat je familie weekend nu voor bij is hi hi. Ik voel ook helemaal NIETS dus................worden we samen ongie of onze lichamen houden ons voor de gek, dat zou helemaal mooi zijn. Ik heb net de kachel aangezet had het inderdaad ook koud. We hebben ook haast geen zomer gehad dus ben zeker niet toe aan de herfst. Helemaal als je nu weer vroeg eruit moet voor werk is het nog zo donker grrrrr dan wil ik nog paar uur slapen en wordt daar heel chagerijnig van. gr vruchtje
Het zou echt bizar zijn... als blijkt dat we juist deze maand zwanger zijn. Aan de andere kant... we zitten nog een week voor onze NOD. Je weet het toch pas over een week, en niet eerder. Jammer hoor, dat die groene voeten nog steeds niet komen...
Wel benieuwd trouwens hoe de zwangere Clomid-Babes dat ervaren hebben voor hun NOD, misschien daar maar eens vragen. (Of lezen de dikke buiken mee?)
Dat is ook zo we hebben nog 1 week te gaan. Ik zie dat jij ook een mk hebt gehad (erg rot voor je) Ik heb ook een mk gehad en toen had ik ook helemaal geen zwangerschapssymptomen. Had jij dat wel? Ik was wel korter zwanger dan jij ongeveer 7 weken.
Ik had de eerste 8 weken alle kwaaltjes die je kunt bedenken, misselijk, moe, vaak plassen, 'menstruatiepijn' enz. enz... daarna niet meer, en ik weet dat ik toen tegen mijn vent heb gezegd: 'je zou bijna vergeten dat je zwanger was'. Vond het toen al zo'n rare opmerking van mezelf... Verder wel dagboek en alles blijven bijhouden enzo, dus me wel zwanger 'gedragen', maar toen met 10 weken de bloeding begon bleek uit de echo al rond de 8 weken misgegaan te zijn. Het is wel een raar idee. Een jaar geleden was ik al zwanger, toen had ik op 3 oktober een positieve test in handen...
Goedenavond dames: Ik had een tweetal weken voor ik positief teste 2 dagen het gevoel dat ik ongi zou worden. Ik had 5 dagen duphaston genomen en wachte dus op mijn ongi. Ik had mij clomidtabletjes al klaargezet in het pillendoosje, ik moest ze dus gewoon maar nemen. Op een zwangerschap had ik helemaal niet gerekend omdat het volgens de gyn niet kon omdat de 2 follikeks die ik had veel te klein waren. Een week nadat ik gestopt was met duphaston was ik echter nog steeds niet ongi. Ik besloot dus maar een zwangerschapstest te doen vooraleer ik naar mijn gyn zou bellen. En inderdaad het wonder waar we niet op moesten hopen van de gyn was er toch gekomen. Ik hoop dat iedereen hier zo vlug mogelijk een positieve test mag hebben, mijn duimen draaien nog altijd voor iedereen hier. Knuf van zuurtje
hey meiden ... hier wat minder goed nieuws , ik ben weer ongi geworden . en dat op cyclusdag 29 wie had dat nou verwacht ? het voelt allemaal nog wat raar , ongi is ook gelijk helder begonnen stroomt ook al goed moet ik zeggen . hubbie is er van onderste boven en had daarnet even een huilbui en ja dan kan ik ook wel even. morgen belt de gyn voor de bloeduitslagen ik zal gelijk vragen of ik weer met de clomid mag beginnen ..... L.sybje