Hi,hi, dan zou ik ze wel eerst moeten bestellen, want in de winkel vind ik ze veel te duur. Dus daar gaan wel weer een paar dagen overheen, helaas. Groetjes Jinky
AAAAAAAAAAAAAAAA Sorry hoor, even hoor! Nog 24 uur en 10 minuten en dan hoor ik of er een embryotje in mijn buikkie word geplaatst
Ik kan geloof ik alleen via overschrijving betalen, dus dan duurt het een paar dagen. en ik heb al vruchtbaar slijm, niet dat ik daar altijd heelveel waarde aanhecht maar je weet maar nooit. En als je om de dag gemeenschap heb, zit je altijd goed, toch? Groetjes Jinky @esthertje80: spannend hoor! Ik hoop het voor je
goedemorgen meiden! @es: duimduiduim nog ff die paar minuutjes @bengel: ben zooo blij dat je kansen nog niet verkeken zijn! @all: is het raar als ik denk dat mijn ei helemaal niet gesprongen is? soms heb ik het gevoel dat er nog wat zit links als ik plas voel ik een druk en op andere momenten, eerst niet zoveel aandacht aan gegeven maar vind het nu raar...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Om half 3 word er een embryo teruggeplaatst! Wauw ik ben zo blij! Zo dichtbij zijn we nog niet geweest!
hier nog steeds wel bloedverlies, maar heel weinig...ik verlies het meeste met afvegen, en klein beetje in maandverband, maar is geen ongi, zegt de gyn, dan moet ik echt genoeg verliezen. Ik heb ook helemaal geen buikpijn. Nu heb ik alleen zoiets van: wanneer is het dan een ongi, en wanneer moet ik dan weer naar zhuis...t liefst ga ik morgen gewoon om te kijken of slijmvlies nog dik is (want gisteren was ie dus heel dik terwijl ik iets bloedde) Mijn moeder riep ik vanmorgen erbij om te kijken, en zij zag dus de heldere urine, en de roze wcpapiertje, en zei ook dat dit geen gewone ongi is.. toch ga ik er maar van uit dat het over is.... WEl heb ik al te horen gekregen dat het of de volg. ronde of die daarop IUI gaat worden. Ik heb gevraagd de 1 volgende al, omdat we het steeds moielijker vinden op commando te klussen duimduimduim voor essie en de rest ook natuurlijK!\
@vruchtje mn nod is 22 oktober geloof ik, nog 3 of 4 dagen wachten. @es oohh spannend! dit moet het gewoon worden! @bengel ook zo spannend, denk echt dat het raak is bij je! hoe lang wil je nog wachten met testen? @denise, dus je hebt hem misschien gemist? wat er al gezegt is zaad kan best lang overleven! @jinky, misschien gewoon doorgaan met om de dag klussen? @all, gisteren lekker bij de mac gegeten, dinnetje lust geen augurken ik wel, maar ik at ze op en ik dacht gatver. smaakte niet zoals normaal. het zou natuurlijk aan de mac kunnen liggen, maar je weet maar nooit natuurlijk he? verders heb ik eigenlijk niet echt veel verschijnselen. ja mn borsten doen zeer, maar dat heb ik vaker als ik bijna ongie moet worden. dus das geen verschijnsel. we wachten het maar af *zucht*
hey meiden ! @patje , nu is het niet echt koud hier hoor ! lekker zonnetje ! @esthertje : ga voor je duimen dat je emmy zich goed gaat nestelen ! @ all : moest vanmorgen naar het zh voor mijn knie ,moest een foto genomen worden tja en dat leek de mw van de foto geen goed idee als er mogelijk iets aan het nestelen is ! dus nu geen foto gemaakt , maar goed de arts wist het verder zonder foto goed te beoordelen hoor ! was wel een beetje jammer dat mijn schoonloeder mee was en toen moest ik haar opeens vertellen dat er geen foto gemaakt kon worden want........... zucht baal had eigenlijk geen zin om het te vertellen , had al tegen hubbie gezegd zeg jij het maar want het zijn jou ouders , maar nee dat durft ie niet .......baal echt ! Sorry hoor meiden ik moest even mijn verhaal kwijt ! L.sybje
hey sybje, das ook mooi balen, dus je moest het eigenlijk wel vertellen. maar de arts kan je dus niet verder helpen als je geen foto hebt. en nu dan?
ja ik kan domweg gewoon niet liegen ..... pppff baal echt dat ik het moest vertellen en al helemaal dat ik hubbie zijn problemen moet oplossen.... de arts heeft het op zich wel goed kunnen beoordelen zonder foto, hij vermoed dat het kraakbeen onder mijn knieschijf geirriteerd is , ik snap alleen niet dat het zo'n pijn moet doen ..... het kan een maand duren maar ook 1 jaar zei hij .....
dat is inderdaad niet echt leuk. en ik denk dat niemand goed kan liegen hoor. maar moet je dan zolang met pijn gaan rondlopen? wil hij dan niet verder gaan kijken?
@ patje; ik MOET morgen testen, en als ie negatief is MOET ik naar zhuis voor echo..en als het dan niet duidelijk is of ik zw ben of niet: bloedtest! Dat zei de gyn...duimen jllie mee nog steeds wel wat bloedverlies, maar niet zo als ik normaal ongi ben. Als dit ongi is is het echt anders dan anders... ik ben 'bang' dat ie negatief is, maar das wel zelfbescherming. Kreeg net van secretaresse te horen dat mijn tieten echt wel groter zijn, en ook zij vind me anders uit ogen kijken, en mama ook, maar wel heel minimaal... tja..ik weet t niet meer