@daanduck: spannend hoor je hsg hoop dat alles goed gaat en is. @bengel: ik hoop het echt ZOOOO voor je maar blijf nog ff met die beentjes op de grond he lieverd! toen ik zwanger was had ik gevoelige tepels, beetje jeuk aan mn tepels en lichte krampjes in mn baarmoeder. ik had gister even buikpijn gehad smiddags wel typisch want volgens het schema'tje was het gister mn innesteldag, heb dan vannacht ook gedroomd dat ik zwanger was en dat meteen 1e ronde na mn mk dus voelde me in me droom super vruchtbaar haha grappig... maar ga er vanuit dat ik ergens zondag-vrijdag volgende week ongesteld ga worden vandaag bloed geprikt dat hoor ik woensdag of het allemaal goed is gegaan hoop het zo!
@ Bengel. Ik voelde niet zoveel eerlijk gezegd. Al vanaf 1 week ervoor menstruatiekrampen en pijn in mijn onderrug. Ik zag blauwe aderen over mijn borsten, wat ik nooit had. Verder gevoelige borsten zoals altijd rond mijn menstruatie, maar die pijn is daarna weg gegaan, want ik heb echt niet heel erg last gehad van mijn borsten. Ik heb 3 dagen voor mijn NOD getest met die testen van hier....dan wist ik het maar gewoon dacht ik. Wist niet waar ik kijken moest. Kon het niet geloven. Ik hoop het zo voor je! x shaartje
su cces daan ennuh mijn bedoeling is zeker 18 nov door te laten gaan, wil van de week effe vastleggen!
@katrien duck : hoe was je hsg ? @bengel :word nu toch wel een beetje nieuwsgierig hoor ! @ all : heb net weer een fm en het eitje was foetsie ...hij was weg , maar het holletje waar hij zat was nog wel opgeblazen , volgens de fert arts is tie gewoon stiekum gesprongen ! heb zaterdag en zondag een ovu test gedaan en beide waren negatief , dus tussen gisteren 15.00 en 14.00 vandaag is tie gesprongen . moet nu as vrijdag en volgende week maandag bloed prikken . dit omdat de vorige keer mijn progestron te laag was en mijn luteale fase tekort is . nu dus maar alles rustig afwachten op het wachtbankje mijn nod is 28 a 29 okt ongeveer. L.sybje
Lekker is anders... maar alles was goed, en dat is toch ook weer een geruststelling! Mijn mannetje gaat me de rest van de middag verwennen met versgeperste jus enzo... jum, jum... Was zo blij dat hij erbij was!
gelukkig dat het meeviel katrien duck . als ik jou was zou ik me lekker in de watten laten leggen! geniet er van ! L.sybje
Duckie: gelukkig viel het mee en was het goed. Nu weer verder.........maar laat je eerst maar lekker genieten vandaag Es: Hoe ging het? Bengel: Ik hoop zo voor je dat het raak is! All: succes Vandaag weer bloedgeprikt. En ze slapen nog steeds.......dus nu verhogen. Ze zei aan de telefoon dat ik moed moest houden, omdat het echt een keer gaat aanslaan, maar die moed zakt soms wel even in mijn schoenen. Bijwerkingen helaas ook wel aanwezig, Moe, duizelig, hoofdpijn etc etc maar ja het hoort erbij...(zeg ik stoer) dikke kus Alies
He meiden, Even snel een berichtje van mij heb even de puf niet op te reageren op iedereen. Maar ik zag dat het bij Bengel wel erg spannend is! En katrien, goed dat het meeviel! Punctie is erg tegengevallen, deed erg veel pijn! Dat aanprikken is zo gemeen! Bah! Maargoed... mooie score, want er zaten 9 ! bruikbare eitjes bij! Ed heeft ook goed gepresteerd in het hokje, en donderdag horen we of er terugplaatsing is.... spannend allemaal! Nu af en toe nog een flinke pijnscheut, en erg moe.
Esther: rustig aan meid laat je lekker verwennen. Je hebt een mooi aantal eitjes. Duim op een super terugplaatsing a.s. donderdag. Bengel: Als ik jou zo hoor denk ik ook dat je hartstikke zwanger bent............oh wat zou dat leuk zijn, maar we moeten nog zo lang wachten totdat je gaat testen pffff. denise: hopelijk wordt je droom werkelijkheid Katrien Duck: Ben blij dat de hsg goed is gegaan sam: hoe was het bij de gyn? Je moest toch vandaag? alies: veel succes ook! gr vruchtje
@bengel je maakt het wel spannend hoor, denk zomaar dat je hardstikke zwanger bent.. @katrien, t viel mee gelukkig, vind het nu ook spannend voor mezelf worden. @alies snap dat je de moed in de schoenen zakt, maar blijf hoop houden! @es goeie score! daar moet wel goed gaan komen denk ik @sybje, wat een sneaky eitjes hihi @vruchtje, hoe ist met jou meis? @all ik heb een raar gevoel dat dit m best wel eens zou kunne zijn deze maand. heel gek. moet nog 6/7 dagen wachten en dan weten we het. heb nog steeds buikpijn met steken endergelijke. dus afwachten maar!
@patje spannend meis ! ga voor je duimen dat het deze maand raak is ! sneaky he van het eitje ... hubbie dacht dat het hierdoor helemaal mislukt is , begin ineens te twijfelen ...... maar goed net wat de fert arts zie het holletje waar het eitje zat was ook nog opgerekt ...... eitje kan toch niet zomaar weg zijn ?
Hoi patje, Hoop zo voor je dat je het bij het goede eind hebt. Sommige vrouwen kunnen het inderdaad al voelen voordat ze uberhaupt een positieve test in handen hebben. Jij en Bengel spannend............voelt voor jullie allbei positief in ieder geval. En een beetje goed nieuws kan ik wel gebruiken. Met mij gaat alles zijn gangetje. Vanaf morgen weer een ovu testje er tegen aan gooien maar hoogst waarschijnlijk heb ik mijn eisprong donderdag/vrijdag, maar test voor zekerheid iets eerder. Dan het ei benutten en dan weer die k*&^% wacht weken in grrrrrr.
hoi sybje, had per ongeluk even over jou verhaal heen gelezen. Foei dat eitje, maar misschien is ie toch nog goed benut of hebben jullie niet "lol" gehad? Samen op het wachtbankje mijn nod is 31 okt. ongeveer
@ vruchtje : we hebben een hoop "lol" gehad het weekend dus daar zal het niet aan liggen mijn nod is ongeveer 28 okt geloof , zou het wel leuk vinden om 26 okt positief te testen , dan heb ik een leuk kado voor hubbie zijn verjaardag ! maar goed zal het rustig moeten afwachten ! L.sybje
hoi meiden, nou we hebben een verder behandelplan. het word nu nog provera (om ongi te worden) en daarna clomid ( om hopelijk ene eisprong te krijgen) halverweg de cyclus voor echo om te kijken of er wat groeit. ben ik dan niet zwanger word hetzelfde nog 1 keer gedaan, alleen word dan in die cyclus ook de hsg gedaan. ben ik die ronde ook niet zwanger word ik doorgestuurd naar rotterdam voor IUI. dus we kunnen weer door. ben wel blij dat voor na deze 2 rondes er een verdere stap is! ik wou eigenlijk eerst nog spuiten en de rest zelf doen (met john uiteraard ) maar dat doet ie niet omdat ik al ouder word en de kansen daardoor niet meer worden. dus gelijk door voor IUI. eindelijk weer verder. met goede moed moet ik zeggen bengel, spannend meid! Daan, blij dat je de hsg achter de rug hebt, ik mag in december ws es, meid doe het rustig aan en laat je lekker verwennen door je mannetje!
Ehh..... ik heb niet gezegd dat het meeviel hoor.......... @ Esther; super, 9 eitjes! Betekent dat 9 x 20% = 180% kans op een zwangerschap? Ik duim voor je! @ Alies; volhouden hoor, al het goede komt langzaam... vraag maar aan Bengel! @ Patje; spannend! @ Sam; lekker dat jullie weer verder kunnen.... hoop voor je dat de HSG niet nodig is! Ga weer lekker beneden op de bank hangen... heb toch aardige buikpijn van vanmiddag..., maar ja... ik zal wel lekker slapen met deze goede uitslag. Hebben jullie trouwens ook wel eens zo'n gevoel dat het allemaal nooit gaat lukken? Soms overvalt het me zo, en kom ik gewoon niet uit zo'n dip! Zwaar irritant!
@katrien duck! Ja dat gevoel heb ik sinds vorige week ook. En dan lees ik weer dat 80-90% van de pco vrouwen zwanger word en krijg ik weer een beetje hoop. Ik mag nog net klagen, we lopen pas sinds augustus bij de gyn. Maar als ik me bedenk dati kin november 1 jaar pil vrij ben en pas 3 keer ongi ben geweest....brrr Nu nog uitvogelen welke medicatie aanslaat om een ei te krijgen, want in dat hele jaar heb ik maar 3 kansen gehad om zwanger te worden! Hoop dat je snel op knapt. Lijkt me naar onderzoek! @sam mv kylian. Welkom bij de Clomid slikkers! Heb van de Provera zelf nooit last gehad en van Clomid kreeg ik alleen maar een energie boost en enorme opruimwoede. Hoop dat jij je ook zo goed voelt! Succes!