@sybje Misschiendat ie nog iets groeit, maar zit nu op dag 15! Op dag 19 moet ik nog een keer komen, maar hij zal toch echt niet veel groter dan zijn!
Hoi meiden, ik lees al een poosje mee maar dacht nu toch maar eens een berichtje plaatsen. Ik heb vandaag mijn tweede pilletje clomid genomen, ik merk er weinig van. Ben alleen een beetje moe en down maar of dat daardoor komt weet ik niet... Ik had nog een vraagje eigenlijk. Stel nou dat clomid 50mg niet aanslaat en ik moet 100 mg gaan nemen, moet ik dan eerst ook weer mijn menstruatie opwekken met primolut? of doen ze dit maar eenmalig? Volgende week vrijdag heb ik mijn FM ben echt benieuwd of de clomid iets gedaan heeft dan. Liefs Demi
hmmmm mijn borsten zijn groter.......en als ik er over aai gevoelig..hmmmm...ik weet het kan 2 kanten op, maar heb dit volgens mij niet eerder zo gehad Gisteren stond overbuuf aan de deur, tranen in haar ogen..ze vond het lullig te vertellen, maar ze was 5weken zwanger. ik wist ook dat zij bezig waren..Ze weet van ons en voelde zich rot daardoor, ze heeft het alleen haar ouders verteld en nu ons.. ik vond het wel lief dat ze met me rekening hield, want dat hoeft niet natuurlijk..haar man heeft vanaf stoppen pil gezegd dat ze in sept zwanger zou raken, hij heeft gelijk..hij heeft ook gezegd dat we samen zwanger zullen zijn vanaf begin..ik hoop dat ie weer gelijk heeft.. ik gun het haar tegelijkertijd baal ik, waarom zij wel, net als de buuf van tims vader, is ook alweer zwanger, en mijn buur (een halve zool zeg maar) komt naar me toe en vraagt hoet met me is, en als ikzeg gaat wel zegt ze: ik krijg een jongen..ook haar gun ik het maarkwam op verkeerd moment. hmmmm...ik weet t niet...ik wil NU ook ...zucht..
demi: gezellig dat je ook komt meekletsen op het forum. Veel succes in ieder geval en hopelijk heb je aan 50 mg genoeg. Maar die vraag over primolut, ik denk dat je dat alleen krijgt als je niet van zelf ongesteld wordt. Dus misschien eerst even afwachten of je niet zelf ongesteld wordt en zoniet misschien primolut. Ik heb zelf geen ervaring met primolut want wordt altijd ongesteld ook als ik geen eisprong heb alleen is mijn cyclus dan langer. sybje: hoe is je fm gegaan? poohbear: hopelijk heb je dag 19 beter nieuws! bengel: afwachten maar weer hé. Het is altijd moeilijk als je weer hoort dat iemand zwanger is omdat je zelf ook zo graag wilt. Dat van je borsten kan dat ook door de pregnyl komen? Wil je niet ontmoedigen natuurlijk. all: hier heel veel buikpijn voel gewoon dat er hard wordt gewerkt in mijn eierstokken, maar dat is natuurlijk ook de bedoeling. iedereen alvast prettig weekend gewenst. Ik ga vanavond gezellig met een vriendin naar de sportschool. gr vruchtje
@vruchtje, jou leuke klusdagen komen er ook weer aan. hoop op de laatste keer voor je @es jemig maandag punctie, dat er maar veel eitjes uit mogen komen. en een mooi beebje natuurlijk. @poohbear, balen meis geen groot ei, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. @sybje, hoe is je fm gegaan? @demi welkom hier, denk dat ze wel gaan opwekken als 50 niet voldoende is. zeker weten doe ik het niet hoor. @bengel, oei spannend. het is altijd k*t als iemand zwanger is. en jij niet weet hoe je je voelt. @all hier heel rustig vind dit wel lekker eigenlijk geen gepieker over wel of niet zwanger heb geen kwaaltjes (beetje vroeg) en ik zal ze niet krijgen ook. ga me bezig houden met andere dingen en ik zie wel. ga er gewoon weer vanuit dat ik ongie word over 9 á 10 dagen.
hey meiden ik heb vandaag weer een fm gehad , er groeit 1 mooi eitje van 16,5 mm mijn baarmoederslijn was zo tussen de 7 en 8 mm dik . ik heb nog even geinformeerd waarom mijn vorige eispronmg mislukt is en hoe dit nou komt , de gyn zei dat ik luteale insufficientie heb , na de eisprong word ik te snel ongi ..... zo heb je cyclussen van 50 tot 90 dagen en zo word je te snel ongi . hij wil deze eisprong afwachten gaat dit weer te snel dan moet ik andere hormonen gaan krijgen slikken of spuiten dit weet ik niet ..... de gyn adviseerde om morgen en overmorgen contact te maken ..... huh ? ik dacht dat ik moest gaan bellen joh . zeg dan gewoon maak morgen en overmorgen maar een wip al die rare woorden ...... maandag heb ik weer een nieuwe fm ...... L.sybje
@ patje : ja dat zeg je toch niet gek he dat ik het niet snapte voelde me behoorlijk blond , ik dacht dat ik het ziekenhuis moest gaan bellen of hubbie ... misschien ziet hij het klussen als een stekkerdoos , steek je stekker in het contact of zo .... verder alles rustig bij jou zie ik ? fijn dat je een beetje rust heb gevonden ! ik heb nu wat knie problemen en zie dat ik hierdoor ook al behoorlijk door afgeleid ben wist van de week in eens even niet meer welke cyclusdag het was ....... succes meis , ga toch stiekum voor je duimen ! L.sybje
patje: fijn dat je een beetje je rust hebt gevonden. Ze zeggen wel eens als je er minder mee bezig bent zou het sneller moeten lukken. Hoop het in jou geval. Hoop voor mezelf ook dat het de laatste ronde is maar klinkt misschien raar, maar ik geloof er niet zo in. Ik denk dan van waarom zou het nu in ene wel lukken, na al 25 rondes niet. (oké waarvan 17 rondes voor jan lul aangezien geen eisprong had)Maar ja moeten maar afwachten en anders hopen dat iui het voor ons gaat doen! sybje: veel klusplezier dan maar. Contact is beetje onduidelijk inderdaad. gr vruchtje
@sybje ja idd beetje vaag moest wel lachen hoor toen ik het las. zou het wel weer willen dat je echt moet nadenken van oh wanneer word ik ongie? zo zonder zorgen enzo @vruchtje, ja dat zeggen ze idd maar ik geloof daar niet zo in eigenlijk. dat zou dan ook betekenen dat je als je met ivf bezig bent er ook niet mee bezig moet zijn dan zou het lukken. ik ken jou gevoel ook wel hoor, zo een gevoel dat het niet is gelukt. en weet je, meestal heeft je gevoel het aan het rechte eind
@ poohbear misschien is tie aan het groeien ? op het moment als er eitjes bij groeien heb ik ook meer pijn in de onderbuik ..... L.sybje
goedenavond meiden, hoe is het hier? bengel, kop meid, hou vol jou tijd komt ook hoor! daan, hoe is het bij jou? syb, wat een rare opmerking, zou in ene deuk liggen als die van mij dat zou zeggen hier is het nu aftellen, nog 3 nachtjes slapen en ik kan weer naar de gyn, ben benieuwd wat ie zegt en wta ie wil gaan doen. zal nog wel clomid zijn, zei ie de vorige keer al :S ach we zien wel, hoeven maar 1 goed eitje te hebben he als ik maar weer iets kan doen
hello effe snel, maak morgen foto's heb zojuist 2 konijntjes van Tim gekregen ZOOOOOOOO LIEF..moest gewoon huilen... morgen foto's... oh ja en buuf kwam meten kijken natuurlijk en vond dat ik er 'anders' uitzag...
morgen foto's help me denken met 2 namen:L de vos is wit met beige de hangoor zwart met beetje grijs houdt van namen als flip en zoef, vorige konijnen, bengel mijn hond en puk en muk mijn hamsters.. gr bengel
das ook leuk sybje, maar ben er al uit: de witte hupt al: HUPPEL de ander niet: Knuppel tot morgen ga nu naar vrienin