Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Katrien Duck: nog niet ongie meid. Hoe voel je je? Je hoeft niet altijd nu al symptomen te hebben hé duim voor je...........spannend

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Voel me absoluut niet zwanger......

Net naar wc geweest en heb nu een heeeel klein beetje bruinverlies. Dus zal nu wel snel doorzetten. Morgen een gesprek met onze arts... ik ben zo benieuwd wat het vervolgtraject wordt. Ik heb geen vertrouwen meer in deze manier, wil weer verder!

Dus laat ongi maar snel komen!

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @bengel, ik kom je snel gezelschap houden hoor op het bankje. heb geloof ik vandaag of morgen mn ei(tjes) dus kan niet lang duren. gaan we samen af tellen! en ik duim natuurlijk ook voor je
    @vruchtje onze tijd komt zeker wel. lekker is dat he als je ongie weg is. morgen ook weer werken, van 9 tot 18.
    @katrien, hebben je cocktailtjes gesmaakt? heb er ook wel eens weer zin in. spannend morgen gesprek, wat denk je zelf dat het word?
    @all weinig nieuws, heb al vanaf gisteren last van ongie buikpijn, heel gek, heb vanmorgen een ovu test gedaan en volgens mij is ie dan posi, maar wanneer heb ik dan mn eisprong? tis toch 24 uur daarna? naja een keertje meer klussen is echt niet erg ;)

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello ladies

Wat een rust hier dit weekend.
    Wat is dat weekend walgelijk snel gegaan he. Bah!

Patje, spannend ik hoop dat jullie je ei goed benut hebben, en dat dit de laatste keer is dat je op het bankje zit, net als voor jou Bengel.

Katrien, hoelang na het bestellen had jij dat boek binnen?

Hier gaat alles goed, een heerlijke dag gehad met mijn moppie...net m'n favo serie gekeken ;)
    En zo weer even de 2 spuiten erin zetten en dan lekker slapen.
    Morgen om 10 uur echo... ik hoop echt dat ik nu wel gereageerd heb op die spuiten... want ik wil aktie!

Liefs, Esther

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @patje
    ik dacht dat je eitje sprong een paar uur na je pos ovu test .
    vorige maand heb ik duidelijk mijn ei gevoeld snachts ,de avond ervoor had ik een posi ovu test en de volgende ochtend een neg ovu test .
    succes iid geval !

L.sybje

6. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Esther, hoop ook voor je dat je eitjes goed groeien... duim zo voor je! Bij mij duurde het boek trouwens 1 tot 1,5 week.

@ Patje; cocktails waren echt heerlijk! ;) :)

@ All; over 2 uurtjes zit ik bij de gyn. Ben inmiddels mega-ongesteld... :( Nu maar hopen op actie, want met alleen Clomid en Pregnyl komen we er blijkbaar niet!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

7. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    esther: succes zometeen; ik duim voor je
    Duckie: jij ook veel succes met het gesprek; ik hoop dat je daarna weer verder kunt.

All; iedereen goed weekend gehad?

Vandaag bloedgeprikt; morgen bellen. Vanmiddag zijn ze dicht. Het is een feestdag hier in ALkmaar; ALmaar ontzet. Dus vanmiddag en vanavond de stad in!

Verder gaat het goed met mij; prikken begint alweer een beetje te wennen. Merk dat dit middel wel minder bijwerkingen heeft dan Clomid heerlijk. Ben een beetje emo, maar volgens mij verder niets. Ben wel erg verkouden, dus dat is vervelender. Maar ja ziek melden zit er niet in... moet dan wel echt ziek zijn. Wil mijn collega's niet met mijn ronde clienten opschepen.

Fijne dag allemaal

dikke kus Alies

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @esther en daan duck: hoe was het vandaag?

@patje en bengel: ik ook me ei waarsch. vandaag dus samen op de wachtbank, gezellig toch? en als het net zulk mooi weer is als het afgelopen weekend dan zitten we helemaal lekker!

Nou ik heb me ei wel goed benut hoor hoop ik zaterdag en zondag geklust en dan vanavond nog eenn keertje en dan neem ik lekker een week rust whahahwhahwhawhaha. Denk alleen niet dat het hem word dit keer omdat het toch de 1e keer is na mk en dan toch wel gespannen ben, als ik straks weer geen controles heb kan ik het wat meer loslaten.

nou toitoitoi allemaal maar weer, duimen draaien voor iedereen! liefs

9. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goedemorgen allemaal,

esther en daan, hoe was het bij de gyns?

iedereen op het wachtbankje succes!

syb, wat je zegt klopt niet meis, als je een posi ovu test hebt heb je binnen 20-48 uur je eisprong ;)

fijne dag allemaal

10. bengel

bengel Niet meer actief

nog een week sam, kun je ook weer verder

hier alles wel oke, voel me alleen niet zo lekker..slecht geslapen, begin te snotteren enz enz

dit wekend onze nieuwe auto opgehaald, wilde een volvo, maar het is een peugeot 307 stationwagon geworden uit 2004..
    helemaal heppy de peppy

hoestie met je Daan? toch wel weer balen he...

11. sam mv kylian

hee gave wagen zeg!
    hoop dat je niet ziek word hoor. maar zijn er een heleboel ziek.

en jaa, gelukkig, eindleijk, nog een weekje en er is weer actie :D

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Nou net eerste fm gehad na clomid 100 mg...niet veel gegroeid.
    Rechts zit er eentje die ik er groot uit vond zien op de monitor, maar hij werd er niet happy van geloof ik. Was zo ie zo niet een echt hartelijke man die in mn muts zat te roeren deze keer, maar vooruit!

Moet donderdag terug komen.
    Heb effe een dip nu..

13. sam mv kylian

heeft ie niet gezegd hoe groot ie was dan meid

dikke knuf, sommigen zijn echt horken die je onderzoeken :(

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee ,hij zei zo ie zo niet echt veel...was echt broek uit, benen wijd en roeren maar.
    Ik keek wel mee en rechts vond hijer een die iets meer dan 6mm was (dat zag ik tenminste op het scherm)
    Ik wil graag cijfers weten, dat helpt me een beetje en ik schrijf alles op.
    Mocht ik dan een keer zwanger zijn, dan vind ik het leuk om ook die gegevens te gebruiken in een dagboek.

Tsja, heb elke keer een andere gyn, tis maar net wie er spreekuur heeft geloof ik. Deze had ik nog niet gehad, maar ik krijg hem donderdag weer.

15. bengel

bengel Niet meer actief

6mm is idd wel weinig...
    ze moeten 14 worden en dan groeien ze wel door tot eisprong, dus dat is de minimale maat, ik ben ook atlijd blij als de 14 weer gehaald is...

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou 14 had ik de vorige keer ook niet gehaald. Toen waren het er 2, waarvan de grootste net geen 10mm was...
    vandaar de clomid dubbele dosis.
    Maar of die nu aanslaat...

17. bengel

bengel Niet meer actief

op welke dag zit je nu?

Ik had t ook hoor,:
    clomid 50-100-150: JA sloeg aan, helaas 1 maand werd er toen immuum voor, en nu spuit ik 'alweer 5 maand'... en daarmee kansen...
    t is zwaar, maar ben nu zooo blij dat ik kansen maak....
    succes van de week, ennuh: doe je mond open daar, en vraag gewoon!
    doe ik ook..

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Misschien een domme vraag, maar mag je tijdens clomid, gewoon pijnstillers nemen(paracetamole/ aspirine enzo)
    want heb ontzettend hoofdpijn en las net over clomid dat als je clomid slikt met andere geneesmiddelen dat het schadelijk gevolgen kan hebben.

Hoop op reactie!

groetjes Jinky

19. bengel

bengel Niet meer actief

ja hoor jinky

dat mag..

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38