Hey meiden, eindelijk weer ouderwets leven in de brouwerij! Heerlijk, wat mis ik dat soms... Vanmorgen gesprek gehad bij Gyn... komende maandag HSG. Zie er wel tegen op, maar hou me alle meeval-verhalen maar voor! Ben in ieder geval blij dat er weer wat ondernomen wordt! Mochten jullie trouwens ook kiezen voor een HSG of kijkoperatie? Wij hebben maar voor het eerste gekozen... Verder de ronde van de HSG geen hormonen, en bij volgende menstruatie weer verder. Dan ook IUI. Lijkt me helemaal niets... met een potje zaad naar het ziekenhuis waar zij je misschien zwanger kunnen maken... Is toch niks natuurlijks meer aan! Maar goed, alles voor een klein wondertje! @ Esther; hoe was het bij jou in het ziekenhuis? @ Alies; beter dat je minder bijwerkingen hebt! Hoop dat je snel goed nieuws hebt! @ Bengel; wat een superauto! Rijdt vast heerlijk! @ Sam; spannend hoor, volgende week weer anar de Gyn. Weet je al welke kant het ongeveer op zal gaan? Alleen hormonen, ook inseminatie of eerst verder onderzoek? @ Alle-wachtbank-zitters; ik duim voor jullie! Al zal het wel stil worden als hier nogmeer weggaan... Ga nu van mijn vrije middag genieten! Dikke knuffel!
@katrientje.. ff inbreken.. Het klinkt misschien eng (ik heb er geen ervaring mee) maar het is wel top, dat ze weer een paar stapjes verder met jullie willen gaan! Je blijft in ieder geval niet stil staan! Veel succes volgende week met de HSG en de iui! Ik hoop dat dat uitkomst brengt! Dikke KuZz
Dank je, zo probeer ik het inderdaad ook maar te bekijken. Wat we nu doen schiet voor geen meter op, dus dan maar effe 1 of 2 daagjes pijn... Hoe is het met jou Wendy, alweer een beetje minder ziek? Je hebt nu toch pilletjes begreep ik? Hoop dat je je snel beter voelt, kun je lekker gaan genieten!
Jah die pilletjes.. ben ermee gestopt.. heb al een lage bloeddruk van mezelf, en die pillen hebben ook als bijwerking dat ze je bloeddruk verlagen, gister van mn stokkie gegaan, dan maar misselijk! Ach nog 3 weekjes doorbijten, ik hoop dat het dan beter gaat!
daan duck: echt waar geloof me: HSG valt 100% mee..als je wel je pijnstillers inneemt: uiteindelijk 3x vervelend steekje gevoeld...maar goh, dat was te overzien, succes daarmee! tja IUI wel raar, maar bij jullie wordt t ook eens tijd zeg! Ik zal proberen vanmiddag foto auto te maken, en dan in album te zetten, hij rijdt HEERLIJK..ik rijd er elke dag mee dus tim pech, hij heeft bus van de zaak...
@Bengel.. gefelici met je nieuwe car! Mooi ding joh! Wij hebben zelf ook een peug! Top auto's (vind ik) Arme tim, hihi. ach jah.. hij heeft een bus Ook op het wachtbankje! Spannend man! Ik duim voor je meissie! @sam.. en al bij de gynaecoloog geweest? @patje.. Hmm je eisprong! Heb je deze maand wel medicijnen genomen dan? Aangezien je een maandje rust had? @esther.. uhh moet ik nog op je reageren? behalve dan dat je echt een super lekker ding bent! Mooie foto op hyves man! Als we kris en edje nou dumpen, zullen we dan samen verder gaan? @alies.. top dat je minder bijwerkingen hebt joh! Dat vond ik echt kl*te van clomid! @denise.. top man! Ook op het wachtbankje! Samen met daan naar de overkant deze maand? @poohbear... Hmm 6 mm is inderdaad niet groot, maar op welke cyclusdag zit je? Die van mij sprongen namelijk vaak pas rond dag 20! En idd een beetje een rare gyn!
@wendyp zit op dag 11 nu. En vorige keer waren ze op dag 19 net geen 10mm. Had goede hoop dat door verhoogde dosis de boel beter zou groeien. Word gek van mezelf....dat geklaag in zo'n vroeg stadium van de mmm. geef me maar een mep als ik te klagerig word hoor!hihi
Maar je bent nog lang niet op dag 20! Misschien groeien ze nu elke dag 2 mm en heb je zo een ei! Met clomid weet je het natuurlijk maar nooit! En klagen mag! Daar is een forum natuurlijk ook voor he! (en moet je mij af en toe horen! En ik mag juist niet klagen!)
hihi, toch nog wat te lachen in deze wachttijden, bedankt! hoe is het verder met iedereen? zijn er nog controles vandaag? ik heb geen nieuws hoor, hang hier rond en lees meer. succes aan allen!
@afrika Ja ,sorry hoor...leek wel of ie boter zat te karnen! Ik vroeg bijna of het linksdraaiend of rechtsdraaiende yogurt moest worden.
huh de gyn zei dat je ei bij de pos ovu test al gesprongen is ....huh nu snap ik het helemaal niet meer effe offtopic ...... zit in de ziekte wet met een onstoken knie , baal als een stekker en het doet nog reuze pijn ook L>sybje
denise, bengel en patje: succes meiden op het wachtbankje hopelijk de laatste keer voor jullie! bengel lijkt me mooie auto kon foto nog niet zien in je album. katrien duck: net zoals Bengel zegt HSG valt heel erg mee. Neem op tijd je pijnstillers in en komt helemaal goed. Hoop dat je natuurlijk ook een goede uitslag krijgt. IUI snap wat je bedoelt met 'potje naar ziekenhuis', maar ja wat je al zegt alles voor het goede doel. Ik kreeg die maand van HSG ook geen hormonen trouwens. In januari gaan wij hoogst waarschijnlijk ook beginnen met IUI (indien ik nog niet zwanger ben natuurlijk). sam mv kylian: nog een weekje.....lekker hé dat je er weer voor kunt gaan. poohbear: hoop dat je eitjes in ene nog hard gaan groeien. Je hebt natuurlijk nog even de tijd als je op cd 11 zit. Esther: Hoe is het gegaan vandaag met de echo? wendy: gelukkig ben je van je ergste misselijkheid af, dat is wel fijn. Mooi dat verder alles goed gaat met je. alies: veel plezier met alkmaars ontzet gr vruchtje
Wat een drukte weer hier hahha! Wendy is geweest zeker? Eerst even mijn eigen verslag. Eitjes waren gegroeid, maar nog niet groot genoeg. Dus nog even doorspuiten, en donderdag weer echo. Pffff duurt lang allemaal zeg! Maarja het groeit iniedergeval! @ Katrien, IUI klinisch? Wat dacht je van IVF Wel lekker dat je een stap verder gaat he, voel je je er goed bij verder? @ Sybje, balen van je knie, beterschap! @ Pooh, klagen mag hoor! Heerlijk toch Liefs, Esther
katrien dat is niet hoe je het je had bedacht he met je potje naar het zh en best spannend hopelijk mag het met iui snel lukken! esthertje hopelijk is je ei donderdag mooi groot! wendy vervelend dat je bent flauw gevallen hopelijk is de misselijkheid snel over! alle dames veel succes! vandaag een fm gehad en helaas slecht nieuws het is niet aangeslagen dus geen clomid meer maar nu eerst aan de duphaston en dan spuiten dus hopelijk mag het daarmee gaan lukken!
Esther: hopelijk is je ei donderdag groot genoeg. lot23: balen zeg dat de clomid niet is aangeslagen. Duim voor je dat het met spuiten helemaal goed gaat komen. gr vruchtje
Thanks meiden...maareh... aan 1 ei heb ik niets he Lot, balen! Ik hoop dat spuiten goed uitpakt voor je!
heyy meiden, esther begrijp ik dat nu goed, 12 eitjes? goed zeg!!!! katrien, aan de ene kant balen zeg dat je iui moet gaan doen, aan de andere kant wel beter dat ze nu een stapje verder gaan he. mocht je niet eerst spuiten en toh nog zelf doen? word het echt gelijk iui? en idd iui is erg klinisch en niks romantisch meer aan hoop dat de iui snel resultaat geeft. en de hsg, hoop dat het meevalt, ik moet hem ws ook, zal ik maandag wel te horen krijgen wendy, wat naar van je misselijkheid en dat je moest stoppen met de meds. syb, weet niet hoe jou gyn erbij komt, maar als je posi test met een ovu test heb jij je piek van je lh en daarna springt je ei, als je ei al gesprongen is krijg je geen posi ovu test meer, want dan is je lh al weer gezakt.