Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

@ poohbear

sam heeft al lange geschiedenis met clomid, heeft even moeten stoppen ivm operatie..dus ze weet hoe en wat..geeft niet hoor, dat wist je niet, moet je heeel veel pagina's teruglezen.

gr bengel die niet kan wachten dat het testdag (vrijdag) is..

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oeps. sorry hihi

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hihi poohbear. geeft niks hoor ;)

4. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja ik herken je gevoel wel hoor !
    heb nu even een dubbel gevoel ondanks mijn positiefe berichten van de gyn .
    vooral als ik van die leuke foto's van baby's van vrienden zie ......zucht :(

maar goed onze tijd komt wel ! iets anders kan ik er even niet van maken ......

L.sybje

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @sybje een eitje kan idd niet zomaar verdwijnen, denk dat jullie de kans niet gemist hebben hoor. en over die foto's van baby's iedereen lijkt zwanger of net bevallen..
    @vruchtje, ik hoop het ook dat ik het bij het goede eind heb. er staat gemiddeld een jaar voor als je iedere maand een eisprong hebt. nou dan zou het nu precies een jaar zijn geweest lijkt mij. maar van bengel kan het niet missen alleen die posi test nog. probeer eens wat afleiding te zoeken in die wachtweken, en probeer er vooral niet teveel over na te denken hoe moeilijk het soms ook is.
    @sam met volle moed er tegen aan. dus voor jou ook een hsg in het verschiet. t word nog gezellig zouden ze daar meer geld voor krijgen ofzo voor een hsg ;)
    @katrien ja dat gevoel heb ik heel lang gehad,deze ronde ben ik veel positiever is die "pauze" toch nog ergens goed voor geweest.

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

patje, je zou het ahaast denken. per hsg een extra bonus voor hun ofzo :rolleyes: :)

7. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

Jun 4, 2006
    506
    0
    0
    ik heb weer een test gedaan en weer negatief. vanmiddag heb ik een afspraak met de gyn. om te bespreken wat we gaan doen en of ik wel een eisprong gehad heb. begin nu toch te twijfelen. nu snel ongi worden dat kunnen wij verder aan de volgende ronde.

@patje volgens mij is het dan een grote bonus per hsg want de gyn die het bij mij moest doen was wel heel overdreven aardig.

8. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Voor mij ook hoor. zo'n fase zit ik nu.
    Ik voel me ook niet goed; zo moe, hoofdpijn, down etc.
    Ik denk dat dat ook niet helpt.
    Maar het duurt nu al dik 1,5 jr en heb 1 eisprong gehad.
    Zal het ooit nog lukken........

9. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Meiden

Zit een beetje met dilemma over het werk.
    Ik voel me eigenlijk helemaal niet zo goed sinds ik die Puregon spuit. Vooral de afgelopen week ben ik down, moe, afwezig, ongeconcentreerd, moe, moe.
    Stiekem denk ik wel eens dat ik niet kan werken nu, maar ik vind eigenlijk niet dat ik me ziek kan melden. Dit is geen griepje en volgende week ook niet over. Ook heb ik geen baan waar ik even een dag niet heen kan; er blijven clienten dan die niet geholpen worden. En mijn collega's moeten overwerken om mijn diensten op te vangen. (uitzendkrachten en/ of invallers hebben we niet) Tevens heb ik een leidinggevende rol in het team, die dan niet echt overgenomen wordt.
    En inderdaad ziek is ziek, maar ik ben nu eigenlijk niet ziek. Doe dit zelf.

Vind het echt een dilemma. In mijn achterhoofd houdend dat ik vorig jaar al twee maanden minder kon werken door mijn rug en 2 jaar geleden door een burn out.

Wat vinden jullie?
    Ik denk dat ik donderdag maar eens een gesprekje met mijn manager plan.

10. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

Jun 4, 2006
    506
    0
    0
    ik ben net bij de gyn. geweest. en van hem moet ik vrijdag terug komen om in het ziekenhuis een zwangerschapstest te doen (want er zat nog steeds een kans in dat ik zwanger ben). en anders nog 1 week wachten op mijn ongi. anders wordt de ongi opgewekt. en over op 100 mg clomid.

weet iemand hoe ze het gaan opwekken en welke medicijnen ze er voor gebruiken.

11. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @alies : het is inderdaad misschien beter om het met je manager te bespreken , misschien is er optie om even een tijdje halve dagen te gaan werken ?

veel succes in ieder geval !
    @1e kindje toch nog wel een beetje spannend dus ? ik ga voor je duimen hoor !
    ik heb orgametril en duphaston geslikt om ongi te worden !

L.sybje

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @1e kindje: om op te wekken zijn verschillende middelen, ik zelf het provera geslikt.

@bengel: hoest daar? ben zooo benieuwd wat eruit gaat komen bij jou over een paar dagen!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    vandaag weer voor fm geweest. Clomid 100 mg deed ook niet veel...2 eitjes 9 mm groot.
    1 lichtpuntje, ik mag gelijk de boel weer afbreken met Provera en dan door naar Clomid 150 mg!
    Baal wel ,maar ok, we zijn pas net begonnen...

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Katrien Duck: Ik heb dat gevoel ook wel eens hoor zo van het zal ons wel nooit lukken. Vrees dat dat gevoel er een beetje bij hoort.

sam: fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Misschien beginnen we dan ongeveer gelijk met IUI (hoop dat het niet nodig is natuurlijk).

1stekindje: spannend duim voor je.

alies: moeilijk hé altijd dat soort dingen. Maar inderdaad wat sybje zegt misschien halve dagen of bijvoorbeeld 70% werken van je aantal uren.

denise en patje: hoe is het met jullie? Al rare verschijnselen.

Esther: hoe gaat het met jou? Heb je nog veel napijn? Donderdag ws punctie spannend hoor!

bengel: kan niet wachten tot vrijdag........maar zal wel moeten. Stel me niet teleur kan wel positief nieuws gebruiken.

poohbear: succes met de 150 mg clomid.

all: vandaag ovu test gedaan heel vaag streepje te zien dus zit er aan te komen. Verwacht donderdag/vrijdag positieve test te hebben. Verder is die buikpijn gelukkig wel minder. Alleen met plassen heb ik er last van.

gr vruchtje

15. bengel

bengel Niet meer actief

hellooo

misschien ben ik wel zwanger ja....en toch wacht ik tot vrijdag of misschien vrijdag...ben toch bang voor teleurstelling, ook al is die het misschien niet..snappen jullie dat?durf gewoon niet..nog niet

ik kijk nog steeds raar uit ogen, en straal nog steeds zegt buuf, aders op borsten, grote! borste (had al E, hoeft niet groter zucht, ben maar smal, (S) dus lijken ze helemaal mega..

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Bengel... spannend, snap heel goed dat je nog even van het idee wil genieten dat je misschien wel zwanger bent... en als je test nega is, dan is dat nu een extra grote klap. Maar het klinkt natuurlijk wel heel veelbelovend he ;)

Vruchtje, het gaat wel, af en toe nog wat steken, heb vandaag een half dagje gewerkt, vanmiddag hele middag geslapen. Lekker hoor.
    Jij moet dus goed aan de klus! Have fun!

Alies, lastige situatie zeg, hoop dat je in een gesprek een oplossing kunt vinden...

Poohbear, succes met de hogere dosis.... hoop dat dit wel resultaat geeft!

Liefs, Esther die nog 35 uur en 40 minuten moet wachten op de uitslag!

hihihi, m'n ventje zei net heel lief: Hoe zou het met ons vruchtje zijn!

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    oooo es ik hoop zoooo dat het goed gaat met jullie vruchtje(s) duimduimduim!

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @vruchtje: ik voel niks behalve af en toe buikpijn maar dat kunnen net zo goed mn darmen zijn. Ik ga nergens vanuit ik wil eerst wachten op de uitslag van mn bloedtest heb ik een eisprong gehad dan mag ik van mezelf pas gaan hopen hihi maar denk het niet hoor deze maand...

fijn dat je ei eraan zit te komen, lekker aan de klus!

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @vruchtje ik voel ook niets denk ik. wil niets voelen iig jij mag flink aan de klus deze dagen
    @bengel ik vind het wel spannend worden nu hoor, moest er gister nog aan denken dat jij de volgende zou zijn met es samen..
    @es spannend maar het moet gewoon nu goed zijn, en een goede bevruchting zijn.
    @denise hoe lang moet jij nu nog wachten dan?
    @all ik krijg het nu wel steeds benauwder hoor, vind het zo spannend voelen, weet niet waarom maar voel me anders dan anders, heel gek. misschien zit ik mezelf onbewust toch weer gek te maken hoor dat zou ook nog eens kunnen. we wachten het maar weer af, nog 5 dagen te gaan!

20. bengel

bengel Niet meer actief

nou ik ben dus niet de volgende...
    mijn aan borsten was vanochtend weg, en ga net naar de wc..en ROOD...en buikkrampen beginnen..
    sorry...
    ik baal wel enorm, vooral omdat ik nu echt dacht dat ik zwanger zou zijn..gezien symptomen en reacties..zucht..
    op naar ronde 6 met spuiten..

bengel

Share This Page